14

910 42 1
                                    

*vanuit Joan*

"Maar Joan ik wil alles voor je doen" "VERDOMME JAKE, stop dan eerst eens met mij voor lul te zetten voor de HELE school" "maar mijn reputatie dan" "JE REPUTATIE JE REPUTATIE, O NOU SORRY DAR IK MENEER ZIJN REPUTATIE VERPEST. (Wow wat veel reputatie in 1 zin) "maar als je echt iets om mij geeft Jake dan kan die hele reputatie gestolen worden" "en waar ben je überhaupt bang voor, dat je vrienden je niet meer willen omdat je verliefd bent geworden op mij, sorry ik snap dat dat lastig is want wie wordt er nou verliefd op mij" fluisterde ik bijna. Ik ren naar mijn kamer ookal is die 3 meter verderop. Ik doe een wit hemdje aan met mijn zwarte rokje. Pak mijn spitzen en loop door naar de lift. Hup naar de onderste verdieping. Ik liep naar de danszaal en deed mijn spitzen aan. Ik loop naar de cd speler en doe klassieke muziek op, waar ik ook mijn eerste solo op had. En ik begin te dansen en ik dans zoals ik nog nooit eerder heb gedaan. Zodra ik klaar ben hoor ik geklap. Ik kijk in de spiegel en zie mijn ouders samen met Jake staan. Mijn moeder pinkt een traantje weg, "Joan darling, jij gaat van school af en je gaat naar de dansacademie. Jaja ik weet dat je al bij de junioren van lucia Martha's bent geweest, maar nu is het tijd voor het echte werk." Zegt mijn vader. "Dat meen je niet" tetter ik in zijn oor. Hij kijkt me heel droog aan en knikt van wel. "OMG IEEEHHHHHHH, naar de dansacademie eindelijk weer." Mijn vader pakt een folder waarop staat dat morgen de auditie's zijn. Ik knuffel mijn ouders nog een keer, en Jake negeer ik. En ik duw ze de danszaal uit. Nog een keer doe ik het dansje en dan loop ik terug naar de eetzaal. Waar ik een gezonde salade haal. Na het eten neem ik een douche, en ga lekker vroeg naar bed. Morgen is de grote dag, die mijn toekomst zal bepalen.

--------

Hi poepie's van me💕😂

Ten eerste sorry dat ik zolang niet meer geschreven heb, ookal is het getypt😑.

Ten tweede: vinden jullie dit verhaal nog steeds leuk of wordt het teveel dans, zouden jullie dat aub even willen laten weten!

VOTE&COMMENT PLEASE

ILOVEYOUGUYS

XX

ILSE

i hate that i love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu