NINA SZEMSZÖGE
...Magához rántott egy hazározott mozdulattal és megcsókolt. A pillangók a gyomrmban felébredtek és mind egyszerre akartak kitörni. Visszacsókoltam Justint. Mámorító érzés volt. Már annyira akartam érezni az Ő ajkát az enyémen és most megkaptam. Derekamnál fogva húzott közelebb magához,én pedig hosszasan a hajába túrtam. Levegő hiány miatt váltunk el. Végre azt éreztem zöld utat kaphat a kapcsolatunk,még ha nem is helyes amit csinálunk.
-Tudom,hogy tudod,de muszáj kimondanom. - húzott olyan közel magához amilyen közel csak tudott. - Szeretlek,Nina! Szeretlek! - mondta a szemembe.
-Szeretlek! - viszonoztam,majd megcsókoltam Ő pedig édesen belemosolygott csókunkba. Miután pedig elváltunk átölelt.
-Bár így lehetnénk örökké. - sóhajtott majd belepuszilt a hajamba.
⭕⭕⭕
A kis parkolós jelenetünk után Justin hazadobott. Elmondhatatlanul boldog voltam. Úgy vigyorogtam egyfolytában mint a tejbe tök. Végre úgy éreztem van közös jövőnk.
-Hol voltál? - kérdezte Jessica mikor összetalálkoztunk a konyhában.
-Őhmm...Lizzievel sétálgattunk a városban. - hazudtam. Nem vagyok valami túl jó hazug...
-Lizzie? Aranyos lány. Összebarátkoztatok? - mosolyodott el Jess.
-Igen. - villantottam egy kamu mosolyt. -Hogy vagy? - kérdeztem.
-Kicsit fáj a fejem,de amúgy jól.
-Tudod hogy mire értem.
-Jól vagyok. Örülök hogy őszintén elmondta. Jobb így,mintha azért lenne velem mert megsajnál vagy akármi. - bámult maga elé. Láttam rajta hogy fáj neki,de nem firtattam. A mellkasom összeszorult a tudatra milyen rossz barát vagyok,arra pedig mégjobban hogy ugyanazt tettem Jessel,mint a féltestvérem tett velem. És én nem akartam olyan lenni mint Ő. Bár Justin és Jess már nicsennek együtt.
-Jess,beszélnünk kéne a költözésről. Találtam magamnak egy megfelelő házat. Egyenlőre. Ha neked megfelene, két nap múlva költöznék.
-Persze,ha ezt szeretnéd. - bátorított.
-De ha nem gond,akkor én felmegyek aludni,mert tényleg fáj a fejem és már fáradt is vagyok. Majd holnap beszélünk. Jóéjt.Jess felment a szobájába én pedig készítettem egy szendvicset és megettem azt. Ezek után én is a szobámba igyekeztem,de ott nem várt látvány fogadott. Justin feküdt az ágyamon és lazán nyomkodta a telefont.
-Hát te? - lepődtem meg,majd kulcsra zártam magam mögött az ajtót.
-Jöttem a barátnőmhöz. - kelt fel az ágyról.
-A barátnődhöz? - vigyorogtam.
-Ühüm. - dünnyögte,majd átkarolta a derekam és megcsókolt.
-Szóval a barátnődhöz... - feküdtem le az ágyamra.
-A barátnőmhöz. - tornyosult fölém mire a szívem egy kicsit hevesebben kezdett verni a kelleténél.
-Hogy jöttél be? - jutott eszembe.
-Bemásztam az ablakodon. - nevetett.
-Komoly? - nevettem én is.
-Érted bármit. - simított végig a karomon. - Beszélnünk kell. - változott meg a hangja és elhajolt.
-Mi a baj? - ültem fel.
-Vasárnap megyek Atlantába. És nem tudom mikor jövök haza. - sütötte le szemeit.
-Már vasárnap? - csuklott el a hangom.
-Igen. - mondta szomorúan. - De szeretném ha tudnád,ez semmit sem fog változtatni azon amit irántad érzek. - nyúlt az állam alá két ujjával és emelte fel fejem ezzel kényszerítve hogy a szemébe nézzek.
-Kérlek mondd,hogy nem lesz vége. Még csak éppenhogy elkezdődött.
-Nem lesz. - ölelt át. - Nem lesz. De váltsunk inkább témát. Csak szerettem volna ha ezt tudod. Mikor költözöl?
-Pénteken. - kulcsoltuk össze ujjainkat.
Justinnal még két órán keresztül beszélgettünk. Terveztük az utolsó pár közös napunkat. Aztán tekintettel Jessicára haza ment,én pedig egy hosszú fürdő után elaludtam.
⭕⭕⭕
Az iskola a mai nap aztán jó érdekes volt. Nem maga a tanulás vagy ilyesmi,hanem mert ez volt Justinnal a "Hivatalos nem hivatalos" kapcsolatunk első napja a suliban. Hivatalos mivel együtt vagyunk,de nem hivatalos mert még nem szeretnénk ha tudnák. Vagyis Jessica miatt leginkább. Szünetekben volt hogy Justin odajött hozzám és beszélgettünk,de mást nem lehetett. És szerintem nem kell mondanom hogy mennyire nehéz volt kibírni mindenféle érintkezés nélkül. Aztán végül Justinnal elkezdtünk nevetni és átölelt nevetés közben,de ez a többieknek nem hinném hogy úgy esett le hogy "ezek ketten együtt vannak". Azt nem mondom,hogy nem bámultak minket,mert hát Justin mégcsak első éves,19éves de máris a legnépszerűbb pasi a fősulin. Viszont ugye valószínűleg senki sem tudja hogy Justin és Jessica szakítottak.
A délutánomat pakolással töltöttem,ugyanis holnap költözök. Már nagyjából mindent bepakoltam. Fogjuk rá.
Éppen egy dobozt tettem a másik tetejére amikor valaki benyitott.
-Jézusom,Jess megijesztettél!
-Bocsi! - nevetett. - Összepakoltál mindent? - mosolygott keservesen.
-Fogjuk rá. - néztem körbe a szobába. - Miújság? - érdeklődtem.
-Beszélhetnénk valamiről? - jött beljebb.
-Persze. Mi az?
-Te és Justin. - ült le az ágyamra,bennem pedig megállt az ütő.
Itt a rész vége:)) Köszönöm aki végigolvasta/szenvedte.😂 💓🤗
ESTÁS LEYENDO
Never Let You Go - [Justin Bieber FF.]
RomanceNina elárulva érzi magát mikor rájön hogy féltestvére kikezdett a barátjával. Jobban mondva ex-barátjával. "Az idő mindent begyógyít" alapelven elköltözik Los Angelesbe barátnőjéhez Jessicához,akivel egy főiskolára járnak majd és megismeri Jess jel...