Helyenként 16+
NINA SZEMSZÖGE
-Engem is ez érdekel. - mondta. Nagyot nyeltem. Számat beszédre nyitottam, de egy hang sem jött ki rajta. - Nem, mindegy. Hagyjuk. Vedd úgy,hogy nem szóltam semmit. Őm... - nézett körbe idegesen a szobában,majd az ajtóhoz lépett. - Idd meg azt! - mutatott a trutyira és kiment. Kérdések milliói kavarogtak a fejemben. Miért érdekli Őt az,hogy mivan velünk Zachal? Féltékeny? Dehogy az. Hisz' barátnője van. Aki történetesen az én legjobb barátnőm. Bazki. Asszem ma is inkább iszom...
⭕⭕⭕
-Biztos nem jössz? - kérdeztem Jessicat .
-Nem,menjetek csak. - mosolygott. Zach megfogta a kezem,majd miután elköszöntünk Jesstől, kocsiba ültünk és Zach elhajtott. Megállt a múltkori klubb előtt. Kiszálltam az autóból, végig simítottam a ruhámon és elindultam a klubb bejáratához. Zach közben utolért és a derekamnál fogva magához húzott. Justin kérdése még mindig a fejemben kavarogott. Mi van velem és Zachal? Nem tudom. Szerelmes vagyok belé? Nem. Ő az belém? Nem tudom. Összejönnék vele? Nem tudom. És Ő velem? Azt sem. Ő már azt hiszi együtt vagyunk? Fogalmam sincs. Túl sok a megválaszoltalan kérdés. De a legérdekesebb mind közül az,hogy ha nem vagyok belé szerelmes,akkor mit keresek én vele? Erre sem tudok választ adni,annyi a baj. Mert tényleg fogalmam sincs róla.
-Van kedved táncolni? - kérdezte Zach.
-Nem igazán,bocsi. - ültem le egy bárszékre.
-Semmi gond. Nézd csak,azok ott a barátaim. Bemutatlak nekik.
Bólintottam,majd elindultunk az említett társaság felé. Zach ujjait az enyémek közé csúsztatta,de én inkább óvatosan elengedtem azt. Amíg nem vagyok tisztában a dolgokkal,nem szeretném ha azt hinné akárki is hogy együtt vagyunk. És persze Őt sem szeretném félrevezetni.
-Cső! - kezelt a fiúkkal. - Fiúk,Ő itt Nina. - mutatott be.
-Szia Bratt vagyok. - mutatkozott be elsőnek,aztán Őt követte Sam, Will ás Gabe.
-Nahh,már csak Justin és Jess hiányoznak. - szólalt meg,asszem Will.
-Gyertek,üljetek le. - invitáltak maguk közé.
-Dehogy hiányzik Jessica. Mármint, aranyos lány meg minden,de Justin mellette teljesen más. - vitatkozott Will kijelentésével Bratt.
-A szerelem megváltoztathat. - von vállat Will.
-Igen,de az igazi szerelmed nem AKAR megváltoztatni.
-Srácok,miért beszéltek úgy mint a nyálas tini romantika sorozatokban a lányok? - tettem fel a kérdést.
-Az jó kérdés.
-Bírom a csajt. - nevetett Gabe.
-Amúgy,ne zavartassátok magatok,de Ninának Jess a legjobb barátnője. - röhögött Zach.
-Bazki. Nem mondtunk semmit. Ugyenem árulsz be minket? - kérdezte Bratt.
-Dehogy. - legyintettem.
YOU ARE READING
Never Let You Go - [Justin Bieber FF.]
RomanceNina elárulva érzi magát mikor rájön hogy féltestvére kikezdett a barátjával. Jobban mondva ex-barátjával. "Az idő mindent begyógyít" alapelven elköltözik Los Angelesbe barátnőjéhez Jessicához,akivel egy főiskolára járnak majd és megismeri Jess jel...