Βόλτα...

209 15 0
                                    

Η ώρα πέρασε γρήγορα και ήρθε το σχολασμα.Φτανω σπίτι με την μηχανή σε λιγότερο από 10 λεπτά.Μπαινω μέσα και κατευθύνομαι προς το δωμάτιο μου για να αλλάξω καθώς κάνει πολύ ζέστη για τέλη Σεπτεμβρίου αφού έτσι μου έρχεται να πάω να κάνω βουτιά στην παραλία πιο κάτω . Τώρα που το σκέφτομαι....δεν είναι κακία ιδέα !Αρπάζω το κινητό από το κομοδίνο και στέλνω μήνυμα στην ομαδική μου με τα κορίτσια.

Από Μελίνα :

"Κορίτσια έχω τρελή ιδέα!"

Από Έλενα :

"Πες τι σκέφτεσαι πάλι γιατί βαριέμαι"

Από Μελίνα :

"Είστε για μπάνιο στην θάλασσα? "

Από Χριστίνα :

"Εγώ μέσα έχει μια ζεστή...."

Από Έλενα :

"Μ2"(για όσες δεν το ξέρουν σημαίνει me too)

Από Μελίνα :

"Ωραία κατά της 3:00 έξω από το σπίτι μου με μηχανές "

Από Χριστίνα και Έλενα :

"Οκ"

Η ώρα ήταν 2:30 και σε μισή ώρα έπρεπε να είμαι έτοιμη πήρα το μαγιό μου και μία τσάντα με όλα τα απαραίτητα . Πάνω από το μαγιό φόρεσα ένα crop top και ένα τζιν σορτσάκι από κάτω. Κατεβενω κάτω και βλέπω την μητέρα μου στην συνηθησμενη αγαπημένη της κουζίνα να φτιάχνει κάτι και τον αδερφό μου στον καναπέ να βλέπει τηλεόραση δηλαδη την αγαπημένη του εκπομπή.

"Που πας τέτοια ώρα;"με ρωτά ο Σταύρος.

"Θα πάω παραλία με τα κορίτσια έχει πολύ ζέστη σήμερα "λέω και του χαρίζω ένα από τα γλυκά χαμόγελα μου.

"Οκ αλλά θα έρθω και εγώ "μου λέει και γουρλονω τα μάτια μου.

"Ούτε να το σκευτεσε "του λέω καλά αν ήταν εδώ η Χριστίνα θα με σκοτονε.Δεν σας το πα; η Χριστίνα εδώ και 1,5 μήνα γουστάρει τον Σταύρο και η Έλενα τον Κώστα που αυτοί οι τρις + τον Άρη παν πακέτο.

"Έλα πλάκα κάνω να περάσεις καλά "λέει και με βγάζει από μία δύσκολη θέση.

"Μελίνα στης 7 να είσαι πίσω θέλω βοήθεια με της κούτες στην αποθήκη."λέει η μαμά μου.

"Γιατί ο Σταύρος δεν μπορεί; "ρωτάω παραπονεμενα.

"Εγώ θα βοηθεισω τον μπαμπά με κάτι που μου ζήτησε μικρή "λέει ο Σταύρος. Πόσο μου την σπάει όταν με λέει μικρή ενώ με περνά μόνο λίγα δευτερόλεπτα...και ναι φίλες και φίλοι είμαστε δίδυμοι ενώ δεν μιαζουμε και πολύ . Τέλος πάντων δεν ασχολούμαι αλλά την επόμενη φορά θα της φάει δεν θα μου χαλάσει εκείνος την ημέρα.

"Καλά εγώ φεύγω είναι 2:57 "λέω και φεύγω όλο χαρά.

Περνώ τα κλειδιά της μηχανής και βγαίνω έξω όπου βλέπω μόνο την Έλενα.

"Γειά που είναι η Χριστίνα ;"της λέω

"Γειά η Χριστίνα έρχεται είναι στο δρόμο" μου απαντά και εκείνη την στηγμη φτάνει η Χριστίνα 1000 χρόνια θα ζήσει.

"Να με κι εγώ πάμε; "μας λέει

"Πάμε" λέμε φωναχτά και γελάμε όλες μάζι .Μόλις φτάνουμε παρκάρουμε της μηχανές μας και περνούμαι της τσάντες μας για να πάμε κάτω στην θάλασσα.Εκει βγάζουμε τα ρούχα μας και μένουμε με τα μάγιο μας . Μπορώ να πω ότι μας πάνε πολύ διότι όλα είναι καινούργια και τα πήραμε την ημέρα που πήγαμε εμπορικό.

Εκεί δεν είχε πολύ κόσμο πέρα από κάτι παιδια της ηλικίας μας αλλά εγώ αυτά τα παιδια κάπου τα ξέρω...

-------------------------------------------------------------
Αγάπες μου Γειά σας ♡
Συγγνώμη που έχω να ανεβάσω τόσο καιρό αλλά είχα δουλειές!
ΑΣΤΕΡΆΚΙ αν σας άρεσε και ΣΧΌΛΙΟ με της γνώμες σας ☆♡☆

Αυτά που φορούσαν τα κορίτσια:

Η Χριστίνα :

Η Έλενα :

Και η Μελίνα :

Το Κορίτσι του Motocross ♡Onde histórias criam vida. Descubra agora