Evim müstakil şirin bir evdi.Bahçesinde çiçekler koca koca ağaçlar her ne kadar güzel gözüksede içim siyahtı benim.Evime geçer geçmez kıyafetlerimi yerleştirdim.Ev eşyası sorun olmamıştı.Sağolsun babam hepsini ayarlamıştı.Saatin gece 12 olduğunu görünce kendime bol köpüklü bir kahve yapmaya başladım.Ama bir dakika!Çikolataa!Evet benim sevgilimdi çikolata.Koşa koşa çeketimi üstüme geçirdim.Cebimede babamın koruma amaçlı verdiği biber gazını koydum ve bir miktar para aldıktan sonra evi kitleyerek dışarıya çıktım.Bu saatte açık bir yer bulmak kolaydı İstanbulda.Bir iki aylığına geziye geldiğim için öğrenmiştim buraları.Bu sokak neden bu kadar sessiz ve karanlık.Allah'ın yoluna bir ışık takmaya üşeniyorlar.Töbe töbe.-Şşt
O ne! Kim var orada!
Artık dizginleyemediğim kalbim korku içerisinde kavruluyordu.Bedenim alev alev yanıyordu.Hayır ben hiçbirşeyden korkmazdım ama bu sokak.İti var köpeği var.Kapşonumu geçirdim ve koşa koşa uzaklaştım.
***
-Kaç TL tuttu acaba?
-69.85 efendim.
Hesabı ödeyip çıktığımda poşete şöyle bir baktım.Çok mu abartmıştım?Neyse 1 hafta idare ederim.Taksiye bindiğimde evin adresini verdim.
-Amca benim evim yukarıda.Sen oraya kadar bırakabilirmisin beni?!
-Kızım yol çalışması var gözün körmü!
Parasını yüzüne attıktan sonra başladım çemkirmeye.
-İnsanca sorduk bee!Hepinizin canı cehennemee!!
Yine kalmıştım sokakla baş başa.Evimle arasıda baya vardı.Kızım yapabilirsin.Karşına kim çıkarsada gebertirsin.Oh be rahatlamıştım.Büyük adımlarla eve gittiğim an tiz bir çığlık sesi.duydum.Hemen sese doğru sessizce ilerlemeye başladım.Birinin yardıma ihtiyacı olabilirdi.Depo gibi bir yerin karşısına geldiğimda cebimdeki biber gazını elimle tuttum ve açık olan kapıdan yavaş hareketlerle içeriye ilerledim.
İlerlerken gördüğüm manzarayla şoke oldum.Kas yığını bir adam, elini sandalyeye bağlamış hertarafı kanlar içerisinde kalmış adamı gebertiyordu.Yanında duran adamlar korumaları olmalıydı.Olaya engel olmamak için kendimi zor tutuyordum.He salak engel olda senin burdan cenazen çıksın.
-Konuş lannn siktiğimin çocuğu konuşş!! Faruk nerdeee!!
-Aabi ye-yeminle bi,bilmiy-
-Şerefsizzzzzz!Getirin silahımı lannn!
Neee.Silah mı!!.Burdan hemen çıkmam lazım.Kutuların arkasından yavaş yavaş kapıya doğru ilerlerken kutular devrilmeye başladı."Siktir"
-Kim var orada lannnn!Ne dikiliyorsunuz camış gibi, gidin bakın lannnn!!!
İşte şimdi bitmiştim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Sadist
RomanceTutku & Aşk Herkesten ve herşeyden kaçabilirsin.Ya kendinden? Güzeller güzeli Asu,yakışıklığıyla ün salmış sadistle karşılaşır.Daha adını bile bilmediği adam ondan çok şeyi almıştır. Ama Asu ona aşkını kaptırdığindan habersizdir. Kader onları birb...