A half of year later:
,,Lil! Pojď sem rychle!" zavolal na mě Mac z obýváku. Ztlumila jsem vařič na minimum a vydala se za ním. Seděl uprostřed pokoje a držel Sama za podpaží.
,,Podívej," usmál se na mě, když si všiml mojí přítomnosti. ,,Tak běž ty lajdáku."
Sam se na mě s úsměvem otočil, pustil se Maca a pomalými krůčky se rozešel přímo za mnou. Překvapeně jsem zalapala po dechu a posadila se na zem do tureckého sedu. Netrvalo dlouho a Sam se mi s pištivým smíchem vřítil do náruče.
,,Ty moje šikulko," usmála jsem se a pohladila ho po hlavičce. Je to takový můj malinký andílek. A za nedlouho už nebude sám...
,,Tak co princezny, jak se máte?" přisedl si Mac blíž, něžně mě políbil na rty a pohladil mě po zakulaceném bříšku. Jo. Za tři měsíce by se nám měla narodit holčička. Mac vybral jméno Nethy. No, mě se víc líbí Sasha... Však já ho ještě přesvědčím...
,,Když máme takové dva úžasné prince, tak dokonale," usmála jsem se. Sam mi mezitím vylezl na klín a prstíky mě začal šimrat po břichu.
,,Bože, nikdy jsem ještě nebyl tak šťastný, jako dnes," objal mě Marcus okolo ramen. Musím mu dát za pravdu, to ani já...
❤ Konec ❤
~💙 Love pineapples 💙~
Nebudu vás zdržovat svými stupidními kecy a přejdu rovnou k děkování...😊😘
Ani nevíte, jak jsem vám vděčná 😍
Skoro 5.30K přečtení 👀, 1.4K votes ⭐
a spoustu těch dokonalých a hlavně povzbudivých komentářů 💬
Veškeré této podpory si nesmírně cením 😘... A musím vám říct, že ten pocit, že někdo tuhle patlaninu čte, ten opravdu zahřeje u srdce 💓
Ještě jednou opravdu moc děkuji 🙏😍
Jste neuvěřitelně dokonalí čtenáři 💞💋
💘LOVE YOU THE MOST IN THE WORLD💘❤✏ THIS STORY WAS WRITTEN WITH THE MOST LOVE ✏❤
~Veri~
ČTEŠ
Hey You [Marcus&Martinus CZ]
FanfictionCo má být bude...A co ne, to prostě nepatří do tvého života... ✖ Marcus Gunnarsen ❤ ✖ Marcus & Martinus ✖ Czech Fan Fiction ✖ Dokončeno ✔