İyi okumalar..Sadist olduğu yerde kalmıştı? Kim kaçırmıştı?
Kız uyurken bile belaydı lan.Ah Asu Yıldırım.
Bunun tek bir cevabı vardı:Hastaneye gitmek.
-Palas yardım ekibini topla.En fazla 1 saatiniz var.Konumu atıyoru-
-Patron ne bir saati.!İmkanı yo-
-Lannn! Sözümü kesme bir!Lafımın üstüne laf istemem iki!!Mezarı boylamak isyemiyorsan..
-Tamam patron hemen.!
Hastanenin önüne geldiğimde Palas ve ekip çoktan gelmiş hastanenin tam karşısında dikiliyorlardı.
Onlara burda beklemelerini söyledim.Daha zamanı değildi.Eğer zorluk çıkarmaya lüzum ederlerse çağıracaktım.
Tabiki kendimde halledebilirdim elinde minik bir kızı tutamayan hayvanları.Fakat acele etmem gerekiyordu.Nedense iç güdülerim acele etmemi söylüyordu.Ben asla iç güdülerimi dinlemezdim aslında.Kafam ne isterse oydu.Ama bu sefer dinlemek istiyordum.
Hastanenin 7.katına asonsör gereği duymadan merdivenlerden çıktım.Evet kamera odasına gidecektim.
Bu işte bir bit yeniği vardı.İllaki odadan dışarı çıkarılmıştı.Yer yarılıp içine girecek hali yoktuya.?
Kapıyı direk açtım ve sakince soru yönelttim.
-Kamera kayıtlarını verin.
Kulakları ağızlarına kadar,ağızları alnına kadar gelmişti.Benden korktuklarını anladığımda dudaklarım intikam gülümsemesiyle yukarıya doğru kıvrıldı.
-Hayır Aybars Kandemir!Verme hakkımız yok.Yasal bir boyutu aşmamız mümkün değil.Lütfen sizi dışarıya alalım.Bir zorluk çıkarmayın aksi taktirde güvenliği çağıracağım.
Dudaklarım yavaş yavaş her zamanki gibi sinirli halimi alırken adama hayretle baktım.Bu cesaret nereden geliyordu lann!Kim olursa olsun bana diz çökmek zorundaydı!
-Lann beyinsizz!Eğer beyni olmayan kafanı koparmamı istemiyorsan siktir olup gidersin!!Yürrüü lann!!
Adama doğru baktığımda gözünde zerre pişmanlık yoktu.Diğerleri zaten korkudan altına işeyecek raddeye gelmişti.Bir şu beyinsiz adam vardı.!
-Aybars Kandemir!!Sınırınızı aşıyorsunuz.Bu yasal bir işlemdir.Ve hastane yetkililerinin izni olmadan size vermeyi geçtim açıp bir saniyesini bile izletemem!!Şimdi çıkın dışarı!!
Artık sabrım kalmamıştı.Karşımda dikilen adamın üstüne çullandığımda ardı ardına yumruklamaya başladım.Lan beyinsiz!Cesaretine ***
Kendimden geçmiştim.Sanki hiç vurmamış gibi hissediyordum ve daha şiddetli vurmaya devam ediyordum.
-Patronn!Adam ölecek!Hadi bırak artık.Adam bilgi saklıyor olabilir.Ölmesi bizim yararımıza olmaz.!
Ayağa kalkıp son kez tekme savurduğumda etrafta hiçbir görevlinin kalmadığını gördüm.Bu bizim lehimizeydi.Hemen müdüre gitmiş olabilirlerdi.Hayır tabikide endişlenmiyordum.Sadece birde orayla uğraşmak istemiyordum.Zaten yeterince bela var başımda.
-Palas diğerleri nerede?Bide onlarla uğraşmak istemiyorum.!
-Ohoo patron sen adamı öyle bir dövüyordunki diğerlerinin korkudan altına işediğini farkettim.Şimdi seni rahatsız etmesinler diye lavoboda hepsini bayılttım.Sorun yok yanii patron!
Sırtına bir tane geçirdim herifin.
-Ahh lann!Sana buraya izinsiz geldiğinin hesabını sorardım ama iyi bir iş çıkardın oğlum hadi yine iyisin.
Deyip göz kırptım.Tam kayıtlara bakmaya ilerleyecektimki şu beyinsiz aklıma geldi.
-Şu beyinsizide alın.Sorgu odasına götürün.Bizzat ben ilgileneceğim.
Palas yanındaki kişilere -adamlarına- yerde harap olmuş adamı sorgu odasına götürmelerini emretti.
*
*
*Düne ait kayıtları bulduğumda sinirlerime hakim oldum ve dikkatlice odasının bulunduğu yeri izlemeye başladım.
Hadi..Hadii.Bir iz!Küçükde olsa bir iz gözüksün!
Palasa göz attığımda çıkış kapısının kayıtlarını kontrol ediyordu.Şüpheli görünen kişiler olabilirdi.
Saniyesine kadar baktığımızdan saatler geçiyordu ve hava kararmıştı ve ben deliye dönmek üzereydim.Lan kız havaya mı uçtu lan?!Bir dakika bi dakika penceree!!Ya birisi pencereden aldıysaa!!Lan niye önceden aklıma gelmedii!!
Zaten odası 2.kattaydı ve yerle az bir mesafesi vardı.Kolaylıkla içeriye girilebilirdi.
-Palas bana odanın penceresinin önünü gösterebilecek bir kayıt bul!Hemenn!
-Dur patron sakin ol!Bakalım hımm.
1 Saat sonra (gece 3)
-Lan daha bulamadınmı!
-Immm buldum galiba patron biraz zor gözüküyor ama başka elimizde kayıt yok burayı gösterebilen.
-Şimdi sen hızlı hızlı ilerlet.Bir gariplik görmemiz lazım!
-Tamam.
Kayıt neredeyse bitmek üzereydi ve ben iyice sinirlenmeye başlamıştım.Asuu nerdesin lan sen!Senden intikamımı alacağım lan!Şu 5 ay kendimde değilim anasını satayım.Ne yaptın bana böyle?!
-Bir dakika bir dakika geriye all!!
Evet birşey görmüştüm.Saat tam 12:30 yani bütün sağlık çalışanlarının öğle paydosu.
-Çok geriye gittin.12:30 a gel Palas.!
-Neee!!Bir dakikaa..Aklıma mukayet olamıyorumm..Bu bu nasıl olurr?!İmkansızz...
.
.
.
Asu pencereden kaçıyorr!!Dert oluyor gidişin be...
.
.
.Aybars Kandemir?İmkansız diyorsunda aşk imkansızlıklardan doğmazmıydı?
Bölüm sonu...
Gecenin ikisi bölüm yayımlayan bir yazar olarak çok deliyim dimi!?
.
İlerki bölümde görüşmek dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Sadist
RomanceTutku & Aşk Herkesten ve herşeyden kaçabilirsin.Ya kendinden? Güzeller güzeli Asu,yakışıklığıyla ün salmış sadistle karşılaşır.Daha adını bile bilmediği adam ondan çok şeyi almıştır. Ama Asu ona aşkını kaptırdığindan habersizdir. Kader onları birb...