Marcus
Stál jsem tam bez hnutí a ještě dlouho sledoval dveře kterými zmizela. Bříšky mých prstů vyhledali místo, kde se mě dotkla svými rty. Silně mi tam pulzovala krev, proudící okolními žílami.
Bože. Je tak nádherná. Tak dokonalá. Prostě jiná než ostatní. Přitahuje mě jako magnet. Když jsme se tu před chvílí následně dotýkali nosy, myslel jsem, že z toho pocitu zešílím. Políbil bych ji. Už jsem se k tomu i chystal, ale nakonec jsem si to rozmyslel. Proč sakra? Třeba už teď mohla být moje a ležet tu se mnou ve vzájemném objetí.
Hloupost. Ona jde dneska přece ven s mým bratrem. Odmítla by ho přece, kdyby k němu nic necítila, ne?
,,To je zlej sen," zaklel jsem a schoval hlavu do dlaní.
Lilly
Rychlostí světla jsem vtrhla do pokoje a snažila se ignorovat Anet, která se dožadovala přivítání.
,,Promiň broučku," pohladila jsem ji po vlasech. ,,Já spěchám, víš?"
Vyházela jsem že skříně pár věcí a nakonec si vybrala prořezané džíny a růžové crop top tričko. Sedla jsem si k toaletními stolku a z vlasů si upletla dva volné copy. Pak jsem se ještě lehounce nalíčila. Jen řasenka a světlý lesk na rty.
,,Wow, nekecej, že ty máš rande," nakoukla do pokoje Minnie a prohlížela si mě od hlavy k patě.
,,No, asi," pokrčila jsem rameny a dál se věnovala přípravám. Ani já sama vlastně nevím, co to je. Rande? Nebo schůzka jen tak z kamarádství? Sakra. Jak to mám asi vědět? Domem se rozezněl zvonek.
,,Sakra," zaklela jsem a znovu a znovu se prohlížela v zrcadle.
,,Klid," zasmála se Minn a už mě tlačila ke dveřím. ,,Vypadáš úžasně."
Nadechla jsem se a otevřela vchodové dveře. Stál tam Tinus s úsměvem na rtech a v ruce držel kytku, kterou dneska dopoledne kupoval v květinářství. Podal mi jí a já poděkovala. Jen jsem ji odběhla strčit do vázy a vrátila jsem se zpátky za ním.
,, Sluší ti to," usmál se a nabídl mi své rámě. Wow. Se ke mně chová jak k nějaké dámě. Musela jsem se usmát.
*
,,Pojď si zatančit," táhla jsem ho na parket, ale on se pořád vzpouzel. ,,Tak proč jsi mě zval na diskotéku, když nebudeme tančit."
Jen se usmál a protočil očima. Tak to ne chlapečku. Neučila jsem se dnes tancovat jenom pro to, abych tu teď někde seděla na židli a čuměla po ostatních.
,,Dobře," pokrčila jsem rameny. ,,Tak si běž sednout. Já si najdu někoho, kdo si se mnou zatančí."
,,Tak to teda ne," chytl mě za pás a tak rychle přitočil k sobě, až jsem narazila do jeho svalnaté hrudi. Zkousl si spodní ret a zadíval se mi do očí. Pak se naklonil k mému uchu a tak, abych to slyšela jen já, zašeptal: ,,Ty jsi tu dneska se mnou, takže jsi jen moje."
,,Nepřivlastňuj si něco, co ti nepatří," lehce jsem ho od sebe odstrčila a začala se pohybovat do rytmu hudby. Jen se usmál a přidal se ke mně. Při tom mě stále pozoroval. Po chvilce udělal něco, co jsem vůbec nečekala. Přitáhl si mě k sobě a opřel své čelo o to mé. Tančili jsme teď jako jeden. Zřejmě si nás všimli a hned nám vyměnili hudbu. Začali jsme se společně hýbat do pomalé melodie písničky. Obmotal mi ruce kolem pasu. Ale já ty své nechala pouze na jeho ramenech. Bylo to podobné jako s Macem. Ale stále tomu něco chybělo.
,,Lilly," schoval mi pramen vlasů za ucho. ,,Máš ty nejkrásnější oči, co jsem kdy viděl. A tvůj úsměv... Tomu se nevyrovná žádný na světě."
Začervenala jsem se. Zahřálo mě to. Líbím se mu.
,,No víš, chtěl jsem se jen zeptat, máš kluka?" Odtáhl od sebe naše čela, ale stále mě držel za boky. Celkem mě tou otázkou zaskočil. Na co tím naráží?
,,Ehm, no... Ne," řekla jsem nakonec.
V očích se mu objevily jiskřičky. Vypadal tak celkem roztomile. No, ale na Marcuse nemá... Ehm. Co? A to mě pro Boha napadlo jak? Sakra, na co to zas myslím? Mac je kamarád. No, Tinus vlastně taky. Ale ten aspoň o mě projevuje zájem. Jo, tím to bude. Marcusovi jsem zcela ukradená. Jsem jen kamarádka. Bohužel.
,,No, a nechtěla by jsi třeba se mnou chodit?" Zeptal se mě mezi tím, co jsem přemýšlela Tinus. Málem jsem jeho otázku přeslechla.
,,Ehm. No. Já." Nevím, co mu mám říct. Nikdy jsem v téhle situaci nebyla. Možná, kdyby se mě na tohle zeptal Mac, hned bych věděla do odpovědět. ,,Myslím, že to můžeme zkusit."
Tinus se široce usmál a víc si mě natiskl na tělo. Věnoval mi polibek do vlasů. To místo docela pálelo. Ale to bylo to jediné, co jsem pociťovala. Bože. Neudělala jsem přece jen chybu?
~💙 Love pineapples 💙~
Tak @Natylstokova
tady máš svoji slíbenou večeři lásko💟💖
💘Love you💘
ČTEŠ
Hey You [Marcus&Martinus CZ]
FanfictionCo má být bude...A co ne, to prostě nepatří do tvého života... ✖ Marcus Gunnarsen ❤ ✖ Marcus & Martinus ✖ Czech Fan Fiction ✖ Dokončeno ✔