Nyolcadik fejezet

426 16 0
                                    

NINA SZEMSZÖGE

-Nina?

-Zach? - lepődtem meg.

-Te is ide jársz?

-Ma van az első napom.

-Ezzel most megleptél. És milyen itt? Vagy mi van veled? Azóta....nem találkoztunk. - mondja lehajtott fejjel. Pontosan tudtam mire gondol. Hatalmas bűntudat kerekedett bennem.

-Őhm,nem tudnál máskor udvarolni? Szeretnék ebédelni a barátnőmmel. Barát..lány...érted. -szólt közbe Cam.

-Ebéd után tudunk beszélni? - kérdezte.

-Persze. - egyeztem bele,Zach pedig egy aprót bólintott és otthagyott minket.

-Őt is ismered? - hitetlenkedett Cameron.

-Hosszú sztori,de igen. - válaszoltam. - De ott tartottunk,hogy elmondod miért nem jöttök ki jól Justinnal.

-Annyi az egész,hogy még középsuliban azaz tavaly amikor összejöttek Jessicával,először majdnem az én barátnőm lett Jess,de Justin elvette tőlem.

-Hogy érted hogy elvette? - értetlenkedtem.

-Úgy hogy Jessicával egy hajszál választott el minket egymástól,aztán Bieber elvette tőlem. Elszerette. Nem tudom ezt máshogy mondani. - emlékezett vissza.

-Értem. Ez most komoly? - akadtam ki egy kissé.

-Komoly.

⭕⭕⭕

-Miujság szépségem? - kérdezte Justin.

-Veled komolyan problémák vannak.

-Most megint mi bajod? - nézett rám értetlenül.

-Hol van Jessica? - kérdeztem.

-Fürödni. Aztán beszélek vele.

-Ne fáradj. Ha már úgyis annyit fáradoztál érte... - remélem értette.

-Ezt hogy értsem?

-Te komolyan elszedted Camerontól Jessicát?

-Még nem voltak együtt. - vont vállat. - Cameron mesélte,mi? Mivel tömte még a fejed? Vagy esetleg mást tömt? - gúnyolódott. A kezem pedig megindult   és Justin arcán csattant.

-Utállak! - mondtam a szemébe és a szobámba rohantam,az ajtót pedig becsaptam magam után.

Miért ilyen szemétléda velem? Mit tettem én neki?

-Nina! Figyelj én nem úgy értettem. Én nem akartalak megbántani!! - jött be a szobámba.

-Takarodj ki! - töröltem le egy könnycseppet. - Komolyan Justin, takarodj ki innen! Hagyjál békén! - vágtam hozzá egy párnát.

-Kérlek,beszéljünk!

-Miről Justin? Miről? - kérdeztem idegesen.

-Kettőnkről. Erről. - fogta meg a kezem. A torkom összeszorult,a szívverésem pedig felgyorsult.

-Justin olyan nincs hogy mi. Nem lehet olyan. Te a legjobb barátnőm barátja vagy! Milyen barát lennék,ha elvenném tőle azt a dolgot amit a legjobban szeret? - kezdtem el sírni a bűntudat miatt. Hogy szerethettem bele a legjobb barátnőm pasijába? Hogy lehetek ilyen szerencsétlen?

-Héé. - húzott oda magához. - Kérlek ne sírj. - simított végig a hajamon. - Én szeretném ha lenne olyan hogy mi.  Nina én....

-Ne! - szakítottam félbe és az öleléséből is kibontakoztam. - Nem lehet!

-Nina...

-Kérlek Justin menj el! Kérlek! - néztem rá könnyes szemekkel. Fájdalmasan nézett a szemembe. Nyomott egy puszit az arcomra,majd kiment a szobámból én pedig darabokra törtem...

⭕⭕⭕

-Nina minden oké? Tegnap este ki sem jöttél a szobádból. - aggódott Jess.

-Minden oké. - hazudtam. Nem szeretek hazudni,de ezúttal úgy éreztem muszáj. Azt csak nem mondhatom hogy "Csak azért nem jöttem ki,mert itt volt a barátod akibe beleszerettem,de megmondtan neki hogy nem lehetünk együtt."

-Biztos?

-Aha. - kortyoltam bele a kávémba és próbáltam kerülni Jessica tekintetét. Nem tudom hogy tudnék a szemébe nézni mindezek után. És a legrosszabb,hogy neki semmiről sincs fogalma.

-Justin azt írta ma nem jön el reggel, így mehetünk együtt. - mosolygott. - És mesélhetsz,hogy mi van Dallassal. - vigyorgott.

-Semmi. Nincs vele semmi.

-Nincs?

-Nincs.

-Pedig drága barátnőm rád férne már egy fiú.

-Ha tudnád...- morogtam az orrom alatt.

-Hogy mondod? - fordult vissza.

-Csak mondom,hogy nem igazán. - improvizáltam. Látszólag Jess bevette, így megkönnyebbültem.

Az iskolában Justin kerülte a társaságom. Nem nézett rám,kikerült, nem köszönt,a közös óráinkon a lehető legtávolabb ült tőlem. Nehéz volt ezt elviselni,de muszáj lesz hozzászoknom.

Ami viszont mégjobban meglepett, az az volt hogy Jessica társaságát sem kereste. Szünetekben Jessica lányokkal járkált,Justin pedig Zachékkel - aki tuti berágott rám,mert tegnap elfelejtettem oda menni hozzá. -

Én pedig Cameron szórakoztató társaságát élveztem a szünetekben és az órákon egyaránt. Egyre jobban bírom a srácot. Nagyon jó fej. És egy gyökér. De épp ezért bírom. Csakhát Cameron jófejsége nem változtat a tényen,hogy Justin kerül. És utál. Vagy nem tudom.

Egy új olvasatlan üzenet...

Justin : Tudunk beszélni?

Nina : Miről?

Justin : Kerülnünk kéne egymást.

Nina : Te már ma is azt tetted. :/

Justin : Másképp nem megy.

Nina : Mi? Mi nem megy másképp?

Justin : Másképp nem bírom magam távol tartanai tőled. :(

Nina : Jessicát is kerülted. Miért?

Justin : Mondtam hogy szakítani akarok vele.

Nina : Csak az a baj,te mindig mást teszel mint amit mondasz.

Justin : Ezt hogy értsem?

Nina : Sehogy. De megvan a megoldás.

Justin : Milyen megoldás?

Nina : Elköltözök. 

Justin : Mi??

Az új rész ennyi lett volna,kicsit béna lett,tudom://

Never Let You Go - [Justin Bieber FF.]Where stories live. Discover now