A few months later
,,Sakra Lilly! Já chci spát! Je půl páté ráno!" Vtrhla mi do pokoje Minnie, až málem vyhodila dveře z pantů.
Jen jsem protočila panenkami. ,,Já se snažím!"
Nespokojeně si odfrkla a vypadla z mého pokoje. Znovu jsem se naklonila nad postýlku a tentokrát si Samíka vzala do náruče. Posadila jsem se s ním na mou postel a začala se lehce pohupovat. No, bohužel. Ani to neutišilo jeho žalostný pláč.
,,No tak," pohladila jsem ho po hlavičce. ,,Broučku. Shhh... Copak je?"
Pohladila jsem ho po hlavičce a zanechala mu tam pusinku. Trochu se ztišil, ale i tak jsem si jistá, že táta zase ráno bude vyvádět. Posledních pár nocí se moc nevyspal. No, vlastně to celý dům.
,,You said 'Why am i holding on baby', ooohh, I were never backtown, are you walking out of my life. Saying you really don´t love me..." Začala jsem mu tichoučce prozpěvovat slova písničky, která ho vždycky uklidní. Jinak tomu nebylo ani dnes. Už při druhém slově přestal plakat a jen lehce popotahoval. A než jsem stihla celou píseň dozpívat, spinkal jako andílek. Usmála jsem se a položila si ho na postel vedle sebe. Sama jsem si pak lehla po jeho boku a prohlížela si ho.
Je nádherný, dokonalý a hlavně jen můj. Jsem příšerně ráda, že se Min podařilo mě přesvědčit, abych si ho nechala. Teď si už život bez tohoto malého rošťáka představit nedokážu.
Ale přece jen mi něco chybí. Marcus. Bože, jak bych si přála ho ještě alespoň jednou vidět, obejmout ho a přilepit se na jeho horké rty. Sam je mu neuvěřitelně podobný. Nejen úsměvem, ale ty jeho oči... Jako by je Macovi ukradl. Do očí se mi nahrnuly slzy. Nemluvila jsem s ním už přes rok. Vlastně od našeho posledního rozhovoru už o něm nic nevím. Ani jestli má přítelkyni nebo je stále sám... Prostě nic.
Tak nějak jsem doufala, že se ukáže. Omluví se mi. A schová si mě do náruče, abych už mu nikdy neutekla. Bohužel...
~💙 Love pineapples 💙~
Dneska opravdu krátká kapitola...ale musím se ještě naučit fyziku 😣...
Což znamená ➡ RIP Veri ...😑😐
Takový menší dotaz...ehm...
Máte někdo zkušenost s tím, že za vámi přijde úplně cizí kluk, kterého vidíte poprvé v životě (nanejvýš vídáte jeho rodiče každou neděli v kostele na mši)...no a ten kluk se vám jen tak představí???😅
Jako...nwm, co si o tom mám myslet 😆
💘Love you💘
ČTEŠ
Hey You [Marcus&Martinus CZ]
FanficCo má být bude...A co ne, to prostě nepatří do tvého života... ✖ Marcus Gunnarsen ❤ ✖ Marcus & Martinus ✖ Czech Fan Fiction ✖ Dokončeno ✔