Still Marcus
,,Podívejte, já chápu vaše obavy, ale všichni ti lidé, co tu sedí, sem přišli před vámi a mají podobně vážné důvody, jako je ten váš. Musíte si prostě počkat."
,,Dobře, děkuji," přikývl jsem. Vážně nemám náladu se tu hádat s nějakou sestřičkou, a tak jsem se radši s Lil pořád v náručí vydal do nejodlehlejší části čekárny posadit se na jednu z volných laviček. Lilly jsem si nechal na klíně tak, aby si mohla natáhnout nohy a hlavu opřít o mé rameno. Něžně jsem ji hladil po vlasech a lehce se s ní kolíbal že strany na stranu.
,,Děkuji," zašeptala a víc se ke mně přitulila. Nechal jsem ji. Proč by taky ne, že? Užíval jsem si tu chvíli, kdy vnímala jenom mě a ne mé mladší dvojče. No, i tak jsem věděl, že Tinus by měl aspoň vědět o tom, co se děje. Zkusil jsem mu zavolat, ale nebral to. Nakonec jsem mu jen napsal nějakou zprávu a mobil schoval.
Mé oči vyhledaly její. Celou dobu se na mě dívala a bedlivě pozorovala každý můj pohyb. Lehce jsem se usmál a bříšky prstů mi pohladil po tváři.
,,Neboj, všechno bude dobrý," zašeptal jsem a rty se otřel o její ucho. Vím, že bych neměl. Ale tohle je nic oproti tomu, co jsem udělal nedávno. Nikdy si to neodpustím.
,,Není ti zima?" Podíval jsem se na ni a až teď si uvědomil, jak se celá klepe. Sundal jsem si mikinu a přehodil jí přes ní. Až pak mi došlo, jakou jsem udělal blbost.
Lilly
Věnovala jsem mu vděčný úsměv. Ten však hned zmizel, když jsem spatřila jeho předloktí.
,,C-co t-to je?" Vykoktala jsem.
,,Co?" Nechápavě se na mě zadíval. Když si všiml, na co narážím, chtěl ruku stáhnout, ale já mu ji rychle chytla a přitáhla si ji blíž. Bříšky prstů jsem opatrně přejela po jizvách způsobených známým předmětem. Bože. Málem se mi zastavilo srdce. On se řeže?!
Se slzami v očích jsem se na něj podívala. ,,Proč to děláš?!"
Jeho pohled posmutněl a svůj zrak obrátil k zemi. ,,Je to složitější."
Natáhla jsem ruku a pohladila ho po tváři. ,,Macu," zašeptala jsem a nechala kapičky slz stékat na mé tričko.
,,Ne, neplakej, prosím," otřel mi pár slziček a zadíval se mi do očí. Lehce se začal přibližovat. Bože, chce mě políbit?! Je mi jedno, jestli bych neměla. Jeho rty mě neskutečně lákaly. Pomalu jsem přivírala oči a chystala se na ten pocit, až se mě dotknou.
,,Slečna Wailthová!" Rozneslo se čekárnou a Marcus se ode mě odtáhl. Tiše jsem zaklela. Byli jsme tak blízko...
~💙 Love you & pineapples 💙~
ČTEŠ
Hey You [Marcus&Martinus CZ]
FanfictionCo má být bude...A co ne, to prostě nepatří do tvého života... ✖ Marcus Gunnarsen ❤ ✖ Marcus & Martinus ✖ Czech Fan Fiction ✖ Dokončeno ✔