23

773 37 3
                                    

* Vanuit Jake *

"Neeeeeeeeeee" Gilde IK NOG, mare Het was al te Laat. IK Hoorde Haar Vallen, op Het Zand. IK rende naar Beneden en daar lag ze, het mooiste meisje dat ik in mijn hele leven heb gezien. misschien dood misschien niet. ik bel 112 in de hoop dat ik niet te laat ben. ze komen er met spoed aan gereden en in de tussentijd heb ik, mam en pap al in gelicht. ze hadden net de brief gelezen, en waren helemaal in tranen.

4 weken later:

Mam en pap hebben al 4 weken geen woord tegen me gezegd. Ze zijn boos, en teleurgesteld. Dat is logisch maar vier weken! Ik zit ook al 4 weken 24/7 in het ziekenhuis. Joan is in coma geraakt, en is nog niet wakker. De kans wordt steeds kleiner dat ze wakker wordt. Ik ben nog geen een dag thuis geweest of op school. Ik heb 1 keer schone kleding gehaald voor de rest ben ik hier. "Ik weet het Joan, ik ben een eikel. Ik heb je gepest, alleen maar omdat je zo mooi bent. Ik was jaloers op anderen, die wel met je konden praten. Vanaf dag 1 op school ben ik stapel verliefd op je. En jij denkt dat ik een ander wil Sofia ofzo, met haar vieze make up hoofd. Nee jij bent perfect, maar ik verdien je niet. Ik ben een eikel die jou keer op keer pijn heeft gedaan, ik hou zoveel van je dat ik verkeerde en rare dingen ga doen. Het spijt me Joan. But i really love ya" ik weet het, ze ligt in coma en kan me waarschijnlijk niet horen. Ik zoen haar prachtige volle roze lippen die nu bijna paars zijn, en ik hoor een lange piep. Er komen allemaal dokters binnen rennen, en ik wordt weg geduwd naar de gang. Na Nog een halfuur gewacht te hebben, komt er iemand naar me toe. "Meneer, Joan is wakker geworden, ze is helemaal gezond en er is niks aan de hand, alleen je moet rustig aan doen." Zegt een dokter. "Dus ik mag naar binnen" vraag ik nerveus. "Ja maar rustig aan doen" antwoord ie terug.

Zachtjes loop ik naar binnen, en zie haar liggen. Ze draait haar hoofd om naar mij en kijkt me aan. "Hey" zeg ik zachtjes. "Hai" antwoord ze terug. "Ben je hier allang?" Vraagt ze mij. "Z'n 4 weken denk ik nu ja" ze begint te lachen. "Waarom zou je" lacht ze. "Omdat je belangrijk voor me bent Joan, ik hou van je" zeg ik nerveus. "Maak dat de kat wijs" zegt ze afkeurend. En ze draait haar hoofd weg. De tranen rollen over mijn wangen, ik moet haar missen. Missen als mijn vriendin en als kamergenoot. Ze wil me niet. Ik pak mijn sporttas met kleding en belangrijke spullen op en loop de kamer uit. Naar het hotel. Daar pak ik nieuwe schone kleding en andere belangrijke spullen, en ik vertrek. Ik zeg niets tegen iemand. Ik moet opnieuw beginnen zonder Joan. Maar of me dat gaat lukken weet ik niet. Ik trek de weide wereld in.

*vanuit Joan"

Ha hij zei dat hij hier al 4 weken was, tss geloof je het zelf. Er komt een dokter binnen lopen en zegt "wow je hebt echt geluk meisje, met zo'n lieve vriend" "oh uh dat is mijn vriend niet" zeg ik snel terug. "O daar leek het anders wel op, de weken dat jij hier ligt is hij geen een keer thuis geweest. Hij is 4 weken lang hier non stop geweest, dus meiske ik zou blij zijn met zo'n jongen." Verteld de dokter mij. Ik schrik ervan.

-----------------------------------------------------

Hey hey!!!!!!

Ik heb een tijdje niet ge-update vanwege school enzo!

Maar geen zorgen ik ben over👌

Hierna komt nog 1 hoofdstuk en dan is dit boek afgelopen maar er komt een vervolg jaja.

Wie is er allemaal naar het Miley Cyrus concert geweest? (Laat het ff weten in de comments, ook wat je ervan vond!)

Het was zo mooi en leuk!!!!!! I love Miley

VOTE&COMMENT PLEASEE❤️

MENSEN DIE NAAR 1D GAAN HEEL VEEL PLEZIER!!!!

XX proudsmiler💕

i hate that i love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu