Είμαι πια έξω από το σπίτι μου ετιμη να μπω μέσα . Ανοίγω την πόρτα και μπαίνω μέσα στο σπίτι κλινοντας την.Η ώρα είναι 11:30.
"Πότε πέρασε κιόλας η ώρα;" λέω σιγανά για να μην ξυπνούν οι γονείς μου . Ανεβενω πάνω στο δωμάτιο μου σιγοκλαιγοντας και πευτο με την πλάτη στο κρεβάτι μου χτυποντας το κεφάλι μου λίγο στο ξύλο του κρεβατιού.
Δεν με περνει ο ύπνος τόση ώρα με όλα αυτά που σκεύτομαι. Προσπαθω να χαλαρωσο μα μάταια ακόμα τίποτα .Αποφασιζω να πάρω το κινητό μου και να ακούσω λίγη μουσική μήπως και με ηρεμιση και βλέπω πως έχω ένα μυνημα.
Από αγνωστο :
"Άνοιξε μου "Προς άγνωστο :
"Πιος είσαι; "Από άγνωστο:
"Κοίτα κάτω από το παράθυρο"Ανοίγω το παράθυρο και κοιτάω από κάτω.
"Όχι δεν μπορεί....."
Από άγνωστο :
"Θα ανοίξεις καμιά ώρα η θα κατασκηνοσω απέξω; "Προς άγνωστο :
"Έρχομαι σε 2 λεπτά μην βγάλεις αχνά "Από άγνωστο :
"Οκ μην αργείς "Κατευενω κάτω και ανοίγω την πόρτα όσο πιο σιγανά μπορώ για να μην ακουστη.
"Δεν αργεισες τελικά "λέει ο Άρης καθώς κρατάει δύο μπουκάλια βότκα στα χέρια του.
"Μπες τελιονε "του απαντώ απότομα.
"Καλά ντε " λέει και διακρίνω μια απεσια μυρωδιά μεθυς που βγενει από το στόμα του.
"Καλά τι έχεις πγει; "ρωτάω λες και δεν κατάλαβενω ότι πεζει να έχει τελιοση όλο το ποτό από το κλαμπ.
"Τον κολο μου "λέει κάπως φωναχτά.
"Σκασε και έλα εδώ" του λέω
"Οκ" μου απαντά
Τον περνώ από το μπράτσο του και τον ανεβάζω επάνω με τα χίλια ζόρια.
"Από εδώ "του λέω και τον βάζω στο δωμάτιο του αδερφού μου να κοιμιθει.
"Καλά ντε μην βαρας " λέει και κλίνω την πόρτα καθώς στριφογιριζω τα μάτια μου και κατευθύνομαι προς το δικό μου δωμάτιο.
"Γιατί σε εμένα τι έχω κάνει πως μπορώ και αγαπώ αυτόν τον άνθρωπο; "έλεγα πολύ σιγανά για να μην με ακούσει.
Έβγαλα τα ρούχα μου και έκανα ένα γρήγορο κρύο μπάνιο για να ηρεμήσω και έβαλα ένα σορτσάκι φόρμα και ένα απλό ροζ τοπακι για να κοιμηθώ επειδή είχε πολύ ζέστη. Ανοίγω ξανά το κινητό μου και βλέπω πως η ώρα πήγε 2:47 το ξημέρωμα,ευτυχώς που είναι τώρα πια Σάββατο σκέφτομαι.
أنت تقرأ
Το Κορίτσι του Motocross ♡
خيال علميΜια νέα 16 χρόνον κοπέλα η Μελίνα πού πηγένει δεύτερα λυκείου μαζί με της κολιτες της χαράζει έναν καινούριο δρόμο για μια καινούρια ζωή . Πως άραγε θα γίνει η ζωή της? ΟΛΟΚΛΙΡΟΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ♡ #NOT COPY ♡