* Pov. Sylvia
Wstałam po 10, nigdy tak długo nie spałam, ale dobrze że Duke nie przyszedł bo było by już po mnie. Kiedyś się na mnie tak wkurzył nie pamiętam nawet o co, a miał on nóż przy sobie i zrobił mi rany na twarzy. Ale dobrze że za bardzo nie widać gdy sobie nałożę podkład.
I od razu mówię: tak tnę się ale żeby nie myśleć o tym wszystkim, ale później jak ktoś ma do mnie przyjść po prostu nakładam na to podkład i maluję to aby nikt nie widział moich ran.
Jak na razie nikt się nie zczaił że to robię, w sumie dla mnie lepiej.
* Pov. Ash
Ciekawe po co Luke miał jechać do Szwecji, podobno jakaś ważna sprawa... ale ja widziałem w jego laptopie że z jakimś gościem pisał o dziwce w tej Szwecji, podobno jakaś ładna i bardzo dużo brał za nią. Ciekawe kim jest, szkoda że nie można jej zobaczyć xD
Ciekawe jak chłopaki by zareagowali na to, ale nie jestem aż taki wredny i nie będę opowiadał im o tym po co poleciał Luke bo jak by się mu wygadali to by było po mnie ;-; a tego nie chcemy ;-;
Ale mniejsza o to, muszę jutro powiedzieć chłopakom o mojej siostrze, muszę im to powiedzieć ponieważ miało być zero tajemnic. A ja to ukrywam przed nimi, wiem że źle zrobiłem dlatego chce im to powiedzieć jak najszybciej, a Lukowi powiem jak wróci. A teraz idę spać ponieważ jest 1 w nocy.
* Pov. Luke
Byłem w hotelu, była 12:53 muszę zadzwonić do Duka że jednak się spóźnię i około 15 będę, ale on powiedział że nic się nie stało i laleczka siedzi spokojnie w pokoju, że czeka.
Byłem tak podekscytowany tym spotkaniem. Dlatego jak najszybciej poszedłem do łazienki się ogarnąć, kiedy się wykąpałem wybrałem sobie fajny look a mianowicie:
Była już 14:03 postanowiłem że już wyjadę bo droga trwa około 40 minut. Wrzuciłem do kieszeni gumki prezerwatywy, przezorny zawsze ubezpieczony. Szybko wszedłem do mojego cacuszka (samochodu) i wyjechałem z piskiem opon z mojego hotelu. Tak wiem, lubię tak szybko jeździć, ta adrenalina, kocham tą adrenalinę w żyłach.
CZYTASZ
Uprowadzona /5SOS
Fanfiction6 letnia dziewczynka zostaje porwana. W Australi panuje handel dziećmi. Miała w nim uczestniczyć ale czy na pewno tak się stanie ? Tego się dowiecie czytając. Zapraszam 😊👋💜