Σήμερα είναι Σάββατο και έχουμε να πάμε στο πάρτι. Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί είναι το δεύτερο μου πάρτι και από ότι νομίζω θα πάει καλητερα από το πρώτο.
Αυτή την στιγμή κάνω προπόνηση με την μηχανή μου σε ένα δρόμο μοναχικό που μόνο εγώ ξέρω.Αυτο το μερος το ξερω εδω και 4 χρονια και εχω κανει ενα μικρο μιστηκο "καταφιγιο".Συνιθως κρατάω και χρόνο για να δω της επίδοσης μου,
η ώρα όμως έχει πέρασει και είναι 2:00 το μεσιμερη και στης 3:00 έχουμε με τα κορίτσια σηναντιση στο σπίτι μου για να ετιμαστουμε.Πηγενω με την μηχανή μου στο "καταφύγιο "μου και περνώ την μαύρη μηχανή μου και φεύγω σπίτι . Τώρα θα ρωτάτε 《έχει και άλλη μηχανη;》και ναι έχω όμως κανείς δεν το ξέρει την έχω πάρει με δικά μου λευτα που μάζευα για αυτήν ,είναι πιο πολύ για το χώμα ενώ η άλλη για βόλτες και για κεντρικό.
Μετά από 40 λεπτά διαδρομή με την μηχανή....
"Ήρθα "λέω για να με ακούσει η μαμά.
"Χεστικαμε "φώναζει ο Σταύρος.
"Να τα φάτε "του απαντώ και ακούω κάτι γέλια.
Μπαίνω στο σαλόνι και όλη η παρέα είναι μαζεμένοι εκεί όπως και ο Άρης.
"Που εισουν λαγουδάκι μου; "λέει ο Άρης.Ωχχχ τώρα ξαναπιασαμε το λαγουδάκι;
"Μία βόλτα να ξεσκασω λαγε "του απαντώ . Αφού τα θα έχουμε δεν νομίζω να έχει θέμα να τον αποκαλώ έτσι.
"Καλααα "λέει και γελάει στο τέλος.
"Εμείς να πάμε επάνω να ετιμαστουμε "λέει η Έλενα.
"Από τώρα ;στης 9:00 είναι το πάρτι" λέει ο Κώστας και τα κορίτσια γουρλονουν τα μάτια τους.
"Κορίτσια είναι αστες να γίνουν όμορφες "λέει ο Άρης.
"Γιατί τώρα δεν είμαστε; "του λέω κάνοντας πως παρεξιγηθηκα.
"Δεν είπα κάτι τέτοιο "λέει με την υπέροχη φωνή του κοντά στο αυτί μου και με φιλα στο στόμα λίγο πεταχτά.
"Ρέ παιδια τα μέλια!"λένε και οι 4 με μία φωνή και ξεσπαμε σε γέλια αλλά θα τους φιαξω εγώ έναν έναν.Πρωτα την Έλενα μετα την Χριστίνα μετά τον Κώστα μετά τον Σταύρο και μετά τον Άρη . Θα γίνει της Kylie!(της πουτανας αλλά εμείς θεωρούμε πως είναι το ίδιο πράγμα )
Ανεβήκαμε τις σκάλες και κλιστηκαμε στο δωμάτιο μου. Ας ξεκινήσουμε...
"Έλενα τα έχεις με τον Κώστα έτσι; "της λέω και αυτή με κοιτάζει κοκκινησνενη και μου απαντά ένα χαμηλοφωνο
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το Κορίτσι του Motocross ♡
Ficção CientíficaΜια νέα 16 χρόνον κοπέλα η Μελίνα πού πηγένει δεύτερα λυκείου μαζί με της κολιτες της χαράζει έναν καινούριο δρόμο για μια καινούρια ζωή . Πως άραγε θα γίνει η ζωή της? ΟΛΟΚΛΙΡΟΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ♡ #NOT COPY ♡