Σήμερα θα πάω αλλαγμένη στο σχολείο, είχα τόσο ανχος για σήμερα ανυπομονώ να δω της εντυπώσεις όλων . Θέλω να δω αν επιτέλους θα με δουν σαν άνθρωπο και όχι σαν ένα αόρατο σπασικλακι με καλούς βαθμούς. Όμως πιο πολύ απ' όλα θα ήθελα να δω την έκφραση αυτού ξανά . Ναι σωστά καταλάβατε... μου άρεσει ο Άρης από όταν ειμασταν μικρή δηλαδή εδώ και καποσα χρόνια αλλά εκείνος ούτε να με κοιτάξει . Ξέρω ότι ποτέ δεν θα μου δώσει σημασία αλλά όσες φορές κι αν προσπάθησα να τον ξεπεράσω δεν μπόρεσα.
Η ώρα είναι 7:40 και έχω ετιμαστη για το σχολείο με τα καινούργια μου ρούχα που ελπίζω να μην τραβιξουν την προσοχή λόγω το ότι απλά θέλω να δείξω πια είμαι όχι να με περάσουν σαν την Kylie.
"Γειά σου γλυκιά μου θες να σε πάω εγώ με το αυτοκίνητο ;"λέει η μητέρα μου.
"Γειά σου μαμα, εμ όχι θα πάω με την μηχανή παρέα με την Έλενα και την Χριστίνα "της απαντώ . Ναι όπως καταλάβατε οδηγώ κι εγώ μηχανή.Ειχα βγάλει διπλόμα το καλοκαίρι και για τα
δέκαταεκτα μου πήραν μια μηχανή, εκτός απο τους γονείς μου και τον αδερφό κάνεις άλλος δεν ξέρει ότι οδηγώ μηχανή για αυτό θα είναι και κάτι καινούριο.Ακούγεται ο ήχος του κουδουνιου, ανοίγω την πόρτα και μπαίνουν τα κορίτσια μέσα.
" Μισό λεπτό να πάρω το κράνος και τα κλειδια και έρχομαι " τους λέω και τρέχω να βρω τα κλειδιά καθώς το κράνος το έχω στον καναπέ.
"Ετιμη; "Ρώτα η Έλενα.
"Ναι "της απαντώ
"Να προσέχετε "λέει η μαμά μου
" Ναι μαμα ωραία τώρα πάμε" λέω στα κορίτσια και προχωράμε προς την εξωπορτα.Μεσα σε λίγη ώρα με αρκετή ταχύτητα φτάνουμε στο σχολείο. Όλοι μας κοιτάν.
Έτσι ήμουν στο σχολείο σήμερα . Εύχομαι να μην με κρίνουν για την αλλαγή μου.
Βγάζω το κράνος και το περνάω γύρω από το καρπό του χεριού μου.Ασφαλιζω την μηχανή μου και μπαίνω στο προαύλιο . Όλοι προσπαθούν να καταλάβουν πια είμαι σχολιάζοντας την εμφάνιση μου και τα χαρακίριστηκα του προσοπου μου.
Με πλησιάζει η Kylie. Καιρός ήταν να έρθει και να με απηλειση όπως κάνει εδώ και 3,5 χρόνια αλλά όχι σήμερα! Είμαι αποφασισμένη και τίποτα δεν θα το αλλάξει αυτό.
"Βρε - βρε το σπασικλακι αλλαγές..." τώρα θα σου δείξω εγώ Kylie επιτέλους εδώ είμαστε..
"Είδες Kylie κάποιοι αλλάζουν δεν σχολιάζουν και κουτσομπολευουν σαν κάτι άλλες "της λέω με όλο μου το θάρρος.
" Αυτά όχι σε εμένα φυτό " πάει να με σφαλιαρισει.Με τα γρήγορα αντανακλαστικα μου της πιάνω το χέρι από το καρπό και το σφήκα . Όλοι έχουν σχηματίσει ένα κύκλο γύρω μας και μας παρακολουθουν προσιλομενοι.
"Ως εδώ Kylie η καλητερα να πω Νικολέτα; δεν θα με ενοχλείς άλλο τέρμα!" Της λέω και αφήνω απότομα το χέρι της και απομακρινομαι από εκεί ως που νιώθω ένα χέρι να με πιάνει απαλά και να με γύριζει προς το μέρος του.....
------------------------------------------------------------
Γειά σας! ♡ Ένα νέο κεφάλαιο ανέβηκε! Παρακαλώ ΑΣΤΕΡΑΚΙ και ΣΧΟΛΙΟ με της γνώμες σας! ☆☆☆
BẠN ĐANG ĐỌC
Το Κορίτσι του Motocross ♡
Khoa học viễn tưởngΜια νέα 16 χρόνον κοπέλα η Μελίνα πού πηγένει δεύτερα λυκείου μαζί με της κολιτες της χαράζει έναν καινούριο δρόμο για μια καινούρια ζωή . Πως άραγε θα γίνει η ζωή της? ΟΛΟΚΛΙΡΟΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ♡ #NOT COPY ♡