11

968 38 0
                                    

*vanuit Joan*

Zo snel als ik kan ren ik richting het strand, mijn pumps die heb ik halverwege uitgeschopt en liggen nu ergens in de duinen:). Zodra ik het strand opkom zie ik in de verte Jake al staan, met allemaal kaarsjes erom heen. Ik ren er naar toe, "uh hi" zeg ik verlegen. Hij geeft me een knuffel, "ik uh ik hoop dat je het uh mooi vindt" zegt ie stotterend. Ik kijk om me heen en zie overal kaarsjes staan en in het midden een kleedje met een picknick mand erop. "Jaa echt prachtig wauw" zeg ik terug. Hij pakt mijn hand en begeleid me naar het kleedje waar ik op ga zitten.

Nadat we gegeten hebben pakt ie opeens mijn hand vast, "lieve Joan zoals je misschien wel gemerkt hebt aan de briefjes en alles, ben ik in een korte tijd heel erg verliefd op je geworden. Ik weet dat je me haat, maar toch hoop ik dat je alles kan en wil vergeten wat ik gezegd heb. Want je bent perfect, alles aan je is perfect. En ik hoop dus dat je ondanks alles toch mijn meisje wil worden?" "Jake ik heb je alles al lang vergeven, en ja ik wil heel graag je meisje zijn. Maar uh hoe zit het met je reputatie op school dan, want je gaat nu met de NERD van de school:(" "daar trek ik me niks maar dan ook niks van aan". En toen zoende hij me midden op het strand tussen de kaarsjes, romantischer kan bijna niet.

De volgende ochtend wordt ik met een glimlach wakker. Wow dit is nieuw, ik wordt meestal als een levenloze zombie wakker. Maar okee. Ik pak mijn spijker shortje en doe daar een zwart topje boven met mijn, rood geruite bloesje boven, doe mijn zwarte slee hakken van de h&m aan en loop naar de badkamer. Als ik daar aankom zie ik Jake ook al staan. "Goodmorning beauty" zegt ie met z'n sexy ochtendstem. "Goeiemorgen" giechel ik terug. Ik geef hem een kusje op zijn wang en pak m'n eyeliner. "Liefje je hebt helemaal geen make up nodig zonder ben je al perfect" zegt ie zo sweet dat ik er bijna van smelt. Okee nee dat was overdreven. "Awh babe je bent zo lief" zeg ik terug en geef hem een knuffel. Ik doe toch nog snel mijn make up op pak mijn tas en hand in hand gaan Jake en ik naar beneden.

*vanuit jake*

Zodra we in de lift staan, bekijk ik haar eens goed. Ze is zo wauw. Echt waar ik ben zo blij dat ze ja zei. De lift deuren gaan open en hand in hand lopen we de lift weer uit. "Hey hebben jullie ons iets te vertellen" zegt mam. (ja ik noem haar mam). "Hey goeiemorgen" lach ik naar mam en pap. "Uh ja mam en pap, dit is Jake maar die kennen jullie al😂. Maar dit is mijn nieuwe vriendje, hij is echt geweldig En ik hoop dat jullie hem respecteren." Zegt Joan.

--------------------

HIHAHOHE DIT IS EEN NIEUW HOOFDSTUKJE EN ZE ZIJN NU OFFICIEEL SAMENN IEEHHH. ZO SWEET. DIT IS HET LAATSTE STUKJE VOOR DEZE WEEK :( SORRY. BUT IK GAAAA MORGEN NAAR PARIJSSS IEEEEEHHHHHH!!!!!! EN NAAR DISNEYLANDD. MAAR IK BELOOF DAT IK VOLGENDE WEEK SWS WEER METEEN GA SCHRIJVEN.

VOTE&COMMENT

ILOVEYOU

XX ILSE

i hate that i love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu