(Medya;Şirketteki yemekhane)
-Kandemir Holding.Bu sabah saat 8 de işe başlıyorsunuz.İyi günler.
- Teşekkür ederim.Saat 8 de orada olacağım.
Bugün atadıkları için çok sevinmiştim.Çünki merak dolusu biri olarak sabretmem kısa sürerdi.Kandemir holding.Bu holdingin ismini bir kaç kez duymuş olabilirdim.Ama ne yaptıklarını pek bilmiyordum.Saate baktığımda gece 3'ü gösterdiğini görür görmez Melisi almak için hemen aşağıya inmeliydim.
Evet parti ortamından nefret ediyordum.Yiyişen çiftler daha doğrusu bir gecelik züppeler,birbirini yercesine bakışmalar ve daha fazlası.
Melisi gözüm aradığında bir erkekle dans ediyordu.Ah kızım be birde sarhoş.Neyseki ben içkiden çok etkilenen birisi değildim.Kolay kolay sarhoş olmazdım.Tam Melise doğru ilerlerken kolumdan birisinin çekmesiyle vücuduna çarpmıştım.-Güzeelim nabber?Şuurdaki odaya gitmeyee ne dersiin?
Sarhoş olduğundan kurduğu cümleleri yaygan bir şekilde diyordu.Ama ben Asuysam bu adama gününü gösteririm.
-Evet çok iyi olur.Hadii giidelim!
Kolunu omzuma attı ve odaya doğru ilerlemeye başladı.Tam odanın kapısının önüne geldiğimizde omzumdaki elini sert bir şekilde tuttum ve kıvırarak yere diz çökmesini sağladım.Ardından yakasına iki elimi yapıştırıp bir yerine tekmeyi basınca adam çığlığı bastı. Yere yığılmasını büyük bir sırıtışla izledim.
-Dümende iyisin anladıktaa,Asvaltta gemi yürümezz!
Ohh bee içim rahatlamıştı resmen.Tam gidecektimki adamın saçıma yapışmasıyla geriye çekildim.
-Laaan seen kim oluuyorsunda banna zoorluk çıkarıyoo-
Tam arkama dönüp hamlemi yapacaktım ki adam bir anda yere yığıldı.Arkama baktığımda birisinin adama yumruk attığını gördüm.
-İyi misin?
-İyiyim.Ben kendimi koruyabilirdim.Bunu yapman-
-Hadi ama ben seyirci kalamazdım değilmi?Bu arada ben Cem dedi elini uzatarak.
Asu diyerek uzattığı elini sıktım.Etrafıma baktığımda herkesin bizi izlemek için çember oluşturduğunu gördüm.Yüksek çalan müzikte durmuştu.
Elimi çekip oluşturdukları çemberden uzaklaştım.Müzikte kaldığı yerden devam etmeye başladı.Hayır anlamıyorumda bu insanlar nasıl meraklı melehat ya.Her olay olduğunda acaba böyle mi yapıyorlar.Salla gitsin Asu.Hiçte umrumda değil diğerleri.
Yeniden birisinin kolumu tutmasıyla arkama döndüm.
-Kuuzum bee afferiinn sanaa.Saana yardıım edennde amma yakışııklıydı bee!Genniş omuz-
-Off Melis ya.Hadi gidelim şu yerden.Niye bu kadar içtin anlamıyorumki.
-Yaa amaa senn o çoocukla daha yatıcaktınn.
-Melis bak beni dellendirme!Sarhoşluğun etkisine veriyorum.
Melisin koluna girdim ve taksi çağırdım.
****
Melisi evime getirmiştim.Bu halde evine gitmesi pek uygun değildi.Onun ayılması için küvete yatırdım ve soğuk suyu üzerine tutmaya başladım.
5 yıl öncede birisi sana bunu yapmıştı..Ama o seni sevmiyordu.Aksine sana işkence yapmayı seviyordu yakışıklı adam...
Hayır hayır hayır.Hatırlamak istemiyorum!
Öyle bir şey olmadı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Sadist
RomanceTutku & Aşk Herkesten ve herşeyden kaçabilirsin.Ya kendinden? Güzeller güzeli Asu,yakışıklığıyla ün salmış sadistle karşılaşır.Daha adını bile bilmediği adam ondan çok şeyi almıştır. Ama Asu ona aşkını kaptırdığindan habersizdir. Kader onları birb...