Τελευταίο κεφάλαιο ομορφιές! ♡
Prov Μελίνα.Σήμερα είναι Τρίτη το πρωί και με την Έλενα έχουμε κανονίσει να πάμε για καφέ ενώ η Χριστίνα δεν μπορούσε είχε να εμψύχωση τον Σταύρο. Γκουχου Γκουχου.
Σε μισή ώρα θα έρθει από εδώ να με πάρει με τα πόδια να φύγουμε γιατί το καφέ είναι κοντά στο σπίτι μου οπότε δεν θα χρειαστούμε την μηχανή μου.
Μετά από 45 λεπτά...
"Μελίνα εγώ λέω να πηγενουμε σιγά σιγά σε δύο ώρες είναι οι αγώνες πρέπει να ξεκούραστουμε "λέει η Έλενα και γνεφω.
Καθώς περπαμε στον δρόμο μιλάμε . Δηλαδή όχι εγώ η Έλενα...με έχει πριξει για τον Κώστα μέχρι και το ζώδιο του μου είπε.Αιγοκαιρος με ωροσκόπο κριό.
Καταλάβετε τώρα τι περνάω; Εκεί λοιπό που περπατάμε η Έλενα πάει να φύγει κάτω αλλά ευτυχώς την προλαβαίνω στο τσακ.Και να συμπληρώσω ότι ούτε ένα ευχάριστο δεν μου είπε. Κανονικά έπρεπε να την αφήσω να φάει τα μούτρα της αλλά την αγαπάω μωρέ.
Όλες έχουμε μια φίλη τρελή που πρέπει να την σκωτοσουμε αλλά την αγαπάμε.Μετά από 1 ώρα...
Όλα είναι έτοιμα.Σε μια ώρα είναι ο αγώνας και έχω τρομερό ανχως.
Περνώ την μηχανή και καλή μας επιτυχία.Μετά από μισή ώρα...
Prov Άρη
Σε μισή ώρα ξεκινάει ο αγώνας και όλη είναι εδώ έκτος από την Μελίνα.
"Τι έγινε μας εγκατέλειψε το τσουλακι γιατί ξέρει πως θα χάσεις; "λέει ο Μιχάλης και γυρνάω να τον κοιτάξω.
"Όχι απλά αργισε τώρα δίνε του μην σε μαζεύουν με τα κουτάλια" του απαντώ και σπροχνω την μηχανή προς την εκηνησει.
Όσο πάει όμως και η πιθανότητα να με εγκατέλειψε η Μελίνα μεγαλονει αλλά τι λέω? Δεν θα το έκανε ποτέ αυτό δεν είναι από αυτές.Ξαφνικά ο ήχος της ανακοίνωσης ακούγετε και η μέγαλη οθόνη ανοίγει προς όλους μας .
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Το Κορίτσι του Motocross ♡
Научная фантастикаΜια νέα 16 χρόνον κοπέλα η Μελίνα πού πηγένει δεύτερα λυκείου μαζί με της κολιτες της χαράζει έναν καινούριο δρόμο για μια καινούρια ζωή . Πως άραγε θα γίνει η ζωή της? ΟΛΟΚΛΙΡΟΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ♡ #NOT COPY ♡