"Αδερφουλα δεν σε είχα για τόσο μάγκα....μονο που δεν κατάλαβα κάτι...γιατί της είπες 《 φτάνει πια 》;"
Λέει και δίπλα του στέκεται ο Άρης με ένα χαλαρό αλλά και περίεργο ύφος."Θα τα πούμε όλα όταν έρθει η ώρα" του απαντώ κοιταζωντας μια εκείνον και μία τον Άρη.
"Καλά μετά το σχολείο όλοι στο γνωστό καφέ " λέει και γνεφω καταφατικα.
"Οκ θα είμαστε εκεί " λένε τα κορίτσια και Ο Άρης σχεδόν ταυτόχρονα.
Μετά το σχολασμα...
Είμαι έξω από το γνωστό μας καφέ μαζί με την Έλενα και την Χριστίνα ως που φτάνει Ο Σταύρος και ο Άρης.
"Πάμε να καθίσουμε; "λέει η Έλενα.
"Ναι καλητερα εκεί που δεν θα μας ακούν " λέει η Χριστίνα καθώς διχνει ένα στρογγυλό τραπέζι στην άκρη του μαζαγιού.
"Τώρα για πες τι έγινε εκεί; "μου λέει ο Σταύρος.
"Λιπον ακου εδώ και 3,5 χρόνια η Kylie με ενοχλεί πηραζωντας με δηλαδή κάνοντας μου bulling με εκβιασμούς . Πότε δεν μου είπε το γιατί απλά μια μέρα έτσι ξαφνικά θυμοσαι μαζί μου χωρίς κανένα λόγο . Δεν ξέρω πραγματικά την την έχει πιάσει και έκανε έτσι, όσους και αν ρώτησα ούτε εκείνοι ξέραν."του λέω και με κοιτά με τα μάτια του διάπλατα ανοιχτά.Ο Άρης όμως δεν αντιδρά απλά κάθετε και ακούει χωρίς να μιλά.
"Γιατί δεν μου το είπες; " με ρωτά με τα μάτια του να έχουν πάρει φωτιές.
"Με εκβίαζε ότι αν το πω σε κάποιον θα σε πράξει όπως και όλους όσους είναι φίλοι σου και φίλοι μου ακόμα και συγγενής."
"Για το μόνο που χαίρομαι είναι ότι έβαλες ένα τέλος σε αυτή την ιστορία προτού γίνει κάτι χειρότερο" μου λέει και με αγγαλιαζει τόσο σφιχτά που σε λίγο θα σκάσω.
"Κι εγώ "του ψιθυριζω.
"Λιπον ας μην στεναχωριομαστε άλλο ας βγούμε σήμερα μιας και είναι Παρασκευή στο πάρτι που γίνεται σε εκείνο εκεί το κλαμπ " λέει η Χριστίνα και διχνει ένα μαγαζί στην γωνία απέναντι από την καφετέρια. Εγώ όμως δεν έχω ξαναπάει σε κλαμπ!Τι θα κάνω;
"Στης 9:00 όλοι ετιμοι θα περάσω να πάρω την Έλενα και τον Κώστα "λέει ο Άρης και όλοι συφωνουν.
Αρκετή ώρα μετά....
Τα κορίτσια έχουν έρθει εδώ γυναίκα ετιμαστουμε όλες μαζί. Έχουμε επιλέξει τι θα βάλουμε για αυτό τώρα βαφομαστε και φτιάχνουμε τα μαλλιά μας .Εγώ θα τα κάνω ίσια όπως και τα κορίτσια και ένα ελαφρύ βάψιμο στα χείλη μα μαύρο smoky eye. Τα κορίτσια κάναν το αντίθετο βαψαν λίγο τα μάτια και πολύ έντονα τα χείλη.
Η ώρα είναι 8:30.Εγω θα πάρω την μηχανή μου για να πάω στο κλαμπ.
Ο Άρης θα πάρει την Έλενα και τον Κώστα ενώ ο αδερφός μου ο Σταύρος θα πάρει την Χριστίνα.Εγώ θα βάλω αυτό :
Η Έλενα αυτό :
Και η Χριστίνα αυτό:Όλες φοράμε μαύρες γόβες σχετικά αλλά αυτό είναι το τελευταίο που με νια ζει . Αυτό θα είναι το πρώτο μου πάρτι με τα παιδια και φυσικά αυτόν...
-------------------------------------------------------------
Λιπον πως σας φάνηκε το καινούργιο κεφάλαιο; Αν σας άρεσε βάλτε ένα ΑΣΤΕΡΑΚΙ ☆☆☆ και κάντε ένα ΣΧΟΛΙΟ ♡ με της γνωμες σας για αυτό το κεφάλαιο♡ Άραγε θα είναι ωραίο το πρώτο πάρτι της Μελίνας?
VOUS LISEZ
Το Κορίτσι του Motocross ♡
Science-FictionΜια νέα 16 χρόνον κοπέλα η Μελίνα πού πηγένει δεύτερα λυκείου μαζί με της κολιτες της χαράζει έναν καινούριο δρόμο για μια καινούρια ζωή . Πως άραγε θα γίνει η ζωή της? ΟΛΟΚΛΙΡΟΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ♡ #NOT COPY ♡