Θάλασσα

213 14 0
                                    

Αυτά τα παιδιά εγώ κάπου τα ξέρω...Μα βέβαια σιγά μην δεν ήταν αυτοί εδώ.

"Αυτοί εκεί είναι ο Άρης ,η Kylie ,ο Κώστας, η Νεφέλη,ο Μιχάλης; "Λέει η Έλενα.

"Ποιος είναι ο Μιχάλης; "λέει η Χριστίνα σιγά σιγά για να μην την ακούσουν.

"Ένας καινούργιος στο τμήμα μου"
Λέω και μπαίνω κι εγώ μέσα στην συζήτηση.

"Φανταστείτε την Kylie να προσπαθεί να τον ρίξει στα δυχτια της" λέει η Έλενα και πεθάναμε να γελάμε.

Εγώ μόλις σταμάτησα να γελάω άνοιξα την τσάντα μου και έβγαλα την πέτσετα μου στρωνοντας την στην ζεστή άμμο . Την ίδια κίνηση έκαναν και τα κορίτσια.

"Πάμε για καμία βουτιά; " λέει η Χριστίνα.

"Φυσικά και ναι " λέει η Έλενα και γυρίζουν να με κοιτάξουν.

"Θα έρθεις; "μου λεν ταυτόχρονα.

"Σε ένα τέταρτο γιατί θέλω να κάτσω λίγο "της απαντώ.

"Εντάξει εμείς μπαίνουμε" λέει η Χριστίνα.

"Οκ "της απαντώ.

Μετά από λίγη ώρα ακούω μια γνώριμη φωνή.

"Ήρθα κι εγώ! "Λέει και φυσικά ποιος θα ήταν; Ο αγάπημενος μου αδερφουλης ο Σταύρος. Με πλυσιαζει με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

"Γειά Μελίνα τι νέα; "με ρωτά ο Σταύρος.

"Μια χαρά μωρέ εσύ; "τον ρωτάω με ηρωνια.

"Μια χαρά "μου λέει και πάει να φύγει αλλά τον προλαβενο κρατοντας του τον καρπό.

"Γιατί ήρθες; "τον ρωτάω.

"Για μπάνιο "μου λέει.

"Οκ η παρέα σου είναι εκεί "του λέω και διχνω όλοι την τρελοπαρεα του.

"Τα λέμε τότε "μου λέει και με γρήγορο βιματησμο πάει προς αυτούς.

Εγώ τελικά αποφασίζω να μπω στην θάλασσα που τόσο λατρεύω και να πάω κόντα στα κορίτσια.

"Αντε καλέ ανησηχισαμε "μου λέει η Έλενα.

"Δεν πειράζει τώρα είμαι εδώ "της λέω.

"Έναν αγώνα μέχρι εκεί; "λέει η Χριστίνα.

" Ναι για να μας κερδιση η Μελίνα" λέει η Έλενα.

"Το ξέρω αλλά προσπάθησε έστω."της λέει η Χριστίνα.

"Οκ 3....2....1 πάμε! "Λέει η Έλενα και αρχίζουμε να κολομπαμε όλες μέχρι μια μπλε σημαδουρα.

Το Κορίτσι του Motocross ♡Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ