Tizenhatodik fejezet

352 12 7
                                    

Ajtót nyitottam és ott állt előttem.

-Szia! - mosolyodtam el keservesen.

-Szia. - viszonozta a gesztusom.

-Bejössz? - tártam szélesre az ajtót. Bólintott,majd bejött és a nappali felé igyekezett.

-Miről szeretnél beszélni? - nyelt nagyot. Arcáról semmiféle érzelem nem volt leolvasható,ami kicsit elbizonytalanított. Szemei szokásosan csokibarnán ragyogtak,arcvonásai megfeszültek.

-Én,őm...Meghallgattam a számodat. - próbáltam összeszedni a mondandóm.
-Kérdezhetek?

-Persze. Tetszett? - mosolyodott el halványan.

-Ühüm. - bólintottam. - Rólam írtad? - kérdeztem rá kerek perec minden bátorságom összeszedve.

-Nem. - válaszolta.

-Nem? - kérdeztem vissza.

-Nem. - nézett a szemembe. Összezavarodtam. Nem rólam írta? És komolyan a szemembe mondta? - Van még valami? - kérdezte kissé flegmán.

-Őhm nem,nincsen. - sütöttem le a szemem.

-Akkor én most megyek. - pattant fel. Nem értettem. Zavarodottan néztem Justin távolodó alakját.

👄👄👄

-Szóval Justin hogyan jellemeznéd az életed mostani szakaszát? - kérdezte tőle Ellen az élőadásban ami éppen akkor ment mikor a tévét bekapcsoltam. Tipikus.

-Hogyan jellemezném az életem mostani szakaszát? - kérdezett vissza Justin. - Bonyolultnak. Talán. - töprengett.

-Bonyolultnak? Miért? Mesélj. - kíváncsiskodott Ellen.

-Maradjunk annyiban,hogy semmi sem úgy történik ahogyan szeretném. - egyszerűsítette le Justin.

-Talán egy lány van a dologban? Róla szól az új számod a 'friends'? - faggatta tovább.

-Bevallom,eltaláltad. Aztán remélem hogy az a bizonyos lány tudja hogy igenis róla szól a számom. - itt kihagyott egy ütemet a szívem. "Igenis róla szól" most ezzel rám célozna, vagy csak beképzelem?

-Mesélj nekünk kicsit erről a lányról, Justin. Alakul valami?

-Igazából elrontottam. Ember vagyok, hibázok. Nem érzem hogy elég jó lennék neki. Remélem boldog lessz a másik sráccal és nem követ el hibát. - a szívem szakadt meg Justin sorait hallgatva.

-Szóval a lány dobott téged másért? - próbálta értelmezni Ellen a hallottakat. Nem túl jól.

-Nem. Amikor beindult a karrierem Ő szakított velem,mert nem akart lekötni és ezzel csak nekem akart jót. De aztán minden egyes nap jobban és jobban éreztem a hiányát. Aztán bejött a képbe Selena,akivel a mai napig jó kapcsolatot ápolunk és egy percet sem bántam meg az együttöltött percekből, csupán inkább maradtunk barátok. Nemrég pedig ismét találkoztam azzal a lánnyal és minden ami eddig bennem szunnyadt,akkor felébredt. Rájöttem, hogy még mindig szeretem. Hogy soha sem szerettem ki belőle és hogy mindig is szeretni fogom. - mondta érzelmesen Justin,én pedig ekkor már sírtam a televízió előtt.

-Csak nem arról a lányról van szó, aki miatt félbehagytad a koncerted?

-Az a lány,egy csodálatos teremtmény. Szeretem Őt. Én csak azt akarom hogy boldog legyen. Nem számít hogy velem - mondta. - Vagy nélkülem. - fejezte be.

👄👄👄

Mikor Cameron hazaért, kitalálta a kis cukipofám,hogy rendeljünk pizzát. Persze nem kellett kétszer mondani, már hívtam is. Mikorra a pizza ideért azt is eldöntöttük milyen filmet szeretnénl nézni. Pizzákat a nappali asztalra pakoltuk a kanapé elé, Cameron töltött egy-egy pohár bort majd összebújva, betakarózva kezdtük nézni a választott filmet. Justin szavai még mindig a fejemben cikáztak. Rólam beszélt. Miért teszi ezt? Miért flegmázik velem aztán meg konkrétan vall szerelmet egy élő adásban? Miért kellett ezt? Ráadásul azt mondja azt akarja hogy boldog legyek. Akkor tudnék teljesen boldog lenni,ha végleg kiszállna az életemből. És az nem biztos hogy menne,se neki se nekem. Nem vagyok biztos az érzéseimben. De Cameron eljegyzett. Ott volt nekem mikor Justin nem. Megvígasztalt. Szeretett. Minden jó volt addig,amedigg Justin meg nem jelent itt újra. Nem kellett volna elmennem arra a koncertre.

-Min gondolkozol? - zökkentett ki gondolataimból Cam.

-Semmin. Nem lényeges. - erőltettem egy halvány mosolyt az arcomra.

-Szerintem elugrok a boltba. - mocorgott.

-Boltba? Minek?

-Mert elfogyott a chips. - mutatta az üres zacskót,mire kinevetem.

-Hagyd. Nem szükséges. - csókoltam meg.

-De azért mégis jobb filmezni ha van chips. - húzott oda magához mégegy csókra.

-Jó,de siess.

-Nincs messze. Sietek. - adott egy gyors csókot,majd kisétált.

Cam❤: Szeretnél még valamit, kincsem?❤

Én:Nem,köszönöm.😌😊

Cam❤ : Szeretlek!❤

Én: Énistéged...😌❤

*Pár perccel később*

Cam❤: Van egy kis baj! Eltudsz jönni a bolt felé?

Én: Mi történt?

Erre már nem kaptam választ. Rekord idő alatt húztam fel a cipőmet és bújtam bele a kabátomba,majd aggódva indultam a bolt felé ahogy azt Cameron írta...

A következő részből :

-Te idióta,te nyomorék,te faszfej! - ütöttem a mellkasát,majd letöröltem az arcomon végig folyt könnyeket, amiknek következtében teljesen biztosan az a kevés sminkem is elmosódott ami rajtam volt és biztos voltam benne,hogy úgy néztem ki mint valami csöves,de nem érdekelt. Mert végre újra vele voltam. Számomra megszűnt a világ körülöttünk és csakis kettőnkre koncentráltam. Az eső szakadni kezdett,majd Ő levette dzsekijét a hátamra terítette,majd magához húzott és a szakadó esőben életem legszenvedélyesebb, legromantikusabb csókjával ajándékozott meg.

Mit gondoltok,ki is az a hősszerelmes?❤ Cameron? Végleg Őt választotta Nina?

Never Let You Go - [Justin Bieber FF.]Where stories live. Discover now