-Nina Black,megtisztelnél azzal,hogy életed hátralvő részét velem töltöd? Hozzám jössz feleségül? - térdelt le elém Justin,én pedig könnyekben törtem ki.
-Igen. - nyögtem ki nagy nehezen és Justin nyakába ugrottam. Ő felhúzta a gyűrűt az ujjamra és megcsókolt.
-Nos,ez váratlan volt. - szólalt meg Jessica. - Gratulálok! - mosolyodott el.
-Gratulálok! Sok boldogságot! - mosolygott Blake is,a szálloda étkezőjében levő vendégek pedig tapsoltak nekünk. Hihetetlen boldogságot éreztem.
-Támadt egy vad ötletem! - szólt közbe Jess.
-Mondd szívem. - karolta át Blake.
-Srácok,mit szólnátok hozzá ha egyszerre tartanánk az esküvőt? - csillant fel Jessica szeme.
-Nem is tudom. Már csak egy nap van addig és még rengeteg mindent el kéne intézni egy esküvőhöz. - paráztam be.
-Szerintem remek ötlet! - vigyorodott el Justin.
-Egy nap alatt kétlem,hogy ennyi mindent el tudnánk intézni, a ruha, a gyűrűk,a meghívók ha szeretnénk vendégeket,és....
-Ne parázz kicsim. - hallgattatott el Justin egy csókkal. - A gyűrűket megoldom és a szűk családot meghívom. Összeírjuk és megoldjuk. Együtt. - mosolyodott el. - Semmit sem szeretnék jobban,mint téged a kezemben tartani,úgy mint a feleségem. - fogta meg a kezem és magához ölelt.
-Na akkor csapjunk is a lecsóba! - tapsolt egyet Blake.
-Kezdjük a meghívókkal. Üljünk le, beszéljük át kiket szeretnétek vendégnek.
-Mennyi főre számoljunk? - kérdeztem. - Hisz biztos ti is sokat hívtatok.
-Hát úgy egy olyan huszonöt-harminc fő még az aki elfér. - számolt Jess.
-Akkor nyilván anya és apa, Pattie és Jeremy,Jackson és Jazmyn,Scooterék, Cameron? - agyaltam.
-Cameron? - kérdezett vissza Justin.
-Nem tudom. Szerinted? - bizonytalanodtam el.
-Ha szeretnéd,tőlem meghívhatjuk. - rántott egyet a vállán Justin.
-Jó,akkor nem. - forgattam meg a szemeim.
-De most ezen nem kell besértődni,Nina! - vágott unott arcot.
-Nem sértődtem be,te gyerekeskedsz!
-Én gyerekeskedem? Te akarod meghívni az ex vőlegényed az esküvőnkre...
-Rákérdeztem,oké? Ennyi. Akkor nem hívjuk meg.
-Ez a beszéd.
-Bár nem értem mi bajod lenne belőle. - forgattam a szemem.
-Te örülnél annak,ha meghívnám az exeimet?
-Nem érdekelne,mert engem készülsz elvenni,mint ahogy én is hozzád készülök menni és nem az exemhez. Nem értem mint húztad fel magad ennyire. - magyaráztam.
-Srácok,összeházasodni készültök. Nehogy ezen vitázzatok már össze. - szólt közbe Jessica. - Justin,szerintem nincs mi miatt aggódnod. - mondta neki,Justin pedig felsóhajtott és felém fordult.
-Szeretnéd ha itt lenne? - kérdezte.
-Igen. - válaszoltam. Nem voltam benne teljesen biztos,de azért ennyi csak jár neki.
-Oké,akkor felőlem jöhet. - egyezett bele. - Na kik vannak még?
Egy jó harminc perc alatt össze is szedtük azt a harminc embert,akit hozzácsapunk a társasághoz, kisebb-nagyobb nézeteltérések közepette. Justin elment gyűrűket intézni, Jessica és én pedig esküvői ruhát indultunk venni.
ČTEŠ
Never Let You Go - [Justin Bieber FF.]
RomanceNina elárulva érzi magát mikor rájön hogy féltestvére kikezdett a barátjával. Jobban mondva ex-barátjával. "Az idő mindent begyógyít" alapelven elköltözik Los Angelesbe barátnőjéhez Jessicához,akivel egy főiskolára járnak majd és megismeri Jess jel...