18

911 38 2
                                    

*vanuit Joan*

Zodra ik binnen kom zie ik Jake verbaasd opkijken van zijn mobiel. "Ik uh ik weet niet waarvoor ik kwam sorry" zeg ik en probeer snel weg te lopen. Maar zoals altijd heb ik de deur te laat gezien en val achterover. Zovan ja dit kan mij ook alleen maar gebeuren eh. "Joan gaat het goed" vraagt Jake bezorgd. Hij tilt me op, en legt me op zijn bed neer. "Ja uh alles gaat goed" probeer ik heel overtuigend te zeggen. "Serieus Joan ik zie aan je dat je liegt" zegt Jake grinnikend. Kak. " ik wou je eigenlijk iets vertellen Jake, ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen maar uh. Ik vindt jou ook leuk Jake, en dat komt niet door dat je populair bent of ontzettend bad boy achtig. Nee je bent meer dan dat je bent zo veel meer dan alleen de buitenkant. Je bent lief, en gevoelig en heel eerlijk. En natuurlijk ook heel sexy en ik hou van je Jake, maakt niks uit wat je me allemaal geflikt hebt, maar ik hoop natuurlijk dat je me niet meer zal pesten en" voor dat ik verder kan gaan met mijn verhaal heeft Jake zijn lippen al op die van mij gelegd. Zijn zachte lippen wow die heb ik gemist. "Ik zal je never nooit meer pesten Joan, ik heb alleen 1 vraag" zegt Jake verlegen tegen mij. Wauw haha Jake verlegen dat maak je niet vaak mee. "Lieve lieve lieve Joan, wil je alsjeblieft mijn vriendin zijn" " ja ja natuurlijk" zeg ik blij. " je moet me 1 ding beloven, dat je mijn hart nooit mag breken" zeg ik streng tegen Jake. "Beloofd, en jij de mijne niet" zegt Jake opgelucht terug. "Beloofd" en met die woorden zoent Jake me weer op zo'n manier die alleen Jake kan.

Wanneer ik de volgende ochtend wakker wordt kijk ik in het glimlachende gezicht van Jake. "goodmorning beauty" zegt jake met zijn sexy ochtendstem. "goodmorning handsome" zeg ik glimlachend terug. "shit pap en mam gaan zo weg" zeg ik geschrokken. ik stap uit bed en pak snel een jeans met crop top. ik haast naar de badkamer en doe wat mascara op. met mijn haar in een staart vertrek ik samen met jake die ondertussen ook al klaar was, naar beneden. "zijn jullie er klaar voor" vraag ik vrolijk aan mijn ouders. ondertussen zijn we al in de taxi op weg naar schiphol. zodra we er zijn en afscheid nemen zegt mijn vader ineens tegen jake, "Jake jongen, pas je goed op jezelf en Joan. Jij bent een goeie jongen en ik weet dat je haar beschermd, zorg dat je haar niet kwetst want anders krijg je met mij te maken." "PAP" zeg ik geschrokken. "grapje lieverd" zegt mijn vader terug. "luke, ik zal goed op haar passen en ik zal haar never in a million years kwetsen. ik houd van haar" en jake geeft me een kus op m'n wang. "dat is fijn om te horen"zeggen mijn ouders tegelijk. "ik ga jullie missen" zeg ik tegen mijn ouders. 

zodra we afscheid genomen hebben, gaan jake en ik terug naar huis in de taxi en kijken de rest van de dag wat films en zoenen wat.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAI cuties 

als jullie je de wedstrijd nog kunnen herrinderen, wil ik jullie mededelen dat we een winnaar hebben!!!!!!!!!!! tromgerovelllll: de vriendin van Joan is gewordenn ISHA. 

GEFELICITEERD ISHAAA!!!!!!!!!!!!!!

je komt waarschijnlijk voor in het volgende hoofdstuk,

PLEASE VOTE & COMMENT

ILOVEYOUU

-XX- ILSE

i hate that i love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu