Második fejezet

594 27 0
                                    

NINA

Nem éreztem magam túlságosan buli hangulatban, de abban igaza volt Jessnek és Justinnnak, hogy ha csak egyedül punnyadok a szobában csak rosszabb lesz. Így hát elkészültem én is. Felvettem egy combközépig érő fekete deréknál szűkített, ujjainál csipkés egyberuhát. Hajamba vittem pár loknit és egy copfba kötöttem. Jess kedvéért pedig felpróbáltam egy fekete magassarkút. Borzalmas,én ebben nem tudok járni.

-Készen vagytok? - hallatszott Justin hangja odalentről. Tettem fel egy kis szempillaspirált smink gyanánt és egy kis szolíd pirosas rúzst és ennyi. Megigazítottam a ruhám és a lépcsőhöz battyogtam, aminek az alján Justin és Jess ölelkeztek. Jessen egy tapadós szintén combközépig érő ruha díszelgett,rószaszínben. Justin egy fekete farmert viselt,fehér pólóval amire felvett egy kék-fehér kockás inget. Szőkés haja tökéletesen volt beállítva. Alig láthatóan nyeltem egyet és próbáltam nem Justinra összpontosítani aki mellett történetesen a legjobb barátnőm állt,átkarolva Őt. Akaratlanul is megakadt a szemem azon,hogy Justin engem néz. 

-Mehetünk? - kérdezte Jess és oldalba bökte Justint aki elkapta a tekintetét rólam. 

-Egy pillanat. - szóltam és levettem a magassarkút a lábamról - amiben történetesen majdnem kitörtem a nyakam - és átcseréltem egy lapos talpúra.

Justin kinyitotta az ajtót és előreengedte Jesst,aztán engem is. Jess beszállt előre az anyósülére én pedig hátra. Justin átkocogott a vezető oldalra, bepattant a kocsiba és már adta is rá a gyújtást.

💜💜💜

-Készen állsz? - fordult hátra Jess.

-Menjünk. - szálltam ki az autóból. Becsaptam az ajtót,majd miután Jessék elindultak,követtem Őket.

-Fizetem a belépőket,addig menjetek csak be. - mondta Justin. Jess nyomott egy csókot Justin telt ajkaira és elindult velem a klubb bejárata felé.

-Szeva' Danis! - intett Jessica a bejáratnál álló őrnek,aki mosolyogva köszöntött minket és engedett át.

-Hé! Justin hol maradt? - kérdezte az őr.

-Intézi a jegyeket. - bökött a tömeg felé Jess.

-Tudod,hogy nem kellene. Nektek ingyen is be lehet menni. - mosolygott Danis.

-Neem,jó lesz ez így. - legyintett. - Még találkozunk. - köszönt el ezzel Jess és elindultunk befelé.

A klubb dugig volt emberekkel jóformán. A táncparkett teli,a bárpultnál minden hely foglalt,nem beszélve az asztalokról. A zene üvöltött. A részegek tomboltak.

-Jessica! - szólt egy hang a hátunk mögül,mire mindketten hátrafordultunk.

-Zach! Hogy kerülsz ide? - adtak puszit egymásnak.

-A srácokkal jöttünk. - biccentett Zach egy társaság felé.

-Jah,igen. Zach, Ő itt Nina. Nina Black. Nina,Ő itt Zach Dempsey. - mutatott be minket egymásnak. Egy nagyjából 190 centi körüli fekete hajú,helyes srácot képzeljetek el,még pólón át is látszódik hogy kondizik a srác.

-Mi szél hozott téged errefelé,Nina? - érdeklődött Zach.

-Ha te azt tudnád... - sóhajtottam. - Merre lehet itt piát kapni? - forgolódtam.

Never Let You Go - [Justin Bieber FF.]Where stories live. Discover now