* Vanuit joan *
"sorry sorry" riep ik terwijl ik het lokaal in rende."je bent maar 5 minuten te laat hoor"zei een leerling lachend. "maar toch 5 minuten,op mijn tweede dag"zei ik lachend terug. "nou kom op iedereen in 2 rijen gaan staan. en 5,6,7,8 hup" telde ik af. na 2 uren hard gedanst te hebben, hebben we pauze en ik liep naar isha haar lokaal. "ISHA" riep ik blij. "JOAN" riep ze vrolijk terug. "zullen we vanmiddag shoppen" vroeg ik. "jaa lijkt me leuk!" en we liepen samen naar de lerarenkamer. daarna kreeg ik de meiden te dansen en daarna nog 2 uur met iedereen.
"kom laten we naar de zara gaan" zei isha terwijl ze me meetrok. terwijl ik aan het passen was, hoorde ik isha zuchten. "Ben je bijna klaar?" Zucht ze. "Jaha" zeg ik terug. Ik loop het pas hokje uit, en laat het jurkje zien. "Wauw, die staat je echt goed" zegt ze blij. Ik kleed me terug om en koop het jurkje. "Zullen we even langs Starbucks" vraagt isha. "Jaa lekker". We lopen naar de Starbucks, en ineens blijft isha staan. "Wat is er?" Vraag ik haar. "Niet meteen omdraaien, maar heeft Jake toevallig een twin?" "Uh nee hahah, hoe kom je daarbij" en ik draai me om, en kijk dezelfde richting in als isha.
*vanuit Jake*
Ugh dit ligt hard, ik draai me om en wordt langzaam wakker. OH dit verklaard een boel, zeg ik tegen mezelf in gedachten. Ik lig op het strand. Ik kijk naast me, en zie dat Joan al weg is. Waarom is ze weg? Ze heeft niets tegen me gezegd. Ook geen briefje achter gelaten, of een sms'je. Was het dan toch niet speciaal voor haar? Of was het te snel? Of misschien is ze wel op me uitgekeken. Ik besluit om alles op te ruimen en richting het hotel te lopen.
Na school sta ik bij mijn kluisje als Sophia er aan komt. "Hey jakie" "uh hey sophia"
"Heb je zin om zo naar de Starbucks te gaan met mij" vraagt ze. "Ja oke" ik denk aan Joan, ze zal het toch niet erg vinden? Nouja zij gaat ook haar gang waarom ik niet, het is geen date. "Lets go" roep ik. Zodra we bij de Starbucks aankomen, kijkt Sophia een richting op en komt er een enge glinstering in haar ogen, ik wil me omdraaien om te zien wat/wie het is als ze haar vieze plakkerige lipgloss lippen op die van mij drukt. Ik wil me los maken uit haar greep, maar ze houdt me stevig vast. "Jake" hoor ik een gebroken Joan zeggen. Voor ik kan antwoorden, antwoord de slet voor me. "Goh Joan hey, jij hier ook. Ja we waren gezellig op date, ik wist niet dat jullie nog iets hadden" "Sophia hou je bek dicht" snauw ik tegen haar. Ik trek Joan mee naar een bankje verder op, en ik begin te praten. "Joan lieverd, dit is niet wat het lijkt" "nou het zag er anders duidelijk uit" schreeuwt ze, "ik vertrouwde je Jake, ik was eindelijk happy. Ik hou van je Jake snap dat,maar je voelt duidelijk niet hetzelfde" "Joan ze zoende mij, ik hou ook van jou echt en" "STOP IT, Jake het is over alweer" roept ze huilend.
En ik heb het verkloot alweer.
-----------------
HEY BABE'S
HET IS UIT😭
SKIP JE JAJO? OF NIET
TELL ME
VOTE& COMMENT
ILOVEYOU
XILSE❤️
JE LEEST
i hate that i love him
Teen FictionDit verhaal gaat over Joan die verliefd wordt op de populairste jongen van school. Maar ze wordt door hem gepest. is hij ook op haar of wordt het drama in haar leven alleen maar erger en erger.