Lilly
,,Bože, p-promiň, j-já," rychle jsem se snažila něco vymyslet. No, proč ne. Celá jsem zrudla. ,,J-já n-nevěděla jsem, ž-že..."
,,V p-pohodě," usmál se a sklonil se k tašce, aby si vyhrabal nějaké to oblečení. Bože, to je trapas. Ale co jsi budeme nalhávat. Není zas až tak špatný. Zkousla jsem si spodní ret. Ty jeho roztomilé buchtičkyna břiše. A ten pevný zadek... Sakra, na co to myslím (to bych taky ráda věděla 😂).
,,Potřebuješ něco?" Přišel Marcus blíž, už oblečený v letních šortkách a nějakém tom tričku. Až teď jsem si všimla, jak je ve tvářích červený. Jako rajče. Ale roztomilé rajče.
,,Lil? Vnímáš mě?" Barva mu z obličeje postupně vyprchávala. Ale já se doslova ztratila v jeho očích. Bože. Možná jsou nepřístupně temné, ale obsahují tolik světlých jiskřiček, že bych je nespočítala ani za milion let.
,,Začínáš mě docela děsit," znovu promluvil a zamával mi rukou před obličejem, čímž mě vytrhl z přemýšlení.
Marcus
Cítil jsem, že musím být červený až za ušima. Rychle jsem na sebe něco hodil a přišel za ní. Zadívala se mi přímo do očí. Já se z těch jejích asi za chvíli roztopím. Bože. Tak dokonalá, roztomilá kukadla snad může mít jen anděl. Co to melu. Vždyť ona je jak anděl. Její vlnité blonďaté kadeře jí dokonale ladí k azurově modrým očím.
,,Ale slib mi, že se nebudeš smát," zčervenaly jí líce a obrátila pohled do země.
,,Proč bych měl?" Chytl jsem jí za bradu a nadzvedl ji.
,,Tinus mě dneska pozval na diskotéku," opět upřela pohled do mých očí.
Povzdechl jsem si. Nerad bych mluvil zrovna o tomhle, ale nic s tím asi neudělám. ,,Jo, já vím. Poradil jsem mu to."
,,Co jsi říkal? Nerozuměla jsem ti," zavrtěla hlavou a já si až teď uvědomil, co jsem omylem vypustil z úst. Potřebuji co nejrychleji vymyslet nějakou dobrou výmluvu.
,,No. Že vím. Ehm. On... On, prozradil mi to," vykoktal jsem něco, čemu naštěstí uvěřila. ,,Jen nechápu, co je na tom špatného. Ty s ním snad jít nechceš?"
Zavrtěla hlavou. ,,Ne, já... Já... Já neumím tančit."
Chvíli mi trvalo, než mi došlo, co řekla. Pronesla to tak potichu, že jsem jí stěží rozuměl. Nejprve jsem si myslel, že si ze mě jen dělá srandu, ale stačil jediný pohled do jejího neutrálního výrazu a pochopil jsem, že ne.
Lilly
Jo, tak prostě neumím tančit. Žádný kluk mě ještě nikam nepozval, tak jsem to nikdy nepotřebovala. No, dneska se v žádném případě nehodlám ztrapnit. A ještě před klukem, co se mi celkem líbí.
,,Můžu tě to naučit, kdybys chtěla," usmál se na mě Mac a chytil mě za ruku. Odtáhl mě do středu pokoje, kde mě nechal stát a zašel si pro mobil. Chvilku na něm něco zkoumal. Nakonec pustil nějakou tu písničku a odložil ho na stolek. Otočil se na mě a usmál se. Pak přišel blíž a natáhl ke mně ruce. Chvíli jsem váhala. Nechci se ztrapnit i před ním.
,,No tak, neboj se," mrkl na mě. ,,Pojď, zvládneš to. Jen se mě chyť a dál tě už povedu."
Tiše jsem přikývla a vložila své dlaně do jeho. Tělem mi projel odzbrojující pocit elektřiny a hned na to mi naskočila husí kůže. Zachvěla jsem se, ale neměla jsem zrovna nějak dost času nad tím pocitem přemýšlet. Marcus mi k tomu nedal možnost.
,,Pojď," pobídl mě a začal se pohupovat do rytmu hudby. ,,Jen hýbej boky a nechej tu hudbu, ať si s tebou dělá co chce."
Jen jsem zavrtěla hlavou. Ale to už mě chytil a zatočil kolem vlastní osy. ,,No tak. Neboj se. Jsme tu jen my dva."
Na rtech se mi objevil menší úsměv. Melodie mi vstoupila do uší, odkud pak vysílala signály všem končetinám. Marcus jen s úsměvem přikývl a přiblížil se. Začali jsme se pohybovat současně a smát se na celé kolo.
,,Vidíš, říkal jsem ti, že to zvládneš," mrkl na mě, když písnička skončila a my zhluboka oddechovali.
,,Bez tebe bych to nedala," zaprotestovala jsem.
Opět se usmál a odhalil mi tak řadu svých bílých zubů. Pak si opět vzal do ruky mobil a zase něco pustil. Tentokrát to ale bylo pomalé a romantické.
,,Smím prosit o tanec?" Natáhl ke mně ruku a já bez váhání přijala. Přitáhl si mě blíž a ruce ponechal na mých bocích. Já mu ty svoje obmotala kolem krku. Projela mnou vlna tepla. Jeho vůně byla jako droga, které se prostě nemůžete nabažit. Pomalu jsme se pohybovali do rytmu hudby a vnímali jeden druhého. Byl vyšší, než já. Něco málo přes hlavu. Abych se mu mohla zadívat do očí, musela jsem se lehce zaklonit. Už dávno mě pozoroval. Byl ke mně nakloněný tak blízko, až se naše nosy dotkly.
Tehdy sebou škubl a odtáhl se zrovna ve chvíli, kdy dohrál poslední tón písničky. Zmateně jsem se na něj zadívala, ale on jen zavrtěl hlavou.
,,P-promiň, já j-jen... S-stihneš se na večer připravit?" Vykoktal a odstoupil ještě dál.
Pohlédla jsem na hodiny a zděsila se. Mám necelou půlhodinu, abych doběhla domů a hodila na sebe něco slušnýho. Hmátla jsem po svojí tašce a ještě jednou se otočila na Marcuse.
,,Moc děkuji," usmála jsem se, přistoupila blíž a lehce ho políbila na líčko. Bože. Ten pocit, který mi při tom projel tělem mě málem porazil. Bylo zvláštní cítit jeho rozpálenou kůži pod mými citlivými rty. Vyběhla jsem z pokoje a konečně se mohla sama pro sebe usmát.
~💙 Love pineapples 💙~
Hej😂 já dneska vařila oběd a úplně sama✌ teď si říkáte jako what?!😲 Nevybuchla ti kuchyně?!😕 Ehm...taky se docela divím... Jako tu "gulášovku"(pokud se tomu tak dá říkat) bychom měli mít zítra na oběd😁 no, myslím, že slepice si pochutnají a my budeme o hladu😅
OK...stupidní kecy, já vím😗
Děkuji za každý krásný 💬 a zářivou ⭐
💘Love you💘
ČTEŠ
Hey You [Marcus&Martinus CZ]
FanfictionCo má být bude...A co ne, to prostě nepatří do tvého života... ✖ Marcus Gunnarsen ❤ ✖ Marcus & Martinus ✖ Czech Fan Fiction ✖ Dokončeno ✔