16

901 37 1
                                    

*vanuit Joan*

Ik ben bijna aan de beurt en ik ben zo zenuwachtig, ik wil net een slokje water nemen als er ineens een briefje uit mijn tas valt. OH ja das dat briefje die Jake me gaf. Ik maak hem open en begin te lezen.

Lieve lieve Joan,

'Ik weet hoe het is om alleen te zijn Joan, ik werd ook dag in dag uit gepest door mijn ouders. Maar niet voor de hele school maar voor de hele buurt. Iedereen die weet in welke situatie jij leeft, iedereen die denkt te weten wie je echt bent, maar nee. Je bent bang, dat begrijp ik volkomen Joan. Je bent bang om te voelen wat je echt voelt. Bang om gepest te worden, omdat jij de ✌️loser✌️ van de school verliefd op mij bent geworden. En dat kan ik me voorstellen maar wat als ik je nou zeg, dat ik je echt leuk vindt. Je bent zo mooi Joan, je ziet het helaas zelf niet maar je bent mooi van binnen en van buiten. Je bent slim, leuk en ook heel schattig. Ik steun je in elke beslissing die je maakt, ik weet dat je niks meer met me te maken wil hebben vandaar dat ik voor twee weken bij Toby slaap. Ik weet zeker dat je door gaat met de auditie je bent geweldig. Heel veel succes babe.

Ik hou van je Joan -x- Je Jake"

Een traan valt op het briefje, ik weet niet hoe die jongen het voor elkaar krijgt maar de vlinders vliegen rond in mijn buik, ik vindt Jake echt leuk. Hij is zo lief en zoooo knap.

"JOAN" roept iemand mijn naam. Dat betekend dat ik moet. Ik loop voorzichtig de zaal in en ik zie de jury zitten. De muziek start en ik begin te dansen, te dansen zoals ik nog nooit heb gedaan. Deze keer ging zelfs beter als die van gister. Wanneer ik klaar ben met dansen en de jury aankijk krijg ik een staande ovatie. "Joan wat leuk je weer te zien en je bent zelfs beter geworden dan je als was" zegt lucia. "Uh hai je herkend me nog" zeg ik verlegen terug. "Maar natuurlijk ken ik je nog Joan, je was 1 van onze beste danseressen. Zo te zien nog steeds" zegt Lucia. "Zoals je misschien zelf ook wel begrijpt Joan kan ik je niet terug plaatsen in onze klassen" zegt lucia nog steeds.

-------------------------------------------------------

Oehhhh hoe gaat dit aflopen.

Ik heb speciaal een extra lang hoofdstuk gemaakt 15&16 horen bij elkaar.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, laat het in de comments achter.

VOTE&COMMENT PLEASE

ILOVEYOUGUYSSSS

X ILSE

i hate that i love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu