°~Öpücükcük~°

3.8K 150 22
                                    


Medya;Sadistin ceza amaçlı Asuya giydirdiği sexy takım :)

Hertarafım donarak uyandım..Etrafa şöyle bir göz gezdirdikten sonra dünki yaşananlar aklıma teker teker gelmişti..Yatağın içine iyice büzülüp yorganı sonuna kadar çektim.Ellerime baktığımda mosmor kesilmişti.Sadece ellerim desem haksızlık olurdu.Vücuduma şöyle bir göz gezdirdiğim an!! Bir dakika bir dakika!?Benim iç çamaşırlarımm değiştirilmiş!Dün dünn ımmm mor takımım vardı evet!Şimdi kız arkadaşlarımın beni sinirlendirmek için aldıkları seksi takım!? İnanamıyorum!Şuan ben iptal.Bacağımı cimcikleyerek bunun bir rüya olmasını bekledim.Gözlerimi açtığımda lanet olsun ki rüya değildi.

Allahım düşündüğüm şey olmasın.O o sadist bu-bunu
ya-pamaz değilmi!?

Sadistimizden.

-Siktir lan ne uyuyorsun siktiğimin küvetinde.

Lanet savura savura kucaklayarak çıkarttım küvetten.Vücudu lanet olsunki buz kesilmişti.

Havlu getirip sardığımda iç çamaşırlarından dolayı sırılsıklam olmuştu.

Dudaklarım yukarıya doğru kıvrılırken..Sahi aklımdan geçeni duyabiliyormusunuz?

Saate baktığımda gece 1 di.

-Kiro!Kızın evini bul ve bütün iç çamaşırları ve kıyafetlerini getir!

-(Kiro hafif gülümsedi) Tamam
a-abi.

Kıyafetlerinin gelmesini beklerken yüzünü inceledim.Kahverengi saçları mavi gözleri dolgun pembe dudaklarıyla baştan çıkarıcıydı.Sahi ben hiç farketmemiştim.

Vücuduna şöyle bir göz gezdirdiğimde dolgun büyük göğüsleri,uzun bacakları ve yumuşacık bir teni vardı.

-Abi!Getirdim.

Siktir tam zamanında!Gidip kıyafetleri aldığımda iç çamaşırı aramaya başladım.Bu kız hepmi sade!!Ateşli hiçmi birşeyi yok.Elime takılan kopçayı havaya kaldırdığımda dudaklarım büyük bir ustalıkla yukarıya kıvrılmıştı.

"Dur bakalım buz prenses... bu takımı görünce ne yapacaksın çok merak ediyorum.."

Işıkları kapatmaya gittim.Daha bunları görmem için geçti.O bana kendi isteğiyle gösterecekti.Zorla veya isteyerek!Yavaş yavaş iç çamaşırlarını çıkardım.Başım yan tarafa dönüktü.Kendimi zor tutuyordum.Hızlıca giydirdikten sonra yatağa yatırdım.

Buz prenses...Senin buzlarını eriteceğim...Kendi ateşimle yakıp kavuracağım seni..Ve sen buna karşı gelemeyeceksin.!

Asu Yıldırım

Kapının açılma sesini duyduğum an gözlerimi sımsıkı kapattım.Ne yapayım?Çok feci bir şekilde utanıyorum.Hayvan herif!

Yatağın içe gömülmesiyle yanıma oturduğunu anladım.Birşeyler mırıldanıyordu.Ama anlayamıyordum.Gözlerimi hafif kıpraştırdığımda sağ yöne doğru bakıyordu.Bende dururmuyum.Tam zamanı saldırmanın.Bacaklarımı etrafına sardım.Ve bir anda ayaklanıp onu ittirmeye çalıştım.
Sadece çalıştım.Onun yere düşmesini beklerken bir anda üstüme çullanmasıyla kaskatı kesildim.Şuan aşırı bir şekilde yakındık.Nefes alış verişi yüzüme çarpıyordu.İttirmeye çalıştığımda bir milim oynamadı.Bir anda ağırlığını üstüme vermesiyle inledim.

"Ahhh!Çekil üstü--Ahhh!Canımı acıtıyorsun.!"

O bundan keyif alırmış gibi hiç beni tınmadı.Tabi ne olacak sadist!!

Daha çok yaklaştı ve fısıltıyla;

"Daha bu hiçbir şey inatçı keçi.Benim kim olduğumu öğreneceksin.!"

"Ya yeter artık yaa!Ben eve gitmek istiyorum.Artık ne yapcaksan yapta kurtulayım be sadist adam!Sen nasıl birşeysin ya!İşin gücün yokmu senin!İşte boşuna kafanı yoruyorum.Ne yapacaksan yapta gi-"

Bir anda dudaklarımda sıcaklık hissetmemle vücudum ateşler içerisinde yanmaya başladı...

Arkadaşlar çok az beğeni ve yorum oluyor.Ve benimde yeni bir bölüm yazasım gelmiyor.Lütfen okumuşken beğenin ve düşüncelerinizi yorumda belirtin.Çok zor olamaz değilmi?

İlerki bölümde görüşmek üzere.!

Bay SadistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin