Helyenként 16+.....
NINA SZEMSZÖGE-Legyen Nina. - választott ki Justin engem. Hát ilyen nincs.
-Hogy én? - kérdeztem vissza ijedten.
-Igen. - kacsintott szívdöglesztően. Bazki...
-Akkor hajrá srácok. - csapta össze a kezét Court. - Vetkőzzetek és menjetek. - vigyorogtak. Justin elkezdte lekapkodni magáról a ruhákat,én pedig nem tudtam nem Őt nézni. Amikor pedig már csak egyszál boxerben állt előttem,tekintetemmel végigszántottam izmos felsőtestén és egyéb részein. Köpni,nyelni nem tudtam. - A boxer sem maradhat. - köhintett Courtney.
-Majd bent leveszem. - mondta egyszeűen Justin,majd kézen ragadott és behúzott a szobába. - Hát akkor. - vette le a boxert én pedig gyorsan elfordultam. - Nem vagyok szégyenlős. - kuncogott.
-Én viszont igen. - szóltam vissza.
-Nekem az is jó ha háttal maradsz. - nevetett. Ekkor jöttem rá,hogy a hátsómat nézi. - De,a fehérnemű sem maradhat. - tette hozzá. Nagyot nyeltem. Egy egyszerű kis mozdulattal pedig kikapcsoltam a melltartóm. Az alsóneműmet pedig letoltam. Aztán ezeket az ajtón kiadtuk a többieknek,de persze úgy hogy ne lássanak minket.
-Mikor mehetünk ki? - kérdeztem kétségbeesve,mert ha még akár csak egy percet is elkell töltenem ilyen állapotban Justinnal,nem fogom tudni visszafogni magam.
-Még csak most kezdődik a tíz perc. - röhögtek odakintről.
-Legalább beszélgessünk. - feküdt le az ágyra. Nem mertem felé fordulni,de én már így is rosszul jártam,hisz gondolom folyamatosan a hátsómat bámulta,ez pedig ki tudja mit váltott ki belőle khmm...
-Bevagy rúgva,hagyjál inkább. - nevettem ki.
-Te is,hercegnő. - válaszolt. - Azért idejöhetnél mellém. Nincsa abban semmi. Nem kell álldogálnod.
-Nah,tűzz arrébb. - feküdtem le mellé. Éreztem ahogy Justin tekinte lyukat fúrt bennem. Nem mertem odanézni. Nyeltem egy nagyot,amit valószínűleg még odakint is hallottak. Aztán egy másodperc tört része alatt,Justin arcát láttam magamelőtt.
-Hogy te milyen gyönyörű vagy. - vizsgálta arcomat.
-Te pedig milyen részeg. - válaszoltam frappánsan.
-Hercegnő,hercegnő...Csakhogy tudd, ha részeg lennék,nem beszélnék hozzád. - mondta én pedig értetlenül néztem rá. - Mást csinálnék. - tette hozzá. - De nem. Inkább várok,amíg majd te fogod kérni,hogy mást csináljak veled. Mert hidd el,fogod kérni. - kacsintott,aztán alaposan végigmért tetőtől talpig. Az arcomhoz közeledett. A számat bámulta. A pulzusom pillanatok alatt az egekbe szökött. Vártam. Vártam,hogy mit akar tenni. Azrán gyomromban szorító érzést éreztem. Ekkor ugrott be Jessica,de már késő volt. Justin a száját az enyémre tapasztotta,én pedig még ha akartam volna sem tudtam volna ellenállni neki. Visszacsókoltam. Hihetetlenül felszabadító és jó érzés volt. Justin és én faltuk egymás ajkait, közben én hajába túrogattam,Ő pedig kezét alám csúsztatta. Tovább mentem volna. Tudon hogy igen. De ekkor nyitottak be a többiek,mi pedig megszakítottuk heves csókcsatánkat. Sajnos.
-Jézusom,ti szexeltetek? - kérdezte Sam.
-Sam,nálunk tíz perc nem lenne elég. - röhögött Justin,Sam pedig elvörösödött.
YOU ARE READING
Never Let You Go - [Justin Bieber FF.]
RomanceNina elárulva érzi magát mikor rájön hogy féltestvére kikezdett a barátjával. Jobban mondva ex-barátjával. "Az idő mindent begyógyít" alapelven elköltözik Los Angelesbe barátnőjéhez Jessicához,akivel egy főiskolára járnak majd és megismeri Jess jel...