Tizenegyedik fejezet

458 22 5
                                    

NINA SZEMSZÖGE

-Justin és te. - ült le az ágyamra, bennem pedig megállt az ütő. Lebuktunk?

-Én és Justin? - kérdeztem vissza kissé remegő hangon.

-Láttalak titeket beszélgetni ma. Aztán láttam hogy megölelt téged. - tördelte az ujjait. - Ti barátok vagytok? - kérdezte,nekem pedig nagy kő esett le a szívemről.

-Igen,barátok. Téged ez zavar? - tudakoltam. Talán kicsit túl hevesen.

-Nem,persze hogy nem. Csak gondoltam hátha te tudod,hogy van-e valakije. - sütötte le szemeit,bennem pedig ismét felszabadult a bűntudat.

-Nem,nincs senkije. - kamuztam, a telefonom pedig csörögni kezdett. Justin neve villogott a kijelzőn. Jess odakapta a fejét én pedig rögtön ki is nyomtam. Basszus...

-Mit akarhat? - kíváncsiskodott Jess.

-Fogalmam sincs. - vontam vállat.

-Nem veszed fel?

-Most nem. - mosolyodtam el.

⭕⭕⭕

*Péntek délután*

-Kop-kop. - dübörgött az ajtón valaki. Az ajtómon. A jelenlegi saját házamban.

-Justin. - mosolyodtam el.

-Szia. - köszöntött egy édes csókkal.
- Tegnap hívtalak. Miért nem vetted fel?

-Jessicával voltam. - válaszoltam.

-Értem. - bólintott. - Szóval most itt ez a szép nagy ház... - nézett körbe. - Itt vagy te,itt vagyok én... - sóhajtozott.

-Igen,ez mind igaz. - nevettem el magam. - Mire célozgatsz Bieber? - vontam fel a szemöldököm játékosan.

-Semmi roszra. - emelte fel a kezeit megadóan,aztán magához húzott és megcsókolt,én pedig belevigyorogtam a csókunkba,aztán ha jól éreztem kissé elpirultam.

-Nem is tudtam hogy a barátnőm egy másodperc tört része alatt paradicsommá tud változni. - vigyorgott. Nem válaszoltam. Nem tudtam. Éreztem ahogy a pír teljesen uralma alá kerít,Justin pedig magához húzott. - Térjünk vissza a nagy üres házra és ránk. - tolt el magától épp annyira hogy a szemembe nézzen.

-Még mindig nem tudom mire gondolsz... - húztam az agyát. Persze hogy tudtam. Tudta Ő is hogy tudom.

-Szóval mutassam meg? - kapott fel hirtelen én pedig lábaim a derekára kulcsoltam,kezeimet a nyaka köré fontam. Lágyan nyomott egy csókot a számra,aztán egyre hevesebben kezdett csókolni. Így vitt el a kanapéig. Ledöntött rám és fölém tornyosult. Számtól a nyakamig vándorolt amit csókolgatni kezdett,aztán megtalálta azt a bizonyos pontot rajta és szívni kezdte. Visszatért a számhoz és vadul kezdtünk csókolózni,amikor megszólalt a telefonom az asztalon. - Ne vedd fel. - zihálta és tovább csókolt. Nem törőtem azzal ki keresett. Már éppen lekerült Justinról a póló és vigig simítottam kezemmel izmos felsőtestén,amikor megszólalt a csengő. - Ezt nem hiszem el. - gördült le rólam.

-Várj,megnézem ki az. - keltem fel a kanapéról és kikukucskáltam az ablakon óvatosan elhúzva a függönyt. Jessica állt odakint. - Basszus! - suttogtam.

-Mi az? - kérdezett vissza.

-Jessica. - pánikoltam.

-Jessica? Bazki. Mit csináljunk most?

-Vedd fel a felsőd és menj az emeletre! - utasítottam.

-Hé,Nin...

-Menj már!! - hesegettem.

-Szia Nina. - mosolygott Jess.

-Hali,gyere be. Minden oké? - érdeklőtem.

-Igen,veled? Miért áll szanaszét a hajad? - kuncogott.

-Őhhm..Igen...mert...mert épp most edzettem. - vágtam rá random.

-Edzettél? - nézett furán.

-Igen,jó formába akarok lenni. - erőltettem magamra egy kamu mosolyt és levetődtem a kanapéra ahol a párna alól kilógott Justin pólója. Nem hiszem el.

-Minden rendbe? - nézetz értetlenül Jessica.

-Ühüm,minden okés... - dőltem ki, közben pedig a díszpárna mögé gyűrtem a pólót. - Na jó,igazából az van,hogy beteg vagyok. - hazudtam.
-Csupa láz. Izzadok mint a disznó. Csak nem akartam szólni, nehogy aggódj. - szorítottam össze a szám. Utálok hazudni.

-Tudod mit? Menj fel a szobádba én meg csinálok neked egy finom teát. - ajánlotta Jess.

-Nem,erre semmi szükség! - tiltakoztam.

-Ragaszkodom hozzá. - mosolygott.

-Megtalálod a szobám?

-Persze,menj csak. Megyek nemsoká én is. - küldött fel. Felkullogtam a lépcsőn és a szobámhoz igyekeztem,amikor egy kar megragadott.

-Ju...-kezdtem de befogta a szám.

-Gyere. - vitt be a szobába.

-Mit csináljunk? - nevettem el magam.

-Valahogy ki kéne jutnom. - törte a fejét.

-Nina... -hallottam Jess hangját. A szoba felé tartott...Benyitott...

Itt az új rész:) Remélem élvezhető lett:) puszi a következő részig.💓😚

Never Let You Go - [Justin Bieber FF.]Where stories live. Discover now