*vanuit joan*
Vandaag is mijn eerste dag op de academie. Ik ben zo zenuwachtig, Jake heeft me gebracht en haalt me ook weer op. Zodra ik de academie in loop zie ik allemaal jongeren lopen en zoeken, naar welke kamer/ verdieping ze moeten. Ja op de academie geef je je voor de volle 100% dus woon je er. Ik ga naar de leraren kamer/ kleedkamer en meteen komt er Een meisje van mijn leeftijd naar me toe gehold "hey ik ben isha en ik geef hier ook les, jij ook?" "Uh hai ik ben Joan en ja dit is mijn eerste dag hier op de academie." "Jaa mijne ook en ik ben zoooooo zenuwachtig ieeee" zegt isha vrolijk. "Ik ga naar mijn danszaal, zie je straks weer" zei ik tegen isha. "Doeii" zegt ze en geeft mij een knuffel. Wow dit is nieuw voor mij. Ik loop snel naar de danszaal waar ik les geef en maak de deur open. Wow deze zaal is gigantisch, ik loop de zaal in en bekijk mezelf via de spiegel.
Ineens zie ik iemand achter me staan, pffoe het is lucia maar. "Hey Joan, heb je er zin in" "hai, ontzettend veel maar ik ben wel super zenuwachtig" zeg ik terug. " heb je een dans voorbereid"
*flashback*
"5,6,7 en acht, hup en nog een keer" zeg ik terwijl ik een pirouette draai. En ik doe de hele dans opnieuw en opnieuw. "Babe kom op, je bent al keer dan 4 uur achter elkaar aan het dansen" "ja maar het moet goed zijn, perfect gewoon" antwoord ik hijgend. Ineens rent Jake op me af en tilt me op. Hij loopt naar de eetzaal, pakt een bak ijs en een lepel en loopt door naar de lift en gaat naar onze kamer. "Zo nu eet jij dit op, want ik zag dat je de afgelopen dagen alleen op sla hebt geleefd.ik wil een vriendin geen skelet" toen hij dat zei kregen we allebei de slappe lach. Even later viel ik na dat we ons ijs hadden gehad in Jake's vertrouwde armen in slaap.
*einde flashback*
"Ja ik heb er veel op geoefend ja" antwoord ik. Dan hoor ik de bel gaan en lucia wenst me succes, en loopt het lokaal uit en veel eerste jaars leerlingen lopen de danszaal in. Kom op Joan zo'n kans krijg je nooit meer je grijpt hem of je droom is in duigen. Ik zucht een paar keer en ik loop naar de deur. Ik doe de deur dicht en zucht nog een keer. Je kan dit. "Goeiemorgen boys & girls" "goeiemorgen" klinkt het uit 12 monden. "Ik ben Joan en ik ben voor de rest van het jaar jullie danslerares" "yes ze lijkt me aardig en ook goed" hoor ik een paar kinderen fluisteren. "Hoe heten jullie" vraag ik.
Na 2 uur gedanst te hebben, hebben we pauze en loop ik terug naar de leraren kamer en maak een groene thee. "Hey Joan" hoor ik isha vrolijk zeggen. "Hey ish" zeg ik vrolijk terug. "Hoe ging het bij jou" vraag ik nieuwsgierig. "Goed, de kinderen zijn echt heel aardig en ook goed bij jou?" "Jaa bij mij dus ook!" Zeg ik terug. " na de pauze van een uur, loop ik terug naar het lokaal. Ik zie al een paar 'tieners' zitten, ik ben iets te laat blijkbaar. "Okee meiden, zoals jullie zien zijn er nu alleen maar meiden. Dit gaat elke dag gebeuren, eerst 2 uren les samen, dan een les van 2 uur apart en daarna weer gezamenlijk." Ik zie een paar meiden knikken en ik ga door met mijn verhaal. "Vandaag wil ik bezig gaan met vertrouwen en durven van de groep, ik wil dat jullie leren om een solo uit te voeren voor de groep en voor het publiek" zeg ik duidelijk. Èèn meisje valt me op, ze is stil ik heb haar ook nog niet horen praten. En ze is dun echt super dun, zodra ik oogcontact probeer te maken kijkt ze weg. "Okee ik ga de opdracht uitleggen, je gaat in 5 minuten een solo voorbereiden en straks gaat iedereen die uitvoeren. Begrepen?" "Ja" klinkt het uit 6 monden.
Aan het einde van de dag ben ik super blij wanneer ik Jake zie, hij stond al bij zijn scooter te wachten. "Hey babe" zegt hij lief. "Hey Jake" zeg ik terug en zoen hem, we rijden terug naar huis en kijken nog een film en daarna gaan we slapen, en natuurlijk lig ik in Jake's vertrouwde warme armen.
------------------------------------
Hi gurls
Awh zijn ze niet lief samen.
Isha je zit in het hoofdstuk bevalt het je?
Laat me weten wat jullie er tot nu toe van vinden en wat ik kan verbeteren. Thankyou!!
VOTE&COMMENT PLEASE
iloveyoux
x Ilse ❤️
JE LEEST
i hate that i love him
Teen FictionDit verhaal gaat over Joan die verliefd wordt op de populairste jongen van school. Maar ze wordt door hem gepest. is hij ook op haar of wordt het drama in haar leven alleen maar erger en erger.