Ακόμα μεθυσμένος

223 16 0
                                    

Επιτέλους ήρθε ο αδερφός μου σπίτι μετά από καμιά ώρα τελικά.Ανοιξα την πόρτα του σπιτιού και τον έβαλα μέσα αθόρυβα.

"Τι κάνεις ξύπνια τέτοια ώρα μικρή; "μου λέει.

"Πρώτον δεν είμαι μικρή με περνάς μονο 3 δευτερόλεπτα και δεύτερον δεν μπορώ να κοιμηθώ με τίποτα"του λέω με λίγα νεύρα.

"Καλητερα να κοιμιθεις έχεις τα χάλια σου "μου λέει και του ξεφεύγει ένα γελακι.

"Βρε αντε μου στο διολο και εσύ και ο άλλος επάνω" του λέω με σιγουριά στην φωνή.

"Γιατί τον βρίζεις τον άνθρωπο; "

"Δεν είναι άνθρωπος και δεύτερον γιατί φασονοταν με την Kylie μετά από αυτό που σας είπα....με προδοσε "λέω και νιώθω τα μάτια μου υγρά.

"Είναι μαλακας μην τον παρεξειγης "μου λέει και με ακουμπα φιληκα στον ομω.

"Το ξέρω αλλά της μαλακιες του να της κρατά για τον εαυτό του "

"Τέλος πάντων οι γονείς μας κοιμούνται;" μου λέει κάπως πιο ήρεμα.

"Ναι πάλι καλά"του λέω κι εγώ κάπως πιο ήρεμα.

Εκείνη την στιγμή ανοιγη η πόρτα και βγενει ο Άρης αυτή την φορά με ένα μπουκάλι βότκα.Μας πλισιαζει ακόμα μεθυσμένος και μας λέει.

"Πάρτι έχουμε και είστε τόσοι πολλοί και εμένα δεν με φωνάξατε;"

"Τόσοι πολλοί? "Λέει ο Σταύρος

"Άσε έχει πιει πολύ και δεν ξέρω το γιατί "του λέω

"Αυτή φταίει..."λέει και διχνει το μπουκάλι που κρατούσε

"Η βοτκα; "τον ρωτάω με ένα ύφος απορίας αλλά και μιας δωσης ειρωνείας ταυτόχρονα.

"Άσε Μελίνα μεγάλη ιστορία μια άλλη φορά "μου λέει ο Σταύρος.

"Οκ καθηστε και πάω να φτιάξω καφέδες σε πέντε λεπτά θα είμαι πίσω "τους λέω.

"Εγώ πάω να βάλω μουσική και να ξεκινήσουμε το πάρτι! "Λέει ο Άρης ζαλισμένος.

"Εσύ θα σκάσεις και θα βάλεις το πισινό σου κάτω να μην τον χαρακτηρισο αλλιώς "λέει ο Σταύρος.

"Καλά αλλά αυτή θα πρέπει να μου κάτσει" λέει ο Άρης δίνοντας το κενό δίπλα μου.

"Πια λέει; "απαντώ σε αυτά που λέει ο Άρης δίνοντας τον λόγο στον Σταύρο.

"Εσένα..." μου απαντά ο Σταυρός περνοντας τον έναν από τους τρις καφέδες από τον δίσκο.

"Τελικά είναι πολύ μεθυσμένος "απαντώ

"Ναι πολύ "απαντά ο Σταύρος με σφιγμένα τα δόντια.

Δίνουμε στον Άρη τον καφέ του και το πίνει μονορούφι.Φενεται να σινερχετε.

"Αϊδία "λέει ο Άρης.

"Σκέτος είναι τι περίμενες;" λέω και πίνω μια γουλιά από τον δικό μου καφέ.

"Από εσένα τίποτα "μου απαντά

"Αντε μου στο διαολο Άρη "του λέω

"ΠΑΙΔΙΑ ηρεμιστε έλεος "λέει ο Σταύρος.

"Έμα με προκαλή"του λέω όλο νεύρα.

"Λοιπόν εγώ πάω να αλαξω εσύ κάτσε με τον χαμένο "συμπλιρωνο

Βλέπω το ρολόι και έχει πάει 6:45 Ίδη έχει ξυμεροση και ο ήλιος φωτίζει το μερος τριγύρω....

-------------------------------------------------------------

Ομορφιές μου άλλο ένα κεφάλαιο ανέβηκε ♡

Αστεράκι και Σχόλιο με της γνωμες σας! Θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο μέχρι τότε see ya ♡♡♡

Το Κορίτσι του Motocross ♡Onde histórias criam vida. Descubra agora