Μπράβο το κορίτσι μου♡

211 15 0
                                    

Σήμερα είναι πρωί Δευτέρας . Κυριολεκτικά . Είναι 5:00 ώρα το ξυμερομα και αύριο είναι ο αγώνας με της μηχανές και χαίρομαι όσο τίποτα.

Ακριβώς δίπλα μου κάθεται ο Άρης και κοιμάται . Λογικά θα τον πείρε ο ύπνος το ξυμερομα δηλαδή πιο πριν.

"Θα με ματιάσεις σε λίγο "λέει ο Άρης τρομαζοντας με και τα γέλια του ακούγονται σε όλο το δωμάτιο . Ευτυχώς υπάρχουν άλλοι δύο άνθρωποι στο δωμάτιο που είναι και εκείνοι ξύπνοι μαζί με τους συγγενείς τους.

"Καλά κάνω και σε κοιτάω βασικά μόνο εγώ έχω αυτό το προνόμιο "λέω και με φυλάει πεταχτά.

"Μου άρεσει όταν έχεις αυτοπεπειθυση"μου λέει ξανά και απλά πεθαίνω από αυτά που ακούω.

"Κι εμένα όταν λες τέτοια "λέω και τότε μπαίνουνε όλοι οι υπόλοιποι...σχεδόν...μονο εκείνος δεν μπεικε...είναι από έξω σε μια καρέκλα και φαίνεται πολύ λίγο αν τον παρατηρήσεις.

"Αγάπη μου σήμερα στης 7:00 παίρνεις εξητιριο Εντάξει; "λέει η μητέρα μου και γνέφω.

Ωραία επιτέλους θα φύγω δεν μου αρέσει εδώ μέσα είναι αποπνιχτυκα.

Μετά από 1:45 λεπτά...

Σε λίγο θα πάρω το εξιτήριο και θα φύγω . Όλη αυτήν την ώρα εγώ και τα παιδια όπως και η μαμά καθόμαστε και μιλάμε για γενικά και αόριστα θέματα.
Ο μπαμπάς έχει φύγει εδώ και μια μισή ώρα σχεδόν . Απλά έκανε ότι έκανε και τώρα προσπαθεί να μας το παίξει καλός πατέρας.Δεν είμαι άδικη γιατί και αυτά τα 17 χρόνια εμένα δεν μου έδωσε πότε σημασία μόνο τον Σταυρό αγαπούσε . Λογικά ήθελε μόνο γιο για να είναι περιφανος για αυτόν . Εμένα δεν μπορώ να πω ότι δεν με πειράζει η ότι δεν με πείραξε πότε απλά μετά από τα έντεκα μου δεν εδώσα ούτε εγώ σημασία,κουραστικά να προσπαθώ χωρίς αποτέλεσμα έτσι τα παράτησα.

"Που ταξηδευεις Μελίνα; "με ρώτησε η Έλενα και όλοι στραφικαν προς το μέρος μου.

"Τίποτα το ιδιαίτερο ,τι έχασα; "λέω και κοιτάω μια τον Άρη μια την Έλενα και τον Κώστα . Βασικά είναι σαν βδέλλες οπότε τους κοιτάω και τους δύο 😏.

"Σήκω να ετιμαστεις μόλις πείρα το εξιτήριο" λέει η μαμά καθώς μπαίνει μέσα.Μα καλά πότε βγήκε; τέλος πάντων σημασία έχει ότι φεύγω από εδώ πέρα επιτέλους.

"Ωραία εγώ θα πάρω τα πράγματα της και εσείς βγητε έξω παρακαλώ "λέει ο Άρης και όλοι αμέσως βγενουν μαζί με αυτόν αφήνοντας μου εμένα να σηκωθώ και να αλλάξω στο μπάνιο που έχει το δωμάτιο.

Το Κορίτσι του Motocross ♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora