Μπαίνω μέσα στο προαύλιο του σχολείου και βλέπω την ομάδα τον μαζορετον να ξινηζουν τα μούτρα τους μόλις μας βλέπουν. Εκείνες φοράν ένα κορμάκι - φούστα που κυριολεκτικά δεν καλιπτη τίποτα.
Ακριβώς έτσι ήταν όλες τους.
Μέσα στο σχολείο εκείνη την στιγμή ακούω μια μηχανή . Είναι του Άρη του αρχιγου του ποδοσφαίρου - του πιο δημοφιλεστατο παιδί σε όλο το σχολείο.
Είναι μαζί με τους δύο κολιτους του τον αδερφό μου και τον Κώστα. Με τον Άρη όταν ήμασταν μικροί κάναμε πολύ παρέα αλλά από την πρώτη γυμνασίου αλλαξε,έγινε πιο σκληρός πιο ανεσθιτος για της πράξης του.Αρκετοι λένε ότι φταίει μια κοπέλα για αυτό που είναι τώρα."Ε καλεεε " λέει η Έλενα καθώς εγώ δεν είχα πάρει τα μάτια μου από πάνω του.
" Ναι " λέω εγώ
" Πάμε βόλτα " μου λέει κάι γνεφω καταφατικα.
Η Νικολέτα πάει προς το μέρος του Άρη και κάτι του ψιθυρίζει. Ο Άρης της κάνει ένα πονηρό χαμόγελο και σύμφωνη με αυτό που του είπε η Νικολέτα η αλλιώς Kylie όπως λέει να την φωνάζουν μόνο και μόνο γιατί νωμιζει ότι μιαζει με την Kylie jenner.
Καθώς ξεκολαω το βλέμμα μου από εκεί πάω να φύγω και πέυτο κάτω από την τρικλοποδια της Kylie.Ερχετε κοντά μου και μου λέει:
" Το τρίτο διάλειμμα στης τουαλέτες "
"Ένταξη " της λέω.
Εκείνη την στιγμή χτυπάει το κουδούνι και μπαίνουμε μέσα.
Έχουμε γεωγραφία πρώτη ώρα με την κυρία Μαρία.Την συμπαθώ πολύ και νομίζω και εκείνη εμένα.
Ξεκίνησε το μάθημα εδώ και πολύ ώρα.
Εγώ χάνομαι στης σκέψης μου."Εσύ τι λες Μελίνα; "με βγάζει από της σκέψεις μου η κυρία.
"Ε-ε τι? " της λέω τραβλιζοντας
" Το σπασικλακι δεν ξέρει μάθημα; πως κι έτσι φυτό; " μου λέει η Kylie και νοιώθω τα μάτια μου βούρκομένα . Όχι - όχι τώρα μην κλαψεις λέω στον εαυτό μου.
"ΑΡΚΕΤΑ " Λέει η κυρία και όλα τα γέλια που ακουγοντουσαν σταμάτησαν εκτός από κάποιους πίσω - πίσω πόυ σιγογελουν.
"Μ-μπορω να βγω έξω; " λέω στην κύρια.Και κουνάει το κεφάλι της με τρόπο που μου λέει να πάω.
Ανοίγω την πόρτα και βγενω.Μπαινω μέσα στης τουαλέτες και παίρνω βαθιές ανάσες για να ηρεμήσω. Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και με αρπάει από τα μαύρα μου μαλλια και μου λέει:
" Μην σε ξαναδώ να κοιτάς το αγόρι μου! " μου λέει και με γρατζουνα με τα τεράστια νύχια της . Εγώ απλά δεν μιλάω γιατί πονάω.
"Άκυρο αυτό με το 3 διάλειμμα ότι ήθελα το έκανα τώρα από εκεί και πέρα από εσένα εξαρτάται " λέει και με άφηνει κάτω και φεύγει, θεε μου γιατί σε εμένα; σκέφτομαι καθώς σκοπιζω το αίμα από τα χίλια μου και από το δέρμα μου που διμιουργιθηκε από τα νύχια της.
Μετά από 5 λεπτά πάω κι εγώ μέσα στην τάξη.
"Όλα καλά; "μου λέει η Έλενα
"Οπως το πάρει κανείς "της λέω άραγε είναι όλα καλά;
Εδώ και πολύ ώρα κάτι λένε τα κορίτσια. Ξαφνικα μου λέει η Έλενα :
"Μπες messager κατά της 5:30 "
"Οκ "της απαντώ
Τελικά κατά της 5:30 μπαίνω messager
Και βλέπω:Από Χριστίνα :
"6:00 στο εμπορικό δεν ακούω κουβέντα "τι να θέλει τώρα?
"Γιατί ;" την ρωτάω
" θα δεις σου έχω μια έκπληξη " μου λέει τη έκπληξη άραγε να μου έχει;
" Οκ θα είμαι εκεί " της απαντώ προσπαθώντας να σκεφτώ τη έκπληξη που μου ετιμαζει....
------------------------------------------------------------
Ομορφιές μου νέο κεφάλαιο ♡ ΑΣΤΕΡΑΚΙ παρακαλώ και ΣΧΟΛΙΑ με της γνωμες σας ♡☆♡
KAMU SEDANG MEMBACA
Το Κορίτσι του Motocross ♡
Fiksi IlmiahΜια νέα 16 χρόνον κοπέλα η Μελίνα πού πηγένει δεύτερα λυκείου μαζί με της κολιτες της χαράζει έναν καινούριο δρόμο για μια καινούρια ζωή . Πως άραγε θα γίνει η ζωή της? ΟΛΟΚΛΙΡΟΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ♡ #NOT COPY ♡