25

826 38 1
                                    

*vanuit joan*

Waarom zou hij vrijwillig een maand lang naast mijn bed willen zitten toe kijken hoe ik slaap. Waarom. Zou hij toch van me houden? Was het een vergissing met Sofia? Ik denk terug aan het moment dat we allebei voor het eerst op school kwamen.
Hij was toen al knap, en leuk. Als hij me niet gepest had, was ik misschien eerder op hem afgestapt. En waren we nu gelukkig. Inplaats van dat ik een maand lang in coma heb gelegen, omdat ik een zelfmoord poging heb gedaan. En waarom? Omdat ik mijn ware liefde heb zien zoenen met een ander. Wacht wat? Ware liefde? Jake? Ik denk ook terug aan onze eerste zoen, alles klopte. Zijn perfecte volle lippen, zijn lekkere geur. En het vuurwerk erom heen. Dat is het toch? Dat is ware liefde vinden. Het dringt nu pas tot me door. Ik hou van Jake, en ik wil voor altijd bij hem zijn. Maar ben ik nu niet te laat. Ik stap mijn bed uit, en ren (zo snel als ik kan, als een slak dus) naar de uitgang, "O wacht juffrouw Joan, u mag niet zomaar weg" roept de dokter. Ik negeer hem en ren verder naar het hotel.

Helemaal bezweet kom ik aan, ik ren de lift in😂. En kom aan bij onze kamer. De deur staat open, en de hele kamer is vol troep. Hij is weg. Vertrokken. Zonder mij. Ik ben hem kwijt. Ik val huilend op de grond, ik zie zijn favo trui en pak hem op en trek hem aan. Ik moet verder. Zonder Jake.

Einde van deel 1😭

---------------------

Hey bae's van me💕

blijven ademen allemaal, er staat inderdaad einde van deel 1
Dussssssssss er komt een deel 2 aan!!!!!!!!!!!!! Yeah🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Zo snel mogelijk!

Misschien raar einde maar ja ik kon niks anders verzinnen.

BELANGRIJK: als je een titel hebt voor boek 2 van mij en die past bij dit verhaal vertel het me inde comments!

VOTE&COMMENT

Ily x Ilse

i hate that i love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu