*vanuit jake*
Vandaag moet ik een hele speciale date maken voor Joan, ik bel Toby op om te vragen of hij kan komen. Ik loop nog in mijn jogging broek zonder shirt aan en ik loop naar de badkamer, terwijl ik naar de badkamer loop zie ik Joan op de bank zitten. Zodra ze mij ziet kijkt ze op, "hey babe" zeg ik tegen haar, "hoi Jake" zegt Joan terug. "Vanavond neem ik je mee op date liefje" zeg ik tegen haar. " uh maar wat als ik vanavond al iets te doen heb" zegt ze met een kleine grijns, "dan zeg je dat maar af vanavond is voor ons" met dat gezegd te hebben loop ik naar de badkamer.
Toby is net weer weg gegaan en heeft me geholpen en het is ook al zeg ik het zelf geweldig. Ik kleed me snel om, een Jeans met wit v-hals t shirt, en mijn zwarte colbertje en mijn nike's. Joan is aan het douchen en ik ga snel naar haar kamer.
*vanuit Joan*
Ik loop naar mijn kamer toe en ik zie rozen blaadjes in een vorm van een hart op mijn bed liggen, "awh dat is zo sweet" zeg ik tegen mezelf, ik zie een briefje in het hart liggen.
' lieve Joan
Zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt, Vindt ik je echt leuk Joan. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest op een meisje, vandaar deze speciale date. Loop eerst naar de danszaal
Ik zie je zo babe
-xxx- jake'
Wauw mompel ik, ik kijk nog een keer in de spiegel en bekijk mijn licht roze jurkje tot net boven mijn knieën, mijn bruine haar ligt zoals gewoonlijk ik krul over mijn schouders heen. Ik trek mijn zwarte pumps aan en pak mijn kleine zwarte tasje. Doe mijn licht roze lip gloss op en loop naar de danszaal.
Daar aangekomen zie ik weer een briefje hangen,
' hey babe
Als je dit leest weet ik dat je toch naar onze date komt. Dat betekend veel voor me,
Loop snel door naar het bos daar zie je het volgende briefje wel hangen.
Ik hou van je Joan
Xx Jake '
Ik voel de vlinders ontploffen in mijn buik, en ik ren bijna naar het bos, daar zie ik het volgende briefje al hangen,
' Liefje dit was het laatste briefje, ik zie je op het strand.
You are perfect to me and i love you
Je Jake'
--------------------------
Okee dit was het weer voor vandaag haha!!!
Morgen update ik sws weer, want ik ga over OMG 2 dagen naar parisssss💕💕
Tell me wat je van dit verhaal vindt en geef misschien tips ofzoo
En oja de wedstrijd geld nog je kan hier nog een reactie schrijven als je de vriendin wilt worden. En ik heb beter nieuws het is niet 1 vriendin maar het worden er 2 in plaats van de beste vriend. Dus je kan nog winnen!!!! (De mensen die al meegedaan hebben ik kan ook voor jullie kiezen hoor bedankt trouwens dat je al meegedaan hebt)
VOTE&COMMENT PLEASEEEE
ILOVEYOU
XX ILSE
JE LEEST
i hate that i love him
Teen FictionDit verhaal gaat over Joan die verliefd wordt op de populairste jongen van school. Maar ze wordt door hem gepest. is hij ook op haar of wordt het drama in haar leven alleen maar erger en erger.