17

878 37 2
                                    

*vanuit Joan*

BAM, dat kwam hard aan. Wat moet ik nu doen, het ergens anders proberen. Stoppen met dansen, of uh. "Joan ik weet niet waar je nu aan denkt maar het is duidelijk niet hetzelfde als wat ik denk, ik zat er meer aan te denken om je niet meer les te geven omdat je, nou ja je hebt alles wat je moest leren en weten al gedaan. Je bent echt een van de beste danseressen die ik ken, dus ik wil je vragen om les te geven aan de acedamy. Je kunt dus gewoon nog steeds naar school , en je mag ook gewoon dansen en mee op theater tour! Maar je kan de boys and girls veel leren." "Uh wauw dat klinkt geweldig dus ja heel graag" zeg ik nogal in shock. Wat me vooral aansprak was de theater tour en het lesgeven.

Na het een en ander besproken te hebben, ga ik uit de zaal en zie mijn vader staan. "Papa" roep ik blij. "Hai lieverdje" zegt mijn vader terug. "Ik mag lesgeven en ik mag mee op theater tour en en" "ho ho wacht eens even je mag lesgeven, en je gaat niet naar de lessen of je leert zelf iets." "Nee pap, ik geef de mensen les volgens lucia heb ik vroeger alles al geleerd en ben ik een van de beste danseressen die ze kend." "Wauw dat is fijn om te horen lieverd" zegt pap. "Wanneer mag je beginnen? En verdien je ook geld en moet je nog naar school en" "ho rustig paps, ik begin volgende week maandag, ja ik verdien geld en ja ik ga alleen dinsdags en donderdags naar school dan" zeg ik rustig terug. Wanneer we terug naar huis in de auto zitten bedenk ik me dat mijn ouders morgen een maand lang naar Mallorca gaan. "PFF pap heb je beetje zin in morgen" vraag ik" " jaa super veel zelfs, maar redden jij en Jake het wel?" Zegt papa bezorgd terug. "Uh ja natuurlijk"

Wanneer ik s'avonds in bed lig, denk ik terug aan hoe blij mijn moeder was toen ze hoorde dat ik mocht lesgeven, en ik denk aan de brief van Jake. Aangezien 'onze' ouders morgen op vakantie gaan gaat hij morgen pas naar Toby. Ik besef me dat ik de laatste tijd veel aan Jake denk. Hij lijkt zo bad boy achtig maar vanbinnen is hij zo lief en kwetsbaar. En dan die ogen, pff als je daarin kijkt droom je serieus waar in weg. Opeens heb ik behoefte aan zijn aanwezigheid, ik bedenk me geen seconde en stap uit bed. Wanneer ik bij Jake zijn deur aankom, denk ik niet na en klop aan.

"Binnen" hoor ik de zwoele stem van Jake roepen.

------------------------------------------------------------

Hi GUYS iTS me ✌️

Weer een lang stuk gemaakt, en ik hoop dat jullie het leuk vinden, laat please even een commemt achterrr thankyouu💕

En vergeet niet "duhhh de"😏. VOTE & COMMENT

ILOVEYOUU 💖👈

(Wauw ik gebruik echt veel smileys IDC 💁🌹)

XX Ilse

i hate that i love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu