°~SOYUN!~°

3.5K 151 34
                                    

-Blöf yapıyorsun.

-Eminmisin?

-Uf tmm be ne halin varsa gör.

-Akşam ceza vaktin güzelim.Baya erteledik cezanı.Ona göre kendini hazırla.

Tırsmaya başlamıştım bu kas yığınından.Kapıyı kapatıp gittiğinde dolapta giyinebilecek bir şeyler aradım.Hmm şu siyah tişört olabilirdi.Giydiğimde kalçamı kapatacak şekilde uzundu.Bu yüzden altına bir şey giymeme gerek yoktu.Pencereden dışarıya baktığımda bu lüks dağ evinin çok büyük olduğunu farkettim.Ha birde dışarıdaki korumaları unutmamak lazım.Zaten bütün kaçış planlarım suya düşmüştü.Bir kaçış hareketimle bana pahalıya patlayacağını biliyordum.
Yinede kapı açıkmı diye baktığımda sonu hüsranla sonuçlandı.Kapıyı sonuna kadar kilitlemiş hayvan.
Oturup Allah'ıma dua ettim akşam olmaması için..

Saat akşam 10

-Çıt çıt.

Kapı kilidinin açılma sesini duyduğumda en masum halimi almaya çalıştım.Tabi bu koca kafa anlarsa.

Odaya dalar dalmaz kolumdan sertçe tuttu.

-Ahh,canımı acıtıyorsunn.Bırak benii!!Seni sadistt!!

-Bunu bana karşı çıkmadan önce düşünecektin lann!!

(Bu ceza bir kitaptan esinlenerek yazılmıştır.)

Beni sürükleye sürükleye banyoya getirmişti.Allahım yardım et.Düşündüğüm olmasın.

-Soyun!!

-N-ne diyy-orsun s-sen??

Gözleri kahverenginin en kızgın tonuydu.Ve bu tehlikenin habercisiydi sanırım.

-Soyun dedim lannn!!Eğer soyunmassan üstündeki kıyafetleri parçalarımm!!

Ne diyordu bu..Ben daha
kimseye..Kızgın bakınca Yavaş yavaş soyunmaya başladım.T-shirtü üstümden attığımda sadece iç çamaşırlarımla kalmıştım ve bu lanet olsunki çok utanç vericiydi.
Artık tutamadığım göz yaşlarım akıp gidiyordu..
Elim sütyenimin kopcasına giderken hıçkırıklarım arttı.

-Tamam yeter bu kadar!

Küvetin sonuna kadar soğuk su doldurup dış kapının önüne bıraktığı buz dolu kovayı küvete dökmeye başladı.

-Küvete gir!!

-Lü-lutfen ya-yapma..

-Sana gir dedim!!

İçimden lanetler savura savura yavaş yavaş girdim.

Bir anda beni itmesiyle suyun içine gömülmüştüm.Bu-bu çok kötü bir histi..Hertarafım donuyordu.

Şimdi elinde bir kova su ile gelmişti.Elindeki sıcak suyu boynumdan dökmeye başladı.
"Siktir"
Vücudum kaskatı kesilmeye başladı.Artık zorla tuttuğum gözyaşlarım dayanamadı.Ağlıyordum..Lanet olsunki şu sadist adamın karşısında ağlıyordum.

Sırtımı küvete yasladım.. Bedenim uyuşmuştu,uykumda gelmeye başlamıştı.Bir yanda sıcaklık hissederken bir yanda soğukluk hissediyordum.

-Hey!Uyuma sakın.!

"Kime diyorum lann!!"

Çok geçti..Asu uyumuştu..Bu ceza ona ağır gelmiş olmalıydı..

Arkadaşlar vote ve beğeni az.Lütfen hayalet okuyucularım destek veriniz...

Diğer bölümde görüşmek üzere...


Bay SadistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin