Ik ben Joan een meisje van 16 jaar, ik ben vroeger op mijn zevende geadopteerd. Mijn ouders zijn overleden aan een auto ongeluk, ik had ook een tweelingzusje Rosa en ja je leest het goed ik HAD een zusje. Toen we allebei 9 waren kreeg ze leukemie en is daar uiteindelijk aan gestorven. Ik was er kapot van en ik vond het oneerlijk dat zij dood was in plaats van ik. We hielden allebei van dansen, we dansten dan ook bij de junioren van de Lucia Martas dansschool (als die opleiding bestaat). Nadat Rosa overleed ben ik en gestopt met dansen. Okee dat was toen ik zal even vertellen hoe mijn leven er nu uitziet. Ik ben geadopteerd door een stel die werken/wonen in een hotel dus ja ik woon ook in dat hotel. Ik heb een prachtige kamer met uitzicht over de bossen. mijn kamer bestaat uit een hemelbed, een inloopkast, badkamer, bureau, make up tafel, en natuurlijk mijn mini huiskamertje met een keuken, bank, tv en tafel. Ik heb best een grote kamer. Mijn (adoptie) Ouders zijn schatten en behandelen me als hun eigen dochter. Ik werk als receptionist in het hotel en verdien goed bij. Op school gaat het goed alleen ik wordt gepest door de populaire jongens en meisjes. Gelukkig heb ik een beste vriend en beste vriendin waar ik goed mee kan opschieten.
*vanuit Joan*
Arggggg stomme wekker!! ik lag zo lekker te dromen en mijn wekker verpest alles weer. het is maandag en de school begint weer, ik sta op loop naar de badkamer en neem snel een douche. wanneer ik klaar ben loop ik snel door naar mijn kast en haal er een spijker shortje met wit mouwloos bloesje en pak mijn zwarte sleehakken van h&m uit en kleed me snel om, ik doe gewoon wat mascara en eyeliner op en fohn mijn lange bruine krul haren. ik pak nog even een zonnebril en pak mijn school tas en ik neem de lift naar beneden. pfoe en dat alles binnen 15 minuten. Goeiemorgen Rachel zeg ik tegen het meisje dat achter de receptie staat. Ik zie dat mijn moeder ook net het restaurant in loopt en ik loop haar snel achterna. Hey mam zeg ik, hey Joan lieverd zegt mijn moeder en geeft me een kus. ik pak mijn lunch en gris nog snel een croissantje mee. Doei mam Doei pap schreeuw ik door het restaurant en sommige gasten kijken gestoord op maar dat kan me geen bal schelen. ik loop door naar de garage en pak mijn licht roze scooter eruit ( ja mijn ouders hebben geld we hebben een 5 sterren hotel) en rij door naar school.
YOOOO mensen ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden laat even een berichtje achter met wat je er van vindt! Vote Comment?
Ik hoop snel weer te kunnen updaten xx ilsee
JE LEEST
i hate that i love him
أدب المراهقينDit verhaal gaat over Joan die verliefd wordt op de populairste jongen van school. Maar ze wordt door hem gepest. is hij ook op haar of wordt het drama in haar leven alleen maar erger en erger.