Aramıza mesafe kalacak şekilde ona doğru ilerledim.Tabiki o bıçağı ona saplamayacaktım.O kadar cesaretsiz bir kız değildim ben.Bu mu cesaretsizlik demeyin.Sanki onu öldürdün ve kurtuldun bu kadar mı tabiki hayır.-Hey.!Baksana buraya!
(Medya sadistin bakışı)
-Daha adını bilmediğim piç adam!Daha yeni ilk öpücüğümü alan adam!Daha yeni hayallerimi yı-yıkan adam.!
(Asu ağlamaya başlar.)Sen bana sürtük dedin ya!!Aptalsın senn!Aptall!!Ben ilk defa bir erkeğe öp-öpücüğümü verdim!!Hayvann heriff!!Niye öyle bakıyorsun!Beni her erkeğe bacağını açan bir sürtük gibi olduğumu düşündüğün içinmi öyle bakıyorsun!!Aptall!!Pişmanmısın şimdi?Doğruu sen pişman olurmusun sen anca keyif alırsın!Gülsene hadii gül!!Ni-""A-asu tamam gü-güzelim sakin ol.Bırak o bıça-"
"Susss!!Senin o lanet sesini duymak istemiyorumm!!Artık rahatlayabilirsin başında böyle bir sürtük olmayacak!!"
Bitti...
-Asuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!
Yazardan
"Susss!!Senin o lanet sesini duymak istemiyorumm!!Artık rahatlayabilirsin başında böyle bir sürtük olmayacak!!"
Sadist onu sakinleştirmeye çalışıyordu.Duyduklarıylada şoke olmuştu.Böyle güzel bir kızın bekaretini kaybetmemiş olması..Onu geçti daha ilk öpücüğünü bile vermemiş olması..Duyduklarına çok sevinmişti.Nede olsa o onun ilkiydi..Bundan sonrada öyle olacaktı.
(Medya;İlki olduğu için sevinen ve şaşıran sadist)
Ama Asuya bir sinirle sürtük dediği için kendine lanetler savurmadan edemedi.Nasıl derdi ona..Sadist kendisinin değiştiğini hissetti bir an.O sadece sex için ilişki kurardı.22 yaşındaydı ve bu zamana kadar hiç bir kıza yüz vermemişti.Asu..Asu ona birşeyler yapıyordu..Hiç bilmediği birşey..Acaba aşkmıydı?Bunu düşününce gülmeden edemedi.Aşk ha!Bu sadist kimseye aşık olamazdı.Olamazdı.Sadece onunla bir günlük sex yaşamak isyiyordu o kadar.Sadece..
Asunun onu bıçaklayacağını
düşünmüştü.Her ne kadar sinir olsada şaşırmadan edemedi.Bu kız yiyip içip cesaretle mi besleniyordu lan?Asu Birden bıçağı kalbine saplamasıyla her şey bitmişti..
-Asuuuuuuuuuuuuuu!!
Asu..Kendini bıçaklamıştı..
Koşa koşa yerde yatan Asunun yanına gitti..Bir hışamla kucağına aldı ve arabasıyla hastaneye hızlıca sürmeye başladı.İçinden kendine küfürler savuruyordu.Son model arabasının aynasına baktığında ağladığını farketti.Bir dakika bir dakika ağlıyormuydu??Sadist bir kız için ağlıyordu!!Hemde iki gün tanıdığı bir kız için..
(Medyadaki hali)
-Asim..Sen benim inatçı keçimsin..Sadece benim..Beni bırakıp gidemezsin!
Ameliyata alınalı 5 saat olmuştu.Ve sadist delirmek üzereydi.Eline telefonunu aldı.Acaba ailesine haber vermelimiydi?Tabiki hayır.Ailesinin kendisini kötü düşünmelerine olanak veremezdi.
Tam hastanenin yönetimiyle kavga etmeye giderken ameliyathaneden doktorun çıkmasıyla ona doğru koştu.
-Neyi var lan kızın!!10 saat oldu alınalı siktiğimin hastanesine lann!!Söylee!!
Doktor korkudan dilini yutacaktı.Çünkü bu adam en korkulması gereken adamdı.
"Aybars KANDEMİR"
(Bu ismin kime ait olduğunu yazmadım.Tahminde bulunun bakalım.Kimler doğru tahminde bulunursa isimlerini ithaf yapacağım.)
Evet arkadaşlar bölümümüzün sonuna geldik.Eğer bölümümüzü beğendiyseniz tıkk diye beğenin lütfen :)
-Bu bölümü nasıl buldunuz?
Çok merak ediyorum açıkçası.-Sizce böyle aralarda resim koymam güzel oldumu?İlerki bölümlerdede koymalımıyım?
İlerki bölümde görüşmek üzere.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Sadist
RomanceTutku & Aşk Herkesten ve herşeyden kaçabilirsin.Ya kendinden? Güzeller güzeli Asu,yakışıklığıyla ün salmış sadistle karşılaşır.Daha adını bile bilmediği adam ondan çok şeyi almıştır. Ama Asu ona aşkını kaptırdığindan habersizdir. Kader onları birb...