Köszi szépen Gia482!
Ez az első díjam, szóval most csak ülök a seggemen a kertben és vigyorgok a mobilomra, anyámék meg csak pislognak az ablakból, hogy nekem mégis mi bajom... Szóval mégegyszer köszi!Szabályzat:
Köszönd meg a díjat
Válaszolj a kérdésekre
Írj tíz tényt magadról
Tegyél fel tíz kérdést
Jelölj tíz embert (ez nem biztos, hogy össze fog jönni)Lássunk hozzá!
Kérdések és válaszok:1 Lenni vagy nem lenni? - Lenni.
2 Víz vagy tűz? - Hát... Piromán vagyok, de ugyanakkor úszni is imádok, szóval mindkettő.
3. Miért kezdtél el írni? - Ez egy érdekes sztori, mert eredetileg csak egy képregényt akartam csinálni, de aztán a karakterek elkezdtek rohadtul jók és izgalmasak lenni, szóval... Csak úgy elkezdtem összeírni a karakterek közti kapcsolatokat, ki hogy találkozott, hogyan fonódtak össze a szálak és a vége az lett, hogy a harmadik a4-es oldal után elkezdtem megírni az első könyvemet. Aztán rájöttem, hogy ez nagyon király érzés és rászoktam. Mondjuk némileg a barátnőm is segített a folyamat elindulásában. Ő adta a kezdő lökést.
4. Milyen tv műsorban szerepelnél? - Amilyen szerencsém van, a híradóban valami olyan címmel, hogy egy lányba csapódott egy meteor. Egyébként legszívesebben egy Disney rajzfilmben szinkronizálnék vagy animálnék.
5. Tudsz repülni? - Természetesen. (Ha valaki lelök egy magas helyről vagy ha álmodom.)
6. Mi a véleményed az emberekről? - Én introvertált vagyok és csak a baráti körömet viselem el. Nem szeretem az embereket, mert hülyék és tönkretesznek mindent.
7. Milyen kérdést tegyek még fel? - Amilyet akarsz (ne vedd komolyan).
8. Mi a kedvenc filmed? - A Disneytől a The hunchback of Notre Dame. Szigorúan angol hanggal.
9. Lennél egy állat helyében? Ha igen, melyikben? - Ha a sárkányok állatnak számítanak, igen! Ha nem, akkor macska vagy gepárd.
10. Őrült vagy?- Hülye kérdés :).
És ha jól emlékszem, most tíz tényt kellene ide írnom.
1. A világ legnagyobb Disney rajongója vagyok és rajzfilmfüggő.
2. Igen, szigorúan RAJZFILM, nem animáció. Csak 2D.
3. Nem szeretem a magyar szinkront.
4. Imádom a kávét! Nem tudnék nélküle létezni, mert a vérnyomásom valahol a béka segge alatt van.
5. Van egy fekete macskám.
6. Úgy nézek ki, mint egy vámpír és ezáltal minden felnőtt reakciója az szokott lenni, mikor először lát, hogy ,, Milyen sápadt vagy! Jól érzed magad?" én meg csak: nyugi, jól vagyok! Ez a saját bőrszínem! Ez normális! (Amúgy nem az.)
7. A rajz az életem és a fizikát és a tesit leszámítva minden órát végigrajzolok. Ennek ellenére éltanuló vagyok. (Nem tudom, hogyan csinálom.)
8. Állandóan elesek, elvágom valamim, megégetem magam, többször is meg akartam fulladni és ennek ellenére sosem kerülök kórházba és két napon belül semmi bajom.
9. Nem érem el a felső polcokat.
10. Olyan színű szemem van, amilyen póló van rajtam.
Tíz kérdésem:
Macska vagy kutya?
Melyik a kedvenc színed?
Melyik a kedvenc mítikus lényed?
Szinkron vagy felirat? (Vagy eredeti nyelv minden nélkül)
Milyen nyelveken beszélsz?
Tea vagy kávé?
Hogy nézne ki álmaid legszebb egyede?
Melyik híres emberre/karakterre szeretnél hasonlítani?
Melyik a kedvenc szavad kiejtés alapján?
Mi a kedvenc alkoholos italod?Jelöltek:
Gia482
Nadir137
YOU ARE READING
Láthatatlan szomszédaink
FantasyBelegondoltál már abba, hogy amit látsz, nem biztos, hogy az, aminek hiszed? A sarki boltos, a szomszédaid vagy akár te magad sem. Ann Raven szemein keresztül betekintést nyerhetünk az emberi és az őket körülvevő, számukra láthatatlan világba is. A...