8

1.1K 40 1
                                    

*vanuit joan*

OMG
OMG
OMG
Maar gaat het niet te snel hij woont net drie dagen bij ons, en waarom zou hij mister popular met de nerd van de school willen hebben.
"Uh Jake ik denk niet dat het iets tussen ons gaat worden" zeg ik verdrietig
"En waarom niet" vraagt Jake. " Ik uh Ik ken je gewoon nog niet zo goed" en met die woorden gezegd te hebben draai ik me om en loop weg. Thuis laat ik me op mijn bed vallen, en pak de Cosmo girl, ik zie dat er een wedstrijd is. Een wedstrijd waar je een fotoshoot kan winnen en op de voorpagina kan staan.
OMG alweer ja alweer. Ik pak mijn mobiel en zoek die ene mooie vakantie foto van Curaçao. Ik stuur hem naar het mail adres. Wow volgende week komt de uitslag al, ik huppel, ja ik huppel ik ben vrolijk, en knal tegen de deur aan. Ik loop nu verder naar de woonkamer en zie Jake helemaal in tranen op de bank liggen. Auwts. Het doet pijn om hem zo te zie lijden, "Jake" stamel ik. " wat is er" vraagt ie huilend. "Huil je nu om zo'n nerd als mij, terwijl je Sofia kan krijgen" zeg ik verbaasd. "Dat is het hem nou juist, je doet zelf alsof je een van de zoveel bent maar je bent uniek Joan. Je bent perfect in mijn ogen, je bent lief, slim, en ontzettend knap" zegt Jake. Zonder na te denken ren ik op hem af en zoen hem, Wauw die lippen zijn zo zacht. Ik voel Jake glimlachen, en hij likt met zijn tong over mijn lippen om toestemming ik open mijn mond en voel onze tongen dansen.

*vanuit Jake*

En opeens zoent ze me, wauw haar lippen zijn zo zacht. Ik voel dat ik moet glimlachen, en ik lik met mijn tong over haar zachte lippen om toestemming. Ze glimlacht en opent haar mond. Magisch. Wanneer we stoppen kijk ik haar verbaasd aan, "ik vindt je echt leuk Joan" zeg ik verlegen. "Maar waarom ik" zegt Joan vragend. "Ik heb met veel meisjes gedate, maar ik voelde niks voor ze, een maand geleden viel je mij ineens op. Maar toen ik je zag wist ik meteen dat jij de ware was voor mij, dat ik je later mijn achternaam kan geven en dat jij de beste moeder wordt van onze kinderen. Ik weet het ik pest je al een paar jaar, maar dat doe ik alleen omdat ik bang ben Joan, ik ben bang dat ik gepest zal worden. Je bent speciaal Joan, je bent prachtig. En ik wil je de mijne kunnen noemen, maar jij bent waarschijnlijk bang dat mensen je gaan uitlachen en nog meer gaan pesten. Want waarom zou IK verliefd worden op iemand zoals JOU. Omdat ik niet de gene ben die je denkt dat ik ben. Ik ben misschien wel stoer van uitstraling maar vanbinnen ben ik een bang klein onzeker jongetje, die verliefd geworden is op het meest perfecte meisje." Een traan rolt over haar wang en er komen steeds meer, "hey babe nu moet je je prachtige gezichtje niet nat laten maken door tranen, om zo'n hufter als mij. "Je BENT geen hufter, je WAS een hufter. Een hufter met het perfecte hart waar ieder meisje voor zou vallen. En ik, ik ben er ook voor gevallen. Je bent echt lief Jake" zegt ze heel verlegen. En ik zoen haar weer. Morgen neem ik haar mee op date. Morgen moet perfect worden. Morgen.

OKEE OMG PEOPLE, JAKE EN JOAN ZIJN BIJNA SAMEN. MAAR GAAT HET GOED KOMEN, DAT IS NOG DE VRAAG.

SORRY DAT IK ZO LAAT UPDATE MAAR HAD HET DRUK.

ILOVEYOU GUYS

XILSEEEE

i hate that i love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu