Sabah yoğun ışıklarla gözlerimi açtım.Yoğun kelimesi bulunduğum ortama az kalırdı herhalde.Güneş ışıkları yetmezmiş gibi birde abajurlar,avizelerde ortamı aydınlatıyordu.Gözlerim ışığa alışınca yataktan kalktım.Haftasonu gününe girmiştik ve işim tatildi.İlk defa tatil olmasına bu kadar çok sevinmiştim.İki gün olsada yemekhaneden uzak olabilcektim.Banyoya doğru yöneldim.Kısa bir duş aldıktan sonra kendime az da olsa gelebilmiştim.Üstüme sporcu atlet ve dizlerimde biten siyah bir tayt giydim.Koşu ayakkabılarımıda ayaklarıma geçirdim.Mutfağa inip kendime portakal suyu sıkıp güzelce içtim.Böyle bir havaya buz gibi portakal suyu iyi gitmişti.Spor çantama su,küçük bir kutu meyve,havlu ve telefonumu koyduktan sonra kapıyı kilitleyerek evden çıktım.Uzun zamandır spor yapmıyordum.Spor yapmaya ihtiyacım vardı.Bir diğeri ise strest atmaya ihtiyacım vardı..
İlk başta koşu yapıp ısınmalıydım.Bu nedenle yaklaşık 5 er dakka molayla 2 saat koştum.Bu bu çok iyi gelmişti.Enerjik hissediyordum.Redbul içmemiş olmama rağmen ondan daha da enerjik ve daha da yükseklere kanatlanmış gibiydim.
Spor salonuna gelmiştim.Burada kol kaslarımı çalıştırmam gerekiyordu.İki üç kol egzersizinden sonra ağırlık kaldırmaya başladım.Tabii sporcu bir görevli nasıl yapmam gerektiğini ve kontrol amaçlı başımda duruyordu.
Ve bugünkü spor bitmişti.Baya yorulmuştum ve acıkmıştım.
Melisi aradım ve yemek yiyeceğimiz yere konum attım.Sabah doğru dürüst bir şey yememiştim.Saat akşam 7 olmuştu ve doğaldı acıkmam.
Birde beslenme uzmanıyım!Kendime hayrım yokki benim.
Melisle garsona istediklerimizi söyledikten sonra başladık konuşmaya.
-Melis..?Yaklaşık 6 dakika oldu ve sen konuşmadın?Şuan rekor kırdın biliyormusun??
Ellerini başının arasına aldı.
-Asu..Ben ben galiba..
-Galibaa nee kızım??
-Ben..Seni özledim..
Ağzıma atmış olduğum lokma boğazıma kaçmıştı.
-Ne? Elimi gözlerine doğru salladım.Melis daha iki gün önce görüştük!
-Olsun özleyemezmiyim ben arkadaşımı..Neyse sen onu boşverde holdinginden hiç bahsetmiyorsun??
Bu seferde içmiş olduğum su boğazıma kaçmıştı.Nereden çıktı şimdi bu holding!??Zıkkım olasıcası holdingg!Pislik yemekhanee!Geniş omuzlu salak manyak ge-...
-Asu iyimisinn kuzumm??
He çok iyiyimde onun için öksürüyorum.!
-Sizin holdingte Aybars diye bir taş varmış ha?Adamdan öyle bir bahsediyorlarki bizimkiler..
Gözlerimi devirdim.Bu bir cevaptı ve Melis bunun ne anlama geldiğini gayet iyi biliyordu.
-Ya kuzum Yuhh sana!Başka diyecek bir laf bulamıyorum artık.Bir kere ya bir kere bir erkeğe yakışıklıymış de.Tamam tamam bari iyiymiş de!
Yine gözlerimi devirdim.Çünki konuşsam anlamıyordu hanfendi.!Sanki her şey erkek!
-Adamdan etkilenmedinmi gerçekten??
-Of hayır!Hem daha görmedim.Hem banane!
-Ne!!Kuzum sen orada çalışalı bir ay olmadımı?.Yani..Hiç görmedinmi Aybarsıı??
-Hayır.Şu kendini beğenmiş ukela,pislik,ego yuvası,tren omuzlu şeyi görmek içinde can atmıyoruum.
-Minnacık merak minnacık arzu vardır illakii..?
-Melisssssssssssssssssssssssss!
-Tamam tamam sustum kaptan!
-Aferin..
-Hem..Benimde doğru dürüst sevgilim olmadı zaten..Off.Garsonnn!!
-Melis ne yapıyorsunn!Bide garsona mı asılıcaksın!! dedim fısıldayarak.
Oda bana zafer gülüşüyle gelen garsona bir şeyler demeye başladı.
-Bu ne şimdi baklavaa!Yaşasın cansın Meliss!!
Melis sevdiğim tatlıyı sürpriz amaçlı küçük bir pasta halibe getirtmişti.Pasta dediğime bakmayın kızz.En az 5 kat üst üste dizilmiş pasta görünümlü baklavadan bahsediyorum.Ah yada baklavapast mı demeliydim?
Ağzıma doldurdum baklavaları.Üçer mi beşer mi bilemiyorum artık!Yav özlemişim baklava yemeyii!Ne öyle bakıyorsunuz??
-Kuzum yavaş yavaşş!! Hahaaa.Şunun yiyişinee yaa.
Ağzım doluyken konuşmak zordu ama ben deneyecektim.
-Molo -os bo çuk go-gozl olmuss!!
Saahi ne-nordon çktıı bo?-Senin hiç erkeklerle alakan yok ya kuzum.Erkeklerin baklavasını görmeyi reddediyorsun.Daha doğrusu erkekleri reddediyorsun yaa.Bende erkek baklavası kadar olmasada sana baklava sunuyım.dedim!Belki erkeklerin kıymetini anlarsın diye..Nefisti ama değilmi?Hele birde gerçe-
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Ağzımda kalan iki baklavayı aynı anda yuttum.Ve Melisin üstüne atladım.
-Melisssssssss!Lan beni delirtecekmisiniz cümle alemm!!Ne erkeğiii!Ne baklavasııı.
Katilce karnını gıdıklıyordum.Onun neredeyse her yerde tiki vardı ve bu benim her zaman işime gelirdi.
-Duu-haahahaaa durrr!!Ta-ahahaaa tamammm!!
Yaklaşık bir saatte bahçede atıştık.Sonra tekrar içeri geçtik.Milletin içinde tepinemezdik değilmi ama?
-Kuzum ben senin erkek baklavası hiç görmediğin için böyle ya-
-Görüşürüz...
Çantamı aldıktan sonra koşmaya başladım.
Sen erkek baklavası hiç görmediğin için..
Boğaza kadar geldim.Ve denizin yanında bulunan taşlara dizimi çökerek oturdum.Ağlıyordum..Hemde hıçkıra hıçkıra..
Yaşananların ardından 5 sene geçmişti..Koskoca 5 sene..Onunla geçirdiğim her saniye aklımda..Beni öpmesi..Yanımda yatması..Gülüşü..Kokusu..Sinirlenince elmacık kemiklerinin belirginleşmesi ve aklımdan çıkamayan onca kare..
Ah be adam..Benden ilk öpücüğümü aldığın gibi birçok şeyi aldın..
Kalbinimi? Dedi iç sesim."Hayır hayır..Kimse benim kalbimi almadı.O da dahil..Sadece..Ne-neden...Neden sürekli onu hatırlıyorum..Neden onu unutamıyorum..Niye...
Ayağa kalkarak bağırdım.
-Allah'ım ni-niyee onu unutamıyorum..!Aradan 5 yıl geçtii..Ni-niyee!?..Her gece onu düşünerek uyumaktan bıktıım!Artıık bıktımm!!
Ve aşinası olduğum ses arkamda belirdi..
-Bende seni beklemekten bıktım.
Dostlarım kusura bakmayınnn.Bölümü yetiştirmek için biraz kısa yazmış oldum bu bölümü.Çünkü bu kadar çabuk beğenilerin geleceğini düşünmemiştim.Çoook teşekkür ederim beğenilerini esirgemeyenleree!Onların o ponçik suratlarını öpüyorum.
+100 beğeniye yeni bölüm yüklenir..💯
Aybarss..Kalbimi hoplatıyorsun yakışıklı adam..Sen nasıl bir adamsın..
Bu bölümün sonu efsaneydi.Ama diğer bölüm daha da efsane olacak inş..
İlerki bölümde g.üzere dostlarım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Sadist
RomanceTutku & Aşk Herkesten ve herşeyden kaçabilirsin.Ya kendinden? Güzeller güzeli Asu,yakışıklığıyla ün salmış sadistle karşılaşır.Daha adını bile bilmediği adam ondan çok şeyi almıştır. Ama Asu ona aşkını kaptırdığindan habersizdir. Kader onları birb...