Ξύλο♡

201 17 0
                                    

Έχουμε φτάσει έξω από το πάρτι που γίνεται μαζί με τον Άρη και τα παιδια που μόλις σταμάτησαν και βγήκαν από τα αυτοκίνητα τους.

"Πάμε μέσα; "με ρωτά ο Άρης.

"Πάμε "του λέω και με φίλα πεταχτά.

Καθώς μπαίνουμε μέσα ο Άρης μου κρατά το χέρι τρυφερά και από ότι έχω καταλάβει πολλά βλέμματα έχουν πέσει εκεί.

"Κορίτσια πάμε να σας φέρουμε ποτά "λέει ο Κώστας.

"Τι θα πάρετε; "λέει ο Σταύρος λίγο δυνατά για να τον ακούμε.

"Εγώ ένα μοχίτο "λέει η Έλενα και κοίτα τον Κώστα.

"Κι εγώ "λέει η Χριστίνα.

"Εγώ μια βότκα"λεω και κοιτώ τον Άρη.

"Ότι θέλουν τα κορίτσια μας "λέει ο Άρης και τονίζει το "μας"

Μετά από λίγη ώρα τα αγόρια μας φέρνουν τα ποτά μας και σιγά σιγά αρχήζούμε να χορεβουμε ένα πολύ δυνατό κοματι που μας έβαλε ο Dj .

Μέχρι που μπαίνει στο μαγαζί ή Kylie με υφακι ντίβας . Αυτό που φοράει είναι... βασικά δεν φοράει σχεδόν τίποτα μέχρι και το εσώρουχο της φενεται αν φοράει δηλαδή.

Γυρίζει και με κοιτά με μισώς και όλοι ξέρουμε τον λόγο τον οποίο ακόμα δεν μπορώ να συνηδιτοποιησω.
Δεν είναι και ότι πιο εύκολο να τα έχε με αυτόν που θες εδώ και καιρό και παράλληλα να είναι το πιο δημοφιλές παιδί και ο πιο ωραίος του σχολείου μας.

"Πάω μισό λεπτό να πάρω κάτι να πιω και έρχομαι."λέει ο Άρης αλλά εμένα μου φενεται περίεργο.

"Οκ"του απαντώ αλλά τον περνώ από πίσω χωρίς να με καταλάβει.

Πάει προς τα ποτά και εκείνη την στιγμή εμφάνιση κάνει η Kylie και αρχίζει να του μιλά.

"Γειά σου "του λέει.

"Γειά "της απαντά κοφτά.

"Πώς και μόνος; "τον ρώτα . Θεέ μου θα της σπάσω τα μούτρα.

"Δεν είμαι μόνος ήρθα με την Μελίνα "της λέει απότομα ξανά.

"Μήπως θες να πεξουμε ένα παιχνίδι; "του λέει και κολλάει επάνω του . Είμαι ειτιμη να κάνω την εμφάνιση μου αλλά περίμενω την απάντηση του.

"Παραταμε Kylie και βρες άλλον να σε πηδειξη "της απαντά αλλά εκείνη δεν το βάζει κάτω.

"Μα εγώ μόνο εσένα θέλω "λέει και τον πλησιάζει.

"Εγώ όμως θέλω άλλη "απαντά ο Άρης.Ηρθε η ώρα να κάνω την εμφάνιση μου.

"Γειά σας "λέω και τους κοιτάζω αυστηρά.

"Μελίνα δεν είναι αυτό που φενεται "λέει και με κοιτά στα μάτια.

"Άσε ξέρω τι γίνεται..."λέω και πλησιάζω κοντά τους.

Ο Άρης περιμένει την επόμενη μου κηνηση η οποία δεν αργή.

Πιάνω από το μαλλί την Kylie και την ρίχνω κάτω ανέβενω από πάνω της και αρχηζω να την χτυπάω όπου βρω με νεύρα . Γύρω μας έχει μαζευτεί πολλοίς κόσμος.Μεαα από αυτό το κόσμο ακούγονται σφιριγματα και πολλές φωνές υποστήριξης.Ο Άρης και άλλα παιδια προσπαθούν να μας χωρίσουν αλλά μάταια.

Της ριχνω την τελευταία σφαλιάρα και σικονομαι από πάνω της και την φτηνω στα μούτρα.

"Τώρα πηγενε γαμησου με όποιον θες έτσι κι αλλιώς για λύπηση είσαι" της απαντάω και όλοι χητοκροτανε και φωνάζουν .

"Θα μου το πληροσεις αυτό "μου λέει κάι κρατά την κοιλιά της

Τελικά το ένστικτο μου ήταν σωστό πέρασα πιο ωραία από ότι φαίνεται.

Μετά από 2:30 ώρες....

Είμαι σπίτι μου και οι γονείς μου λυπουν.Λογικα θα βγηκαν και εκείνοι.

Νυστάζω τόσο πολύ και είμαι τόσο κουρασμένη γιατί εδώ και δύο ημέρες δεν κοιμήθηκα καλά δηλαδή μόνο 3 ώρας κοιμάμαι και μετά ξυπνάω.

Μετά από 2 ημέρες...

Είμαι στο σχολείο μαζί με τα παιδια και σηζηταμε για το προταθλημα τον μηχανών που θα γίνει σε 6 ημέρες.

"Μελίνα που χάνεσαι; "λέει η Έλενα στο αυτή.

"Πουθενά "λέω.

"Σίγουρα; "με ξαναρωτα

"Σίγουρα "της λέω και τότε χτυπάει το κουδούνι για να σχολασουμε.

"Μωρό μου σήμερα θα βγούμε; "με ρωτά ο Άρης.

"Έχω φροντιστήριο "του απαντώ με λίγο χαμόγελο.

"Τι ώρα; "με ξαναρωτά.

"7-9 "του λέω και διχνει να στεναχοριεται.

"Μήπως θες να έρθεις από το σπίτι μου να δούμε ταινία; "του λέω μήπως του φτιάξω την διάθεση και από ότι κατάλαβα χαρικε.

"Θα έρθω κατά της 5 "μου λέει και μου δίνει ένα πεταχτο φίλη και εκεί χωρίζουν οι δρόμοι.

-------------------------------------------------------------

Γειά σας και πάλι ♡♡♡ένα νέο κεφάλαιο ανεβεικε.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣΤΕΡΆΚΙ ΚΑΙ ΣΧΌΛΙΟ ♡♡♡♡♡☆☆☆☆☆Αν θέλετε κάτι η κάποιον να διτε στο επόμενο κεφάλαιο δεν έχετε παρά να το πείτε ♡

Το Κορίτσι του Motocross ♡Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang