13

923 42 2
                                    

*vanuit jake*

Ze kijkt me geschrokken aan, en ik pak Joan haar hand vast en loop met haar de school in. "Waarom waarom moet je haar überhaupt hebben kijk naar mij ik ben stukken beter dan dat stuk ongeluk, haar ouders en zusje hebben haar niks voor niks alleen gelaten. Ze verdiend je niet Jake, je bent sowieso te goed voor haar. Maar kom straks niet bij me uithuilen als je eindelijk inziet dat ze een stuk vuil is en in de prul hoort in plaats van hier op school" zegt Sophia op een rustige maar botte toon.(maar dat zijn we van Sophia gewend niet?) Joan rent huilend weg, "doe normaal bitch ze is geweldig en ik hou van haar dus laat me met rust BARBIEPOP" schreeuw ik terug. (Oeehhhh gedist!!!) ik ren snel achter Joan aan en trek haar het schoonmaak hok in. "Lieverd stil maar het is een gemeen kreng daar moet je je niks van aantrekken, je bent geweldig en ik hou van je Joan" en ik droog haar tranen. "Dankjewel dat je zo lief voor me bent Jake, ik verdien je inderdaad niet. Je verdiend een beter meisje, die perfect voor je is en niet zo'n nerd als ik, het spijt me Jake maar ik maak het uit" zodra Joan het gezegd heeft verlaat ze het hok, en val ik in tranen op de grond.

*vanuit Joan*

I i ikkkk heb het gewoon uitgemaakt met de leukste jongen van de hele wereld. Maar ja ik ben ook een loser. Zodra de bel is gegaan loop ik naar de klas, ik zie Jake achter in de klas zitten met rode ogen. Heeft hij nou gehuild om mij? Ik ga naast hem zitten " vuile slet flikker op" schreeuwt hij. "O uh sorry" stamel ik. Ik loop naar voren en ga naast Elsa zitten.

In de pauze zie ik Jake staan op een tafel, "mag ik even jullie aandacht" schreeuwt hij. Ineens is iedereen stil en kijkt Jake aan. "Ik wil even zeggen dat Joan de nerd van de school erin is getrapt ze dacht echt dat ik verliefd op haar was, maar duh ik ben veel te goed voor haar. Ze is een dikke loser die niet eens een goudvis verdiend" schreeuwt Jake en iedereen kijkt mij aan en lacht me uit.

De tranen rollen over mijn wangen, ik ren naar huis. Ik loop meteen door naar mijn kamer en ben er van plan de rest van mijn leven te verblijven. Ik kan alleen nog maar huilen, ik dacht echt dat ie om me gaf. ik hoor de deur dicht geslagen worden, dus Jake is thuis. Mijn slaap kamer deur wordt open gemaakt, en ik zie Jake met grote rode, betraande ogen binnen komen. "Het spijt me Joan"

Waarom huilt hij nu, hij geeft toch niet om me. En wat spijt hem dan überhaupt. "Alles wat ik op school zei was fake, je betekent de wereld voor me en ik zou alles voor je doen, ik hou van je Joan"

" je hebt me pijn gedaan Jake, tussen ons wordt het toch niet de perfecte relatie dit ik graag zou willen."

i hate that i love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu