Tizenharmadik fejezet

351 14 1
                                    

*2 évvel később*

Szerelmesnek lenni a legjobb érzés. Úgy érzed te vagy a legboldogabb ember a világon,úgy érzed semmi rossz nem történhet mikor vele vagy. Biztonságban érzed magad mellette. Ez velem is így volt. Hangsúly a "volt"-on. Azt hittem Justin a legjobb dolog ami velem történhetett. Ez így is volt egészen addig,amíg Atlantába nem ment hogy találkozzon Scooterrel. A pár hetes találkozásból végül az lett, hogy Justin Atlantába költözött. Aztán a költözése után két hónappal találkoztunk először és utóljára is. Akkor még úgy váltunk el,hogy a mi szerelmünk erős,és bírni fogja,bár mindketten tudtuk hogy ez nehezebb lesz mint hisszük. Nos, ez nem így lett megírva. Egyre távolabb éreztem magam Justintól,aki ha minden jól megy világhírű sztár lesz. Nem köthettem le. Így hát elengedtem. Ez már több mint másfél éve történt. Azóta sem tartjuk a kapcsolatot. Ő követ engem az internetes oldalaimon, én viszont nem. Akkor és ott amikor elhatároztam,hogy elengedem Justint,arról is döntést hoztam hogy a továbbiakban nem érdeklődöm felőle. Ezt részben azért tettem,hogy ne fájjon annyira. Azt meg kétlem hogy Ő eképp érezne, ugyanis próbálom kerülni a vele kapcsolatos híreket,mégiscsak világsztár lett. Ha akartam volna sem tudtam volna teljes mértékben kizárni az életemből. Szerettem Őt. Mindennél jobban. De ezt az Ő érdekében tettem. Meg amúgy is kétlem hogy nem gyógyult volna be sebe,mivel utolsó információm szerint Selena Gomeznek csapta a szelet,sőt azt hallottam együtt is vannak. Ez úgy egy éve volt...

Sűrű két év volt. Míg Justinnal nem foglalkoztam,próbáltam némi időt magamra fordítani. A tanulmányi eredményeimre jobban odafigyeltem és a társadalmi életemre is. Jessicával képtelenség volt rendbehozni a viszonyom,ugyanis elköltözött egy hónappal Justin költözése után. Róla sem hallottam sokat azóta.

Társadalmi életemről ejtve néhány szót pedig....Zach mellettem állt miután úgy éreztem senkim sem maradt. Megpróbáltuk együtt,de muszáj volt belátni Ő is,hogy nem működött a kapcsolatunk. Hiányzott valami. Szikra,szenvedély... és talán még az érzéseim sem voltak teljesen tiszták iránta. És persze Justin elfelejtése sem ment olyan egyszerűen. De ez sem most történt már.

Viszont valaki napról napra közelebb került hozzám. Ismerősökből barátok, barátokból legjobb barátok, legjobb barátokból pedig lelkitársak lettünk. Ez a valaki egy évvel Justin után vált azzá az emberré aki iránt ismét valós érzelmeket kezdtem táplálni. Ott volt nekem minden egyes pillanatban. Ha kellett talpra állított, leszidott, vigyázott rám, megvígasztalt. Aztán rájöttem hogy többet érzek iránta mint szimpla barátság. Ez a valaki Cameron. Cameron Dallas. Közel egy éve tart a kapcsolatunk és iszonyatosan boldog vagyok vele. Szeretem Őt. Tényleg szeretem. Fél éve arra a döntésre jutottunk,hogy összeköltözünk. Életem legjobb döntése volt. Furcsa ezt mondanom huszonegy évesen, de azt hiszem megtaláltam azt az embert akivel le akarom élni az életem.

Tizenkilenc évesen éreztem ezt először. Mikor Justinnal voltam. Kristálytisztán emlékszem arra amit akkor éreztem,mikor vele voltam. Azt hittem több ilyen nem lesz. De tévedtem. Cameron egy áldás. És szép lassan - ez egy hosszú folyamat - teljesen sikerül kitörölnie a szívemből Biebert. Bár azt hiszem,hogy ez sikerüljön,ahhoz megkéne értenem, hogy miért viselem még mindig a gyűrűt amit Justin vett nekem. Két évvel ezelőtt.

Szóval ahogy meséltem,megtaláltam a boldogságot és azt az embert akivel igazán boldog lehetek a történtek után. Ezért is támadt az a vad ötletem, hogy próbára teszem magam. Úgy tudom egy hét múlva szabadtéri koncertet fog adni Justin itt Los Angelesben. Úgy határoztam elmegyek rá. Mi is igazolhatná jobban az érzéseimet,mint az hogy elmegyek a koncertjére ahol látni fogom? Semmi. És amint megbizonyosodom róla,hogy Justin már a múlté, lelkielben örökké búcsút mondok neki... Gondoltam én...

*A koncert napja*

Az első sorban állva vártam hogy Justin megjelenjen a színpadon. /Híres lettél. Megkaptad amit annyira akartál!/ Furdalt a kíváncsiság,hogy megismer-e. És egy kicsit az is érdekelt,hogy milyen érzéseket fog belőlem kiváltani ha meglátom ennyi idő elteltével.

Körülöttem a sok sikongató rajongó már az agyamra ment és biztos voltam benne,hogy mire vége ennek a koncertnek a hallásomnak is vége.

Egyszer csak megszólt egy gitár hangja - mivel ez egy akusztikus kocert - ,a rajongók torkuk szakadtából ordítoztak szó szerint. Nem tudom melyik zenéje volt az. Nem ismerem Őket. Sosem vitt rá a lélek,hogy meghalgassam akármelyiket is. Ha éppen a rádióban Justin Bieber nevet meghallottam,kikapcsoltam. Interneten ugyan folyamatosan róla írnak,de mindig átlapozom.

Jessica facebook oldalán láttam egyszer,hogy elkezdte posztolgatni a zenéit, Justin meg alá írt egy szívet. Vajon azóta voltak együtt? Esetleg együtt vannak?

Justin rajongótábora vele együtt énekelte a zenéjét. Mosolyogva ült a széken a hatalmas tömeget pásztázva. Szürke sapkát viselt,kék farmerrel és szürke kapucnis pulcsival. A szívem a torkomban dobogott. Körülöttem mindenki énekelt.

Aztán egyszer csak fogta a mikrofont és felállt a székről. Előre jött egészen a színpad elejéig. És úgy énekelte tovább a szöveget.

-As long as you love me...

Olyan energiával,beleéléssel énekelte a dalt. Aztán a tekintete egyszer csak megállapodott rajtam. Levegőt venni is elfelejtettem. Nem ismert fel. Hah. Nevetni kezdtem halkan,magamban. Aztán rámtört a sírógörcs. Amiken keresztül mentünk együtt,ezek után már meg sem ismer. Két éve nem találkoztunk csak. Ez nem olyan nagy idő. Bár eléggé annak hatott, de visszatekintve nem volt sok.

Ez után egy újabb szám következett. Elől maradt a rajongóknál és néhánynak megfogta a kezét. Felém/felénk közeledett. Mélyen a szemembe nézett. Nyújtotta felém a kezét. Persze a többi őrült körülöttem rögtön kapott a lehetőségen. De Ő nekem nyújtotta a kezét. Elnevettem magam. Komolyan Justin? Komolyan? Már csak az hiányzik,hogy azt hidd az egyik rajongód vagyok. Még mit nem!

Lehajtottam a fejem. Nem akartam nézni tovább. Hogy milyen érzéseket váltott ki belőlem? Nem olyanokat amilyenekre számítottam. Nem olyanokat amilyeneket érezni szeretnék. Többé már nem.

Legördült egy könnycsepp az arcomon és hátat fordítva a színpadnak,utat törtem magamnak és otthagytam a koncertet. Ekkor kezdtek el folyni a könnyeim. Csesszd meg Justin Bieber!

Kijutottam a tomboló tömeg közül. A zenét még mindig tökéletesen lehetett hallani. Egyszer csak elhalgatott. A gitár ment tovább, Justin viszont abba hagyta az éneklést. Megállt bennem az ütő...

Hali Guys,ez lett volna a 13. fejezet.:P Mit gondoltok tényleg nem ismerte fel? És két év alatt sikerült minden egymás iránti érzelmüket maguk mögött hagyni, vagy ez még nem a vége? Justin állítólag Selenával van,Nina boldog Cameronnal. Vagy volt... Van még esély kettejük számára?

Never Let You Go - [Justin Bieber FF.]Where stories live. Discover now