°~Baklava~°

3.3K 133 39
                                    

İyi okumalar.. :)

-Kiim lan o adii!!

Artık yetti ya burama kadar geldi.Etmediği küfür kalmadı kas yığınının.Bana kimse küfredmez!Adamları beni bulamadan koşa koşa kas yığının yakasına yapıştım.

-K-i-m-s-e bana küf-re-de-mez lan!

Teker teker söylediğim kelimelere şaşırıyordum.Vuhuu Asuu iyisin.Bir dakka bir dakka neden bana kahvenin en koyu tonuyla bakıyor!

-Sen,sen demek bücür!Bu cesareti nereden buldun bilmiyorum ama iyi bir ceza hakettin!Lan kiro alın şu bücürü benim evime götürün!

-Sen sen kime bücür diyorsun hayvan kürklü herif!!

Evet hala beni yere bırakmamıştı. Saçlarını çekmeye başladım.Yumuşacıktı saçları..Ne diyorum ben ya!

-En son saçlarıma yumuşak demiştin bücür?.

Büyük bir ustalıkla Dudakları yukarıya doğru kıvrılmıştı.Ve kahkahayı bastı.Ne yanii gamzesimi vardı!Benim bile yoktu tobe tobe.

-Ehem ehem.Beni bırakırmısın artık?Evime gideceğim.Sizinle hiç uğraşamam.Tipim değilsin.

Bu sefer kaşları çatılmıştı.Dengesiz adam.

-Artık ev mev yok bücür ceza evin var artik.!Alın götürün şu asi zıpkını!

*
*
*

Eve kadar getirilmiş bir odaya kilitlenmiştim.Vay salak herif.Bir kadına gücü yetmiyor.Yatağa uzandım ve kapanmaya dayanamayan göz kapaklarım yavaş yavaş kapandı..
Sabah horoz sesi ile değil alarm sesiyle hiç değil yanımdaki ağırlığın beni rahatsız etmesiyle uyandım.Arkama doğru döndüğüme "Siktir" bu adamın benim yanımda ne işi vardı ya!
Yastığa dirseğimi dayayıp onu izlemeye başladım.Uzun kirpikleri,düzgün kaşları,çıkık elmacık kemikleri ve dolgun dudakları..Sanat eserinden farksızdı bu kas yığını.

-Sanat eseri gibi olduğumumu düşünüyorsun?

Uyumuyormuydu bu adam yaa.Bu adam benim içimimi okuyordu?

-Hiçç böyle egosu tavana kadar çıkmış birini izliyordum.Egolu şey!

-Bak bücür senin dilin uzadı.O dili kesmesini bilirim.

-Sadist misin sen ya?

Dudakları yukarıya doğru kıvrıldı.

-Hmm olabilir..

-Hem sen niye benim yatağımda yatıyorsun.Çabuk kalk pis herif!

-Hemen yatağımı sahiplendin bakıyorum.Şanslısın bu yatakta yatan ilk kızsın.Ona göre..

Göz kırptı ve yataktan inmesiyle gözlerimi kapatmam bir oldu.Edebsiz herif.Vucüdunda şortu hariç birşey yoktu.Baklavalarını görmemek için kendimi zor tutuyordum.Sapık demeyin hemen ya.Her kızın hayalidir baklavalı erkek değilmi?

-Ne o utandınmı.?

-Edebsiz herif!

-Utanmana gerek yok güzelim.Gece zaten baklavalarımla..
duymak istermisin bilmiyorum?

Bay SadistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin