,,Bože. A viděly jste ten její zadek? Jak bagr. Vůbec nechápu, co na ní ten Tinus, či jak se vůbec jmenuje, vidí. Je to jen obyčejná nezajímavá holka, která se snaží prosadit, aby si jí aspoň někdo všímal. A upřímně? Lilly? To je jméno jak pro nějakou zeleninu."
,,Missy?"
Prudce se na mě otočila. Zřejmě vůbec netušila, že tam stojím. Do očí se mi draly slzy. Moje nejlepší kamarádka tu teď stojí před školou s těmi největšími krávami a pomlouvá mě...
,,T-to myslíš vážně?" Vykoktala jsem ze sebe a doufala, že nemyslela mě. Ale žádnou další Lilly ve škole nemáme.
,,Promiň," ironicky se zasmála. ,,Ty si vážně myslíš, že bych s tebou kamarádila dobrovolně. Bylo mi tě jen líto. Vždycky jsi seděla tak sama a odtržená od všech ostatních. Proto jsem s tebou navázala kontakt. Jenže pak mi došlo, že tím sama sebe jen omezuji. Chci být populární a to s tebou za zadkem prostě nejde. Tak sorry. Realita je krutá."
,,Populární za jakým cílem? Udělat ze sebe největší štětku na škole?" Vykřikla jsem na ni a vlepila jí facku. Na nic jsem nečekala. Rozběhla jsem se pryč a bylo mi zcela jedno, že bych teď aktuálně měla sedět ve škole v lavici a poslouchat výklad o druhohorách. Potřebuji se uklidnit. A to dokážu jen s jedním člověkem na světě.
Silně jsem zabušila na dveře jeho pokoje. Možná trochu víc, než jsem chtěla. Otevřel a zděšeně se na mě zadíval.
,,Bože Lilly, co se děje?" Chytl mi tvář do dlaní a bříšky palců mi setřel slzy z tváří. Na nic jsem nečekala a vběhla do jeho náruče. Čekala jsem, že mi obmotá ruce kolem pasu a utiší mě tak. No, nestalo se.
,,Lásko?" Ozval se Tinus z prostředku pokoje a přistoupil blíž. Neochotně jsem musela vyměnit Marcusovu hřejivou náruč za tu jeho. Neváhal a dlouze mě políbil. Tak teď nevím, jestli se mi to zdálo nebo si Marcus opravdu povzdechl?
,,Copak se stalo?" Nadzvedl mi Tinus hlavu a bříšky prstů mě pohladil po tváři. V očích se mu mihla obava.
,,Nechci už ji ani vidět," zabořila jsem mu obličej do trička a dál vzlykala. ,,Prej kamarádka."
Pohladil mě po vlasech a zanechal mi tam polibek.
Marcus
Měl jsem sto chutí je okřiknout, ať si tohle nechají na jindy. Vážně nemám na to pozorovat, jak se tu objímají a líbají a kdo ví, co všechno. Ale bylo mi jí tak líto. Princezna malá. Jak moc bych si přál, aby se přišla vybrečet právě na moje rameno. Kéž bych tak cítil její slané slzy, které by promáčely mé tričko. Hladil bych ji po vlasech a v tichosti naslouchal jejímu zvlykání. Ale to jsou jen nesplnitelné sny.
,,Musíš na to zapomenout," zašeptal ji Tinus do vlasů. ,,Pojď, pomůžu ti s tím."
Hrábl po chvojí bundě a přehodil jí Lil přes ramena. Pak se otočil na mě. ,,Jdeš s námi?"
Neváhal jsem a přikývl. No, to jsem ještě netušil, kam jí odvede...
Lilly
Bar? Chce mě opít? No co. Teď už je mi to všechno jedno. Missy je jen kráva a já lituji toho, že jsem se s ní začala bavit.
Ale stejně je to zvláštní. Někdo, o kom víte úplně vše do nejmenšího detailu, on to samé ví o vás... Ztratit takovou osobu je něco nepopsatelného. Když si vzpomenu na to, jak mě utěšovala, když mi bylo nejhůře. Jak jsme se společně nasmály, zablbly si. To všechno je teď pryč.
,,Tři skleničky té nejlepší wisky," nahlásil Tinus u baru. No, docela se divím, že mu tu nalijou...
,,Na lásko," podal mi skleničku. ,,Až do dna."
Chvíli jsem se na tu průhlednou tekutinu jen tak dívala. Po chvilce jsem si ji začala pomalu posouvat k ústům.
,,To nemyslíš vážně, že ne?" chytl mi Mac ruku, čímž mě zastavil. Pod jeho dotykem se mi pokožka rozpálila doběla a tělem mi prošlo lehké elektrické brnění.
,,Co se ti zas nelíbí?" Protočil očima Tinus.
Ale Marcus pokračoval, aniž by jeho otázce věnoval nejmenší pozornost. ,,Lilly, tohle není zrovna nejlepší způsob, jak se s tím vypořádat. Měla bys za ní zajít a nechat si všechno pořádně vysvětlit."
,,Bože," protáhl Martinus a otočil si mě obličejem k sobě. Chytl mě za bradu a políbil. A pak mi přímo do rtů zašeptal: ,,Udělej to."
Odtáhla jsem se a ještě jednou se zadívala na Marcuse. Vpíjel se mi do očí a s prosíkem zavrtěl hlavou. Omluvně jsem se na něj podívala a na ex skleničku vypila. Zašklebila jsem se nad tou hořkou pachutí. Bože, vždyť tohle je poprvé, co piju tvrdý alkohol.
Mac si jen povzdechl a vstal. ,,Tak do toho mě netahejte."
Odešel. Chtěla jsem ho zastavit, jeho přítomnost mě utěšovala. Ale Tinus už do mě ládoval další skleničku a můj mozek se pomalu vypínal...
~💙 Love pineapples 💙~
Tak další kapitolka je tady...dneska pro takovou tu 🔝 kočandu NelaGunnarsen ❤❤❤
💘Love you💘
ČTEŠ
Hey You [Marcus&Martinus CZ]
FanfictionCo má být bude...A co ne, to prostě nepatří do tvého života... ✖ Marcus Gunnarsen ❤ ✖ Marcus & Martinus ✖ Czech Fan Fiction ✖ Dokončeno ✔