Takhle kapitola má jenom 3,1k slov, ale jak už jsem jednou zmiňovala. - Ono se celkem těžko natahuje něco, co prostě zachycuje děj jenom několika málo hodin. :D Tak snad to příště alespoň o trochu vylepším. xD
Tentokrát bez dalšího zdržování...
Jakmile mladý Phantomhive odpálil míč, raději zavřel oči, jelikož nechtěl vidět, jak to dopadne. - Kdyby to teď pokazil, splnil by Trancymu dozajista jedno z jeho přání. Plus by jej při tom viděli i všichni ostatní, což nesměl za žádnou cenu dopustit.
Takže zatímco měl těsně přivřená víčka, balón proletěl vzduchem přes síť, Anastázie se jej snažila zachytit, ale přitom vrazila do Ronalda, který byl myšlenkami úplně někde jinde, tudíž to vůbec nečekal, zavrávoral a přepadl na Williama, jehož strhl s sebou k zemi.
Sebastian, zrovna chválící Claudemu oči, na poslední chvíli zpozoroval padající míč, ale i když se k němu rozeběhl démonickou rychlostí, už se mu nepodařilo jej zachytit...
"Íííí, Cielkuuu! My vyhrálííí!" začal okamžitě pištět Alois, poskakuje okolo, jako by předváděl nějaký tanec na přivolání deště. "Jsi úžasný! Hurá, hurá, hurá!"
"Vážně?" Tmavovlasý šlechtic překvapeně otevřel oči, ale okamžitě si řekl, že když už se mu to tak povedlo, že toho musí náležitě využít. - Proto hned nato nasadil pohrdavý úsměv a prohlásil: "Tsss, to bylo přece jasné, že to dám, ne? Vždyť tohle byla hračka."
"Vážně? Tak proč jsi teda nedělal něco od začátku?" ozval se Grell stále sedě na písku.
"Protože... Nooo... Ehm... Alois se mě držel a bránil mi v pohybu!" přispěchal rychle s nějakou výmluvou. "A navíc, nechtěl jsem aby se dalo už na začátku určit, kdo vyhraje! - To by pak nemělo cenu vůbec něco začínat..."
"Tak určitě," odfrkl si Samuel a nedopalek od cigarety zahodil někam za sebe. Než však stačil dodat ještě něco dalšího, nakupila se okolo Ciela menší banda "vlašáků" a začala jej vychvalovat do nebes:
"Vůbec by mě nenapadlo, pidižvíku, že jsi takový machr!"
"A jak jsi celou dobu předstíral, že ti to nejde, a pak najednou - bác!" rozzářila se jedna blondýna, která měla konečky vlasů nabarvené stylem Harley Quinn ze Suicide Squad, a poplácala jej po hlavě.
"Huh... děkuju," zamumlal Phantomhive a snažil se jim nějak vymanit, ale to už Trancy dostal geniální nápad:
"To musíme oslavit nějakým drinkem! Kdo jde se mnou?" zvědavě se rozhlédl kolem.
Drtivá většina "vlašáků", čumilů a holek bez mozku se radostně přihlásila. Dokonce i Hrobař a Grell souhlasili, takže protestující Ciel a Samuel měli zkrátka smůlu. - Skončili demokraticky přehlasováni a následně, i přes nadávky a vzpouzení se, odtaženi k plážovému baru, kde do nich začali nalévat různé drinky.
Mezitím na druhé straně volleyballové sítě vládla všelijaká nálada.
"Uhm... Promiň," dostal ze sebe Ronald asi po minutě či dvou, kdy ležel těsně natisknutý na Williama.
"Nic se... ehm... nestalo?" odvětil stejně rozhozeně tmavovlasý shinigami, odvraceje zrak, aby nešlo vidět, jak se červená.
"Už vstávám," prohlásil Knox, ale jak se jako o překot snažil dostat zpátky na nohy, zapackoval a znovu na Spearse spadl. - V ten moment se ozvalo cvaknutí blesku na foťáku.
Oba shinigami se otočili za zvukem a už je snad ani nepřekvapilo, že se na ně blbě usmívá Sebastian, pohazuje si se svým chytrým telefonem.
ČTEŠ
Ta "Nejlepší" Dovolená [Kuroshitsuji fanfiction]
ФанфикCo by se asi stalo, kdyby postavy z Kuroshitsuji nežily v 19. ale ve 21. století? A jak by to asi vypadalo, kdyby vyhrály sedmidenní pobyt u moře? Odpovědi na tyhle a mnohé další otázky můžete (snad) najít zde - v praštěné fanfikci/parodii, kter...